Kawasaki Z1000 - Z750 [S] Plaza *57

Status
Niet open voor verdere reacties.
ey iedereen,

weet iemand waar ik iets kan vinden hoe alle onderdelen van een z1000 08 heten?
ik moet wat dingen vervangen maar weet niet hoe bepaalde onderdelen heten
ze vragen op website's ook vaak naar artikel nummers

alvast bedankt
 
ey iedereen,

weet iemand waar ik iets kan vinden hoe alle onderdelen van een z1000 08 heten?
ik moet wat dingen vervangen maar weet niet hoe bepaalde onderdelen heten
ze vragen op website's ook vaak naar artikel nummers

alvast bedankt


http://www.cornwallkawasaki.co.uk/shop/shop.php?cmd=listmodelsyear&id=2&model=Z1000
 
@stray,

Zag je foto met je truimph.

gefeliciteerd, prachtige fiets.


@ Crawl,
Ik kon je verhaal helemaal volgen, dat met die draadeindjes aanpikken heb ik opgelost met afslijpen, doorboren en twee nieuwe boutjes en contramoertjes. :)

:W
 
Gisteravond om af te koelen in m'n doorwaaipak stukkie op de Z-et gaan :] . Dacht lekker rustig op de weg ivm WK en kan dan voor dat de buien los barsten weer thuis zijn .
Maar gemaakte plannen lopen wel eens anders. Kom ik tijdens 't ritje een oude vriend tegen die ik door emigratie al zo'n 20 jaar niet meer gezien had.
Was dus een hoop bij te praten, en zodoende kwam de onweer en de buien steeds dichter bij . Zo rond elven toen 't buiten wat rustiger werd richting huis gegaan. Was een hele ervaring , Goretex van de laarsen werkt prima, voeten waren in tegen over stelling van de rest kurkdroog . En hoe klein kan je je zelf voelen als je niet eens zover van je af de bliksem heen en weer ziet schieten.

Maar al met al een geslaagde avond gehad *D


Een ritje terug in de tijd; wat zijn die Zedjes toch snel. En dan met lichtsnelheid weer terug flitsend! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan