Kawasaki Z1000 - Z750 Plaza #54

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal

heb mij net voorgesled bij nieuwe gebruikers, maar heb ook gelijk een vraag

ik heb sins 4 dagen een z1000 uit 2003, met laser extreme uitlaten
hebben deze uitlaten nog effect op het vermogen of is het puur het geluid wat veranderd?

dit is hem
09122009001.jpg


groeten chiel
 
hallo allemaal

heb mij net voorgesled bij nieuwe gebruikers, maar heb ook gelijk een vraag

ik heb sins 4 dagen een z1000 uit 2003, met laser extreme uitlaten
hebben deze uitlaten nog effect op het vermogen of is het puur het geluid wat veranderd?

dit is hem
[http://i217.photobucket.com/albums/cc46/TT-01racer/09122009001.jpg (afbeelding)]

groeten chiel
je blok is optimaal afgesteld op de fabrieksdempers,als je dat veranderd dan is hij dus niet meer optimaal afgesteld.
Het geluid is daarintegen wel lekker veranderd.
 
hallo allemaal

heb mij net voorgesled bij nieuwe gebruikers, maar heb ook gelijk een vraag

ik heb sins 4 dagen een z1000 uit 2003, met laser extreme uitlaten
hebben deze uitlaten nog effect op het vermogen of is het puur het geluid wat veranderd?

dit is hem
[http://i217.photobucket.com/albums/cc46/TT-01racer/09122009001.jpg (afbeelding)]

groeten chiel



Veel plezier met je Zet. :Y *O* :)
 
Zoooo dan, toch best koud op de motor met deze temperaturen. Maar ik moest mn nieuwe motor natuurlijk aan iedereen even showen dus ben ik gister en vandaag nog onderweg geweest. Gelukkig krijg je wel overal koffie om op te warmen haha! Maar dit zal wel het laatste ritje zijn geweest dit jaar, nog iets kouder en ze gaan strooien denk ik? Maar tjongejonge wat is die zet toch een verslavend stuk speelgoed. En vooral dat doortrekken in zn 1 en zn 2 *O* ! Dat gejank van die motor wil je gewoon continu horen haha, laat het oom agent maar niet zien :)

Groeten!
 
Laatst bewerkt:
Sinds gisteravond zit ik ook in mn winterdepressie.
Eerst dacht ik dat ik droomde en een dun laagje snel op de weg zag. Maar na enkele km's werden mn dromen in duigen gestrooid -O-
Het is nu dus echt over met de pret.
Dit weekend het ijzeren paard maar op stal zetten -O-

hallo allemaal

heb mij net voorgesled bij nieuwe gebruikers, maar heb ook gelijk een vraag

ik heb sins 4 dagen een z1000 uit 2003, met laser extreme uitlaten
hebben deze uitlaten nog effect op het vermogen of is het puur het geluid wat veranderd?

dit is hem
[http://i217.photobucket.com/albums/cc46/TT-01racer/09122009001.jpg (afbeelding)]

groeten chiel

Welkom en veel plezier met je zetje :Y
 
Gisteren en eergisteren heb ik mijn nieuwe Zje ook ff uitgelaten. Was nog best fris :)
Nog een kort vraagje: de thermometer van de Z gaf de hele tijd een watertemperatuur aan tussen de 60 a 65 graden. Is dat normaal? Lijkt me wat aan de koele kant, mijn auto staat normaal gesproken rond de 90 graden.
 
Hoi MBVT,

Die van mij geeft doorgaans ook zo rond de 60/65 aan, als ik wat actiever/sportiever ga rijden en dus hoger in zn toeren ga rijden dan gaat ie naar de 80/90. En daarbuiten was het ook flink koud dit weekend, wat de temperatuur ook niet echt doet oplopen. Maar goed heb de mijne ook pas een week, dus misschien dat anderen hier iets zinnigers over kunnen zeggen.

Groeten
 
... dus hoger in zn toeren ga rijden dan gaat ie naar de 80/90. ...
Goed punt. Daar heb ik eerlijk gezegd nog niet op gelet. Als ik flink gas geef met dit ding heb ik geen tijd meer om op het dashboard te kijken :+
Ik heb ook nog even doorgetrokken tot 160km/u (dat, ehm, was, uhh, uiteraard in Duitsland O-) ) maar dan waai je er bijna af! Het is maar goed dat er nog een duozitje op zit om me tegen te houden, anders was het Ztje er zonder mij in z'n eentje vandoor gegaan :o
 
hallo allemaal

heb mij net voorgesled bij nieuwe gebruikers, maar heb ook gelijk een vraag

ik heb sins 4 dagen een z1000 uit 2003, met laser extreme uitlaten
hebben deze uitlaten nog effect op het vermogen of is het puur het geluid wat veranderd?

dit is hem
[http://i217.photobucket.com/albums/cc46/TT-01racer/09122009001.jpg (afbeelding)]

groeten chiel

Gefeliciteerd met je Z *O* *O*
Komt me bekend voor, volgens mij in Nijkerk aangeschaft.

Ik weet niet of de Xtreme dempers invloed hebben maar mocht je er vanaf willen dan weet ik waarschijnlijk nog wel iemand :+
 
Hallo z-ers!

Aangezien mijn vrouwtje bezig is met haar rijbewijs heb ik mijn Yamaha FZ6 Naked '05 naar haar doorgeschoven en voor mezelf een Kawasaki Z750 '05 aangeschaft. Hier wat pics:

full

full


Groeten!
 
