Kawasaki Z1000 (eind 70's - begin 80's) topic

Alleen puntjes... dat is geen grote investering. Als dat alles is? Weet je de km-stand?
Jan

Tsja, dat weet je natuurlijk niet of dat alles is. Daar kom je pas achter als ie van jou is... Mijn ST destijds zag slechter uit en en daar heb ik VEEL minder voor betaald. En dat alleen omdat ik niet wist wat me te wachten stond. Van de andere kant kosten puntjes het geld niet. Monteer ze, check de bougies, carbs en tank en start de fiets, kijk hoe die loopt en doe daarna een compressietest. Dan weet je als veel meer en ben je alleen het beetje geld van de puntjes kwijt.is het niks, haal je die er ook weer uit ;)
 
Dat filmpje ben ik ook benieuwd naar. Ik had geen tijd om te filmen of te fotograferen. Op Youtube staan wel filmpjes van mij van vorig jaar.

Ik heb geloof ik 4x filmpje geschoten,weet alleen niet of daar je 6,9sec run bijzit,zodra ik weer thuis ben zal ik ff gaan zoeken,oooooh zie dat ook het forum is veranderd..............moet ik weer ff onder de knie krijgen.................by the way ........hoe plaats je eigenlijk een filmpje ??? een foto lukt me nog wel maar bewegende beelden is voor mij weer iets nieuws..............geduld mannen............ik ga er op terug komen...........
 
Ik heb geloof ik 4x filmpje geschoten,weet alleen niet of daar je 6,9sec run bijzit,zodra ik weer thuis ben zal ik ff gaan zoeken,oooooh zie dat ook het forum is veranderd..............moet ik weer ff onder de knie krijgen.................by the way ........hoe plaats je eigenlijk een filmpje ??? een foto lukt me nog wel maar bewegende beelden is voor mij weer iets nieuws..............geduld mannen............ik ga er op terug komen...........

Je kunt de filmpjes ook op youtube plaatsen en dan hier de links neerzetten.
 
Wahaaaaaa, sinds het nieuwe forum volg ik mijn eigen Z1000 topic niet meer.
Als het goed is nu weer wel. Wie post er even iets leuks?
 
Sorry Roger ik heb geen z1000 dus kan ik hier ook weinig nieuws posten_O-
Lees regelmatig mee op dit forum en op z900 forum maar vanzelfsprekend ben ik meer te vinden op het z650 forum waar ik iedereen op de hoogte probeer te houden van de onderhoudshistorie en updates van jouw eerste motor
 
Ja, die zie ik regelmatig voorbij komen. Leuk!
 
Eeklo bewegende beelden: heb alles aan Xavier gedoneerd en dan kan hij mooi een keuze maken en op You tube zetten...........ik hoop dat hij ietsje meer inventiever is dan ik.......dus mannen........heb geduld........tis nu mooi zijn probleem....
 
Haha, nou ik houd het topic in ieder geval in de gaten...!

en tja verder wat leuks voor de Z... niet echt.
Ga eerdaags weer wat kutten met de carbs. Tussen 120-140 zit duidelijk een flatspot. Aangezien ik op en neer ga met de uni ermee is dat nogal vervelend. Eens zien of ik die eruit kan werken. Voor de rest loopt ie soepeltjes. Soort van.
 
Eerste filmpje van Huizebuys op youtube, zie

Eerst hoor je mijn motor niet. Na het stagen het gas open in de 1ste stap toerenbegrenzer. Rijtijd over de 1/8 mijl was 6,833, Reactietijd was matig: 0,277 sec. De Belg met de CBX reed een tijd van 9,489. Zijn motor was duidelijk niet meer zo fris, maar zag er wel mooi uit.
 
Eerste filmpje van Huizebuys op youtube, zie

Eerst hoor je mijn motor niet. Na het stagen het gas open in de 1ste stap toerenbegrenzer. Rijtijd over de 1/8 mijl was 6,833, Reactietijd was matig: 0,277 sec. De Belg met de CBX reed een tijd van 9,489. Zijn motor was duidelijk niet meer zo fris, maar zag er wel mooi uit.


:}:t
 
Foto’s veteranentreffen Woerden
91536030-3F51-403C-8CED-92B30D4D170A.jpeg
190941CE-8391-4F08-A1EE-55471EBB4575.jpeg
3CAD693E-5EC0-4EF5-B8A2-FAB9C53F7C81.jpeg
907B114F-792A-4DB8-A6C4-FFB24824B1AE.jpeg
281CD287-6967-4D0F-8A77-10C799701947.jpeg
3A817078-9BEB-48E3-909A-666A66B11A3D.jpeg
FFCB4379-1ADD-4364-B553-B6BC32C727C5.jpeg
986EF81D-A124-4967-BE7C-8CB0EE12607C.jpeg
608B81DE-20BE-4326-BFB6-63A2615E6EC4.jpeg
4CC444DD-AE35-45DB-BD6D-B385DA6DA248.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de foto's.
Het kwam me niet uit erheen te gaan, maar gezien het weer ben ik daar achteraf niet zo rouwig om.
Mijn Z had ook die gouden biezen op de zijkapjes toen ik 'm kocht.
Blijkbaar zijn er meerdere Z1000 eigenaren geweest die het wel geinig vonden de gouden belijning van de tank door te trekken.
Wel een flinke duts in de tank van die 1000. Zonde, maar er zit wel meer werk aan als ie echt mooi moet worden.

Bijzonder dat die gele Z900 de uitlaten van de 1000 heeft.
Het tegenovergestelde zie je veel meer.
Bij de Z-meeting in Belgie meer Z1000's met 4-4 dan 4-2
 
Woerden,bedankt v leuke foto's met mooie motoren.............ik was helaas verhinderd..............schijnt dat er die dag bij ons een burendag was georganiseerd en daar wist ik niets van en dat gaf wat strubbelingen onderling...........(stond er opeens een groot springkussen voor onze deur,je moet wat over hebben voor de buren)?..........maar goed...........vond die Z750 met XS blok wel leuk om te zien.......zo'n bouwproject staat ook nog in mijn planning...........frame,blok en een hoop andere rommel heb ik al.....nu nog tijd en zin...
 

Bijlagen

  • 750 A+D (1).jpg
    750 A+D (1).jpg
    528 KB · Weergaven: 20
  • 1U3 (301).JPG
    1U3 (301).JPG
    591,2 KB · Weergaven: 20
Nog een filmpje van huizebuys:


Bij deze run was het lang wachten op groen na het stagen. Toch nog goed gegaan 7,018 sec. en een reactietijd van 0,07 sec.
De tegenstander was een 16-jarige Belg met omgebouwde Honda Black Bomber (van zijn vader). Vorig jaar reed hij daar ook al met een Ducati 250 1-cilinder.
 
Je bedoelt bij de burnout? Dat is genoeg. Ik gebruik een zachte band, een Shinko Pro Drag. Kijk maar naar het rubber wat ik achter laat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan