Kawasaki Z1000 (eind 70's - begin 80's) topic

Dank voor je link, ik heb hem geplaatst in het Z650 topic. Het rekje is inderdaad in stijl van de jaren waarin de Z1000 een moderne motor was!
Zelf had ik destijds ook zulke rekjes op diverse motoren, CB500F bijvoorbeeld, en een XS750 drie cylinder.
Ik ga niet, heb geen tent helaas.
Een festivaltentje kost een paar tientjes. Zeker nu diverse kampeerzaken al opruiming hebben.
Ook action, Bristol, kwantum, gamma. Een simpel dingetje koop je overal voor een schijntje.
 
Bekijk bijlage 1415869Bekijk bijlage 1415870

Dat had ik inderdaad zelf ook al bedacht. Er zit nu één cm ruimte tussen het achterste spijltje van de drager en het kontje, dus een poetsdoek moet er wel tussen.
Nu het rekje nog even poetsen en dan is de Z klaar voor de klassieke Z meeting van de Belgische Kawasaki club op 30/8 - 1/9. Deze keer erheen met zijtassen en een roltas met tent en matjes achterop, dus niet compleet kreupel met overal pijn aankomen deze keer. Wie is van plan daar nogmeer heen te gaan? Jan, ik weet het, niet jouw ding. @Coert65, kondig je 'm ook even aan in het Z650 topic? In het Z1 topic is het waarschijnlijk al gedaan.

Bekijk bijlage 1415871


Ik vind t er netjes opzitten zo ,veel plezier op die Meet .
 
Stukje over de gpz1100, ik weet het, tis geen z1000 maar heeft wel de meeste overeenkomsten. En om er nou een speciaal topic voor te openen.
Effin.... leesplezier,
 
Ga ook weer heen; heel gezellig weekend 👍🏻
 

Bijlagen

  • 7D385362-24EC-4B9C-B483-330F3B64E143.jpeg
    7D385362-24EC-4B9C-B483-330F3B64E143.jpeg
    149,2 KB · Weergaven: 23
Nu heb ik nog steeds t Z1000 kontje ,
Als er niemand interesse in heeft ,donder ik m in de kliko , en das toch zonde :?
 
Er stonden de vorige keer ook andere motoren, maar het merendeel was uiteraard z1/900/1000 en afstammelingen daarvan (ZRX etc).
Ook de gebruikelijk hoeveelheid 'eigenbouw' Z frame met FJ1100 of GSXR1100 blok etc. Een beetje wat je gewend ben van de Z meetings. Het meest is Z, maar niet alles.
 
Mooi. Misschien zien we elkaar nog dan in het prachtige Belgica.
Het gaat volgens de huidige weersverwachting wel ruim 30 graden worden in Houthalen-Helchteren aanstaande zaterdag.
Ik ben van plan vrijdag heen en zondag terug te gaan en op zaterdag een ritje te gaan maken.
Rits van de dooie koe maar open laten dan en een liter olie mee dus. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dit was vrij vroeg.
Zelfs de z650 met kapotgelopen achterwiellager van die Brit die meer dan een etmaal zonder achterwiel op het plaatsje heeft gestaan staat er nog niet.
Ik vond het een gezellige meeting weer met heerlijk weer, goede bands en . . .. Jupiler :').
 
heren,

Ik heb van het weekend besloten om m'n R1 '09 eruit te doen en weer terug te gaan naar waar ik op begonnen ben (Z750E '80) MB-11KJ, nou kwam ik dit ding tegen. Ziet er in eerste instantie op het oog goed uit. is dit iets?

KZ1000
 
Terug
Bovenaan Onderaan