Kawasaki Z1000 GOLDKIT onderdelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dweezy

MF veteraan
28 mrt 2003
2.688
0
Wegens verkoop van mijn Z1000 bied ik hier nog wat onderdeeltjes te koop aan afkomstig van de Kawa Z1000 GOLDKIT.

Goudkleurige spiegels: 25 euro verkocht!

Goedkleurige zijkapjes voor op het motorblok (2 stuks): 15 euro verkocht!

Goedkleurig deksel voor op de kroonplaat van je stuur: 15 euro verkocht!

Windscherm ZWART: 25 euro verkocht!


Kleine kentekenplaathouder met knippers (zowel voor als achter knipperlichten): 25 euro. (Enige wat ontbreekt aan deze set is het RELAIS. Dat heb ik namelijk zelf al gebruikt in combinatie met andere knippers. verkocht!

Af te halen in Klundert. Opsturen kan ook, kosten zijn voor jou en eerst even de centjes overmaken dan.

Verzendkosten 0 - 10kg = 6,20 euro.

Los te koop.
Alles in 1 koop = 95 euro.

Plaatjes komen eraan!
 
Laatst bewerkt:
Kapjes voor aan de zijkant van je blok:

full
 
Wegens verkoop van mijn Z1000 bied ik hier nog wat onderdeeltjes te koop aan afkomstig van de Kawa Z1000 GOLDKIT.

Goudkleurige spiegels: 25 euro

Goedkleurige zijkapjes voor op het motorblok (2 stuks): 15 euro

Goedkleurig deksel voor op de kroonplaat van je stuur: 15 euro verkocht!

Windscherm ZWART: 25 euro


Kleine kentekenplaathouder met knippers (zowel voor als achter knipperlichten): 25 euro. (Enige wat ontbreekt aan deze set is het RELAIS. Dat heb ik namelijk zelf al gebruikt in combinatie met andere knippers. verkocht!

Af te halen in Klundert. Opsturen kan ook, kosten zijn voor jou en eerst even de centjes overmaken dan.

Verzendkosten 0 - 10kg = 6,20 euro.

Los te koop.
Alles in 1 koop = 95 euro.

Plaatjes komen eraan!

hey dweezy, ik wil dat windschermpje (als het een normale is) wel en de spiegels (waarschijnlijk) ook!!
:Y
 
Laatst bewerkt:
hey dweezy, ik wil dat windschermpje (als het een normale is) wel en de spiegels (waarschijnlijk) ook!!
:Y
Hej Kimi! Jij hier ;)

Ik heb net gereageerd via de mail op iemand die ook geintereseerd is in de spiegels en windscherm. Deze was net even eerder als jij...

Mocht dat niet doorgaan dan hoor je het meteen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan