Kawasaki Z1000 (eind 70's - begin 80's) topic

Ik vertaal het in het kort . Het is een SANCTUARY Kawasaki Schop die bouwt heel mooie Racers en levert veel race onderdelen
hij zij dat dat de bestuurder van dat busje zat kijken naar die Kawa`s en lette ff niet op met sturen . maar wel veel schade aan de Bike`s
in de winkel . Domo Arikato Hai
 
Toch handig dat iemand van ons iets over de grens spreekt. Dank voor de vertaling. :t
 
Huh, heb ik wat gemist? Wat is er met mijn uitlaten?
 
Ja gevonden.
Inmiddels een reactie op mijn 'neppijpen' geplaatst in dat topic ;)
Mooie foto's!
 
Trouwens, even een niet Z1000 gerelateerd vraagje, van wie was die groene Z650b2 die bij Nol stond in het 1978 vak?
Die kwam op zondag zomaar ineens bij me op visite, was gezellig maar ik ben vergeten te vragen naar zijn forumnaam..
Lomperd die ik ben.:+ Weet alleen dat ie Jan heet.
 
Trouwens, even een niet Z1000 gerelateerd vraagje, van wie was die groene Z650b2 die bij Nol stond in het 1978 vak?
Die kwam op zondag zomaar ineens bij me op visite, was gezellig maar ik ben vergeten te vragen naar zijn forumnaam..
Lomperd die ik ben.:+ Weet alleen dat ie Jan heet.
it wasn t me:N:+
 
Ja ik weet precies welke z650 en Jan je bedoelt.
Hij was ook op de Z-meeting in België afgelopen jaar.
Volgens mij is hij ook actief in het z650 topic en in dit z1000 topic ook wel eens
 
@Coert65
Ja ik weet precies welke z650 en Jan je bedoelt.
Hij was ook op de Z-meeting in België afgelopen jaar.
Volgens mij is hij ook actief in het z650 topic en in dit z1000 topic ook wel eens
volgens mij heet ie gewoon janzed
@JanZed dus :Y

De kawasaki Z meeting in België is dit jaat rouwens in het weekend van 30-31 aug / 1 sept.
Zet 'm alvast in de agenda :t

Ik heb inmiddels een rekje voor de Z zodat ik niet na 10 km al een steek in mijn rug krijg door gebrek aan bewegingsvrijheid of verzitten.
 
Dat is hem! :t
Ik hou die datum in de gaten voor de Z-meeting in België. Al ben ik niet zo van het kamperen, heb zelfs geen tentje.
Wat voor rekje heb je voor de Z gekocht?
 
Een redelijk universeel rek, chroom met achterdrager en tasafhouders.
Ondanks dat het chroom is is het uiteraard ontsierend , maar er moeten twee zijtassen en een tentje mee.
Ik moet het nog passend maken , maar zal een foto plaatsen als het erop zit.
Ik vond het een leuke meeting vorig jaar. Dit jaar is het plan twee nachten te gaan. Vrijdag heen, en avond één meedoen. Zaterdag een ritje door Belgica maken zonder bagage. Daarna avond twee en de tweede overnachting en zondag weer naar huis.
Mits mooi weer natuurlijk
 
Voor de Liefhebber er staat op Markt Plaats een Mooie Lakset te koop model USA Zwart / Goud nieuw gespoten en Nieuwe tankdop / embleem
 
Zeker een heel mooie set.
Alleen ....... de striping hoort niet door te lopen over de lasnaad in de tank en de bovenste lijn loopt wel erg ver op het vlakke deel van de tank. Die hoort wat lager te lopen. Iet smeer op de zijkant van de tank op minder afstand van de onderste dubbele streep. Het benzinekraantje klopt niet en het is een slot met een slot waar de originele kawasakisleutel niet op past. Nu lijkt het net of er van alles mis aan is, en voor de puristen is dat zeker zo, maar ondanks dat is het inderdaad een mooie setvoor een heel nette prijs. :Y
Ik was voor alleen het spuit- en stickerwerk op mijn eigen set al meer kwijt.
https://www.marktplaats.nl/a/motore...84ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
 
Zo jij bent wel een kenner
Zeker een heel mooie set.
Alleen ....... de striping hoort niet door te lopen over de lasnaad in de tank en de bovenste lijn loopt wel erg ver op het vlakke deel van de tank. Die hoort wat lager te lopen. Iet smeer op de zijkant van de tank op minder afstand van de onderste dubbele streep. Het benzinekraantje klopt niet en het is een slot met een slot waar de originele kawasakisleutel niet op past. Nu lijkt het net of er van alles mis aan is, en voor de puristen is dat zeker zo, maar ondanks dat is het inderdaad een mooie setvoor een heel nette prijs. :Y
Ik was voor alleen het spuit- en stickerwerk op mijn eigen set al meer kwijt.
https://www.marktplaats.nl/a/motore...84ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
Zo jij bent wel een kenner
 
Zo jij bent wel een kenner

Zo jij bent wel een kenner
Dat valt op zich nog wel mee hoor. Voor veel oude Zeds weet ik echt niet in detail hoe alles origineel geleverd is.
Ik heb een redelijk originele A2 (en wat er niet origineel aan is weet ik) waardoor het ontdekken van de afwijkingen aan de tank tov origineel niet heel moeilijk was.
Iemand die het echt 'als origineel' wilt hebben zal de set waarschijnlijk laten voor wat ie is, maar iemand die een mooie set wilt en originaliteit niet extreem najaagt heeft hier een mooie set aan voor een heel acceptabele prijs.
 
Heb ook een filmpje van de dag gemaakt, zitten ook beelden van de rit zelf in:

Ha ! mooi filmpje en geeft goed weer zoals het was,leuk en gezellig,heb mezelf 3xgesignalleerd in je beeldmateriaal,kan ik tenminste aan m'n motormaten bewijzen dat ik er ook echt aanwezig was,bedankt voor je leuke verslag.............
 
Mocht iemand zich vervelen komend weekend...
0e173fd8-ad2f-4e9e-a402-30d29c8ce3af.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan