Kawasaki Z1000 - Z750 [S] Plaza *57

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben er ook weer.
Heb pinkpop overleefd.

poeh poeh.
Het was echt super vet. Motorhead viel tegen.
Rammstein was uber.

Greenday was goed, echt een persoonlijk concert en speelde ook een nummer van ACDC (Dat maakte veel goed :P).

De sfeer is gewoon altijd super, alleen de regen was wat minder maar dat mocht de pret niet drukken.

Nieuw topic weer hier, heb ik wat gemist?
 
Laatