Kawasaki Z1000 (eind 70's - begin 80's) topic

alles 100% nog steeds even druk als altijd,Coronashit heb ik totaal geen last van en glijd een beetje aan me voorbij,maar inderdaad nog geen meter gereden met de Zed,nog geen doel gehad om ergens nasr toe te gaan eigenlijk,boodschappen doe ik met de oude XS650,ach nog 5maanden te gaan dit jaar dus......(hopelijk geen 2e golf Covid met verdere beperkingen)

Ja ik zit meer met plek! Ik ben nog opzoek naar een goeie garage box of wat dan ook! Ze staan nu goed! Maar moeten er wel weer een x weg. 🤔 van de week die Z1000 even klaarmaken voor een paar ritjes! Gr 👍👊
 
Beste mensen, bedankt voor het meedenken, we gaan de de zuigers vervangen. Welke overmaat raden jullie aan? Hoor graag jullie reactie
 
Van de week wat leuks gekocht *D Een J uit 81 :]

1000J.jpg
 
Wie zwijgt stemt toe.
Wie doet mee?


handig dat dit op smoelboek wordt aangekondigd. :(
Er zal allicht ook een topic of aankondiging hier op MF te vinden zijn (hoop ik).

ik ga even zoeken.

EDIT: gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag in mijn papieren dat de Z900 98Db "standgerausch" heeft bij 4000tpm.
Op diverse locaties hier in de buurt is maximaal 95Db toegestaan, als je aangehouden word mag je ff € 220 aftikken en omdraaien.
Fuckerdefuck......

Vuile groene rukkers.....
 
Het is in Oostenrijk al niet veel beter dan in NL. Duitsland maakt het nog bonter. Daar worden zelfs motoren geweerd met een legale af-fabriek e-gekeurde uitlaat als die af-fabriek meer dan een vast aantal dB produceert, ondanks de typegoedkeuring. Onze Zeds zijn van vóór de e-keur invoering, (ergens rond 1983?) maar ontsnappen er blijkbaar niet aan.
Zoveel geluid maakt een Z900 met originele uitlaten bij lange na toch niet? Z1000 Is volgens mij met de originele pijpen of een originele 4-4 ook vrij stil. Klote is dit wel Marcel. Ik denk dat we er straks allemaal aan zullen geloven. Binnen 5 jaar zal de lol er wel compleet vanaf zijn door alles wat niet meer mag.
 
Het is in Oostenrijk al niet veel beter dan in NL. Duitsland maakt het nog bonter. Daar worden zelfs motoren geweerd met een legale af-fabriek e-gekeurde uitlaat als die af-fabriek meer dan een vast aantal dB produceert, ondanks de typegoedkeuring. Onze Zeds zijn van vóór de e-keur invoering, (ergens rond 1983?) maar ontsnappen er blijkbaar niet aan.
Zoveel geluid maakt een Z900 met originele uitlaten bij lange na toch niet? Z1000 Is volgens mij met de originele pijpen of een originele 4-4 ook vrij stil. Klote is dit wel Marcel. Ik denk dat we er straks allemaal aan zullen geloven. Binnen 5 jaar zal de lol er wel compleet vanaf zijn door alles wat niet meer mag.
Volgens mij haal je 2 dingen door elkaar,het is juist Oostenrijk waar je niet met een uitlaat mag rijden die te veel lawaai produceert ook
al zit deze af fabriek er onder.Vraag me trouwens af of ze daar mee weg komen voor een rechter,desnoods naar het Europese hof,goedgekeurd
is goedgekeurd,dat kunnen ze niet verbieden zolang ze in de EU zitten lijkt mij.
 
Dat laatste lijkt mij ook. Ik kan mij inderdaad vergissen mogelijk bedoel ik dit en zijn er plannen het in Duitsland ook te gaan doen. Hoe dan ook klote is het wel. Het gaat nu in meerdere euro landen echt snel een heel verkeerde kant op.

edit: je hebt gelijk. In Duitsland blijken het nog soortgelijke plannen.
 
Beste mensen, bedankt voor het meedenken, we gaan de de zuigers vervangen. Welke overmaat raden jullie aan? Hoor graag jullie reactie
[/QUOTE

overmaat ? hangt af van de inhoud van je portemonnee ! ik zou gaan voor de eerste overmaat dan heb je nog wat "vlees" over voor de volgende boring...
 
Hallo heeft er iemand een schema hoe je die oliefilter moet herplaatsen. Van een Z1000 1977! Ik heb het er maanden geleden uitgetrokken! Maar vrouwlief heeft in de schuur alles even opzij geschoven 😳😁🙈 ik zie het wel als iemand het weet zeker qua veer plaatsing! Liefst een plaatje aub. Gr KawaPeet 👍
 
Hallo heeft er iemand een schema hoe je die oliefilter moet herplaatsen. Van een Z1000 1977! Ik heb het er maanden geleden uitgetrokken! Maar vrouwlief heeft in de schuur alles even opzij geschoven 😳😁🙈 ik zie het wel als iemand het weet zeker qua veer plaatsing! Liefst een plaatje aub. Gr KawaPeet 👍
JanZed was me net te snel af ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan