Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ok en die waren wel op de weg te houden met die dunne voorvorkpootjes?Ondank mijn negativiteit over alles wat oud en Japans is zou ik bijvoorbeeld best nog wel een CBX1000 willen bezitten,
niet omdat ze zo goed zijn maar vond dat wel leuk rijden binnen zijn grenzen,en je had er mega veel bekijks mee.
Alleen niet voor de prijzen die er nu voor gevraagd worden.
Ja die slingerde nog erger over de weg dan menig andere klassieker,was ook meer show dan go,alsOk en die waren wel op de weg te houden met die dunne voorvorkpootjes?
Wil zeker niet negatief doen en ben het met je eens dat de techniek een grote sprong heeft gemaakt maar karakter heeft een moderne fiets zeker niet.
Er er van overtuigd dat de moderne motorfiets over 40 jaar niet meer rondrijd.
Ook de hobby van het zelf sleutelen is er niet meer bij en heb je onderweg een elektronische storing kun je het vergeten.
En dan de uitstraling, die ik overigens wel kan waarderen maar bestaat uit 2 kg plastic is ook wegwerpspul.
Nogmaals heb niets tegen op moderne techniek maar daar zijn andere topics voor
En daar gaat het om toch?Ja die slingerde nog erger over de weg dan menig andere klassieker,was ook meer show dan go,als
je motoren die goed sturen ,remmen en veel betrouwbaarder zijn karakterloos noemt ja dan heb je gelijk.
Maar ik heb zelf vele jaren later ook klassiekers gehad,gewoon omdat ik het leuk vond,die ik nu heb is ook niet modern maar
ook alweer 28jaar oud,vermaak me er ook prima mee, daarvoor had ik een 2012 Ducati ook een prima motor en zeker
niet karakterloos.
Mijn eerste motor was een T500, veel plezier mee gehad! Je z650's zijn bij mij goed terecht gekomen, de c3 is verkocht, en Roger z'n oude z650 heb ik nog steeds, gaat ook niet weg meer. Je Kreidler is echt mooi geworden, en ja, ik weet wat dat kost. Heb zelf 6 jaar geleden 2 RMC's gerestaureerd..en een buffeltank opgeknapt. Hier een foto van de b2, nu voorzien van US achterspatbordje, vond het mooier. Het originele heb ik nog uiteraard.En daar gaat het om toch?
Heb vroeger nog eens een t500 gehad, je trilde er vanaf maar dat geluid mis ik nog steeds.
Ruim een jaar geleden mijn z 650,s verkocht aan coert voor mijn gevoel voor een normale prijs.
Vorig jaar een kreidler RS 1975 opnieuw opgebouwd omdat ik dat nog altijd op mijn bucketlist had.Bekijk bijlage 1457489
Kun je ook oude meuk noemen maar is in nieuw staat.
Waarde? Zeg jij het maar,je weet waarschijnlijk ook wat het kost om zoiets te verwezenlijken.
Ik ben blij dat ik Roger zijn eerste motor op de weg heb kunnen houden..Mijn eerste motor was een T500, veel plezier mee gehad! Je z650's zijn bij mij goed terecht gekomen, de c3 is verkocht, en Roger z'n oude z650 heb ik nog steeds, gaat ook niet weg meer. Je Kreidler is echt mooi geworden, en ja, ik weet wat dat kost. Heb zelf 6 jaar geleden 2 RMC's gerestaureerd..en een buffeltank opgeknapt. Hier een foto van de b2, nu voorzien van US achterspatbordje, vond het mooier. Het originele heb ik nog uiteraard.
Bekijk bijlage 1457492
Ik ben blij dat ik Roger zijn eerste motor op de weg heb kunnen houden.Mijn eerste motor was een T500, veel plezier mee gehad! Je z650's zijn bij mij goed terecht gekomen, de c3 is verkocht, en Roger z'n oude z650 heb ik nog steeds, gaat ook niet weg meer. Je Kreidler is echt mooi geworden, en ja, ik weet wat dat kost. Heb zelf 6 jaar geleden 2 RMC's gerestaureerd..en een buffeltank opgeknapt. Hier een foto van de b2, nu voorzien van US achterspatbordje, vond het mooier. Het originele heb ik nog uiteraard.
Bekijk bijlage 1457492
Ik heb er 2 gehad,waarvan 1 compleet opnieuw opgebouwd,T500 heb ik ook gehad.En daar gaat het om toch?
Heb vroeger nog eens een t500 gehad, je trilde er vanaf maar dat geluid mis ik nog steeds.
Ruim een jaar geleden mijn z 650,s verkocht aan coert voor mijn gevoel voor een normale prijs.
Vorig jaar een kreidler RS 1975 opnieuw opgebouwd omdat ik dat nog altijd op mijn bucketlist had.Bekijk bijlage 1457489
Kun je ook oude meuk noemen maar is in nieuw staat.
Waarde? Zeg jij het maar,je weet waarschijnlijk ook wat het kost om zoiets te verwezenlijken.
Ja dat is het nadeel van een Zuignapp,ziet er leuk uit maar kan niet tippen aan een Kreidler wat rijden betreftMooi die Kreidlers maar ik was zelf meer van de Dapp :-) paar jaar terug mijn droom Zündapp gekocht die ik vroegah niet kon betalen....
Uiteindelijk toch maar weer weg gedaan want het begeren was groter dan het rijplezier ermee
Maar wel de saaiste keuze,ik heb zelf een originele FS1 5bak gehad ,snel was die wel maar alles trilde kapot en ook deIk had geen Krotlor en ook geen Zoendap maar een FS1-DX maar was wel de snelste van de school.
Ik had blijkbaar een F5-B cilindertje dermate goed bewerkt dat alle andere het nakijken hadden.
Na 14 maanden en 39000km op de klok werd hij gestolen in Weesp, heb alleen mijn Guilliari zitje ooit terug gezien op de FS1 van een schoolgenoot die 'm gekocht had uit de krant.
Eigenlijk had ik gewoon een H.... SS50 moeten kopen, eigenlijk de betere keuze weet ik nu....
He he eindelijk weer terug bij de Z 1000 Topic dat gelul over brommers . Roger had al eerder moeten ingrijpen op zijn Topic .Ik ken iemand die ook met oudere kawa's bezig is. Het vervroegermechanisme en de veertjes verouderen en de vervroeging wordt daardoor minder betrouwbaar.
Is er een merk/type electronische ontsteking die graag op deze motoren gebruikt word?
Heb je meer details? (merk/verkoper?)Hi hi, boze man. Maar je hebt gelijk...
Ik heb in de 900 en 650 een heel eenvoudige en betaalbare e-ontsteking uit Duitsland, werkt echt goed en makkelijk in te bouwen en af te stellen.
Afstelling gaat met een ingebouwd ledtje.
Ach ja .... zolang het niet compleet ontspoort. Z650 en 50cc klassiekers zijn ook leukHe he eindelijk weer terug bij de Z 1000 Topic dat gelul over brommers . Roger had al eerder moeten ingrijpen op zijn Topic .
Oke Ik weet dat Dyna - S uit de USA die levert voor Kawa je kan het proberen bij Jan Smit power parts 06-10464344 suc 6