Hee goeiedag ik heb net mijn rijbewijs gehaald en wil een Z750 gaan kopen maar zit te twijfelen tussen een nieuw model of het oude vind ze namelijk beide erg mooi!! Mijn vraag is of er grote verschillen in rij-eigenschappen zit tussen het oude en nieuwe model?? Alvast bedankt voor de info
 
Hallo!

Dit zou ik nog doen: Een plaatje posten van mn fonkelnieuwe Z. 100% origineel dus, maar daar komt verandering in, om te beginnen met de taartschep :)

Kijk en geniet! :]

@ mbvt
Niet liegen he? Haha, in Duitsland O-) Nou deze jongen heeft zaterdag zn machine ook even doorgetrokken (het is zo verslavend :9 ), en de 180 heb ik gezien, maar dan gewoon in NL _O- Wat is het toch een hels apparaat, je weet dat het niet mag maar het klinkt en voelt zo lekker *O*

Daan
full
 
Zijn de Zetjes in de uitverkoop? Of zien vele eindelijk in dat ze gewoon niet om de Zetjes heen kunnen.....






Maar goed, nieuwkomers....... herzlich willkommen :W
 
Laatst bewerkt:
Potverdrie... rij vanochtend over een drempel, vliegt me seatcover uit t slot. |(
Overal dikke krassen op. Iemand nog een spare in kleur zilver over?
En anders ff laten spuiten. Maarja... zonde van t geld. :+
 
jullie gaan nu niet allemaal hier naar toe komen hoor.....

alhoewel, 4 van julie zijn er maar 3 van ons.
moet kunnen.... :Y
We zouden niet durven :N ..........alleen al 't idee van die invasie bij 'ons'! :$
voedsel viel wel mee.
drank viel ook wel mee. O-)


jij kent mij al te goed. ;)
'n Paar Zwitsal-ritjes doen wonderen! :+
je prioriteiten heb je iig in de goede orde staan. *O* *O* *O*
Eg wel!!! ;)
Hij is niet zwart genoeg voor jou :N
had je wat in te halen, pina? :P :P
'n Klein beetje! _O-


Hoi Guppie :W
Sinds gisteravond zit ik ook in mn winterdepressie.
Eerst dacht ik dat ik droomde en een dun laagje snel op de weg zag. Maar na enkele km's werden mn dromen in duigen gestrooid -O-
Het is nu dus echt over met de pret.
Dit weekend het ijzeren paard maar op stal zetten -O-
Tja, 't is droef, maar 't zat er een keer aan te komen! ;(
Potverdrie... rij vanochtend over een drempel, vliegt me seatcover uit t slot. |(
Overal dikke krassen op. Iemand nog een spare in kleur zilver over?
En anders ff laten spuiten. Maarja... zonde van t geld. :+
Je hebt een beroemde voorganger.............Ad! :/
 
Potverdrie... rij vanochtend over een drempel, vliegt me seatcover uit t slot. |(
Overal dikke krassen op. Iemand nog een spare in kleur zilver over?
En anders ff laten spuiten. Maarja... zonde van t geld. :+

pffff... hoe krijg je dat voor elkaar?!?!

maar het zal wel vaker gebeuren... ik heb pas geleden ook een beschadigde (zilverkleurige) seatcover gekocht via marktplaats. heb hem weer netjes gemaakt en via Japarts verf besteld. ben wel tevreden over het resultaat!
 
first, iedereen die jarig is geweest of is gefeliciteerd *O*

second, van het weekend ook nog lekker wat kilometers gemaakt.
met de kou viel het wel meej.(boven de honderd 140 a 150 werd het toch wel kou aan de vingers ;) ook ik heb hem is lekker een keer doorgetrokken :) )

Gisteren en eergisteren heb ik mijn nieuwe Zje ook ff uitgelaten. Was nog best fris :)
Nog een kort vraagje: de thermometer van de Z gaf de hele tijd een watertemperatuur aan tussen de 60 a 65 graden. Is dat normaal? Lijkt me wat aan de koele kant, mijn auto staat normaal gesproken rond de 90 graden.

60/65 graden is normaal wat ie aangeeft met dit weer.
en als je het niet vertrouwt dan moet je even een stukkie gaan rijden en na een tijdje even stil staan en stationiar laten lopen. als het goed is gaat de temperatuur dan wel omhoog.

en natuurlijk alle nieuwkomers welkom :W

greetz
 
first, iedereen die jarig is geweest of is gefeliciteerd *O*
Dank je, ik ben dat inmiddels al weer 46 x geweest maar even goed leuk dat je er aan dacht *O* :+
second, van het weekend ook nog lekker wat kilometers gemaakt.
met de kou viel het wel meej.(boven de honderd 140 a 150 werd het toch wel kou aan de vingers ;) ook ik heb hem is lekker een keer doorgetrokken :) )60/65 graden is normaal wat ie aangeeft met dit weer.
en als je het niet vertrouwt dan moet je even een stukkie gaan rijden en na een tijdje even stil staan en stationiar laten lopen. als het goed is gaat de temperatuur dan wel omhoog.

en natuurlijk alle nieuwkomers welkom :W

greetz
 
We zouden niet durven :N ..........alleen al 't idee van die invasie bij 'ons'! :$'n Paar Zwitsal-ritjes doen wonderen! :+Eg wel!!! ;)Hij is niet zwart genoeg voor jou :N'n Klein beetje! _O-


Hoi Guppie :WTja, 't is droef, maar 't zat er een keer aan te komen! ;(Je hebt een beroemde voorganger.............Ad! :/
Ik merk het al, je heb nog steeds niks nuttigs te doen in je vrije tijd :X
:+


Hoest met het schip, issie al uit het water of laat je hem gewoon in de haven liggen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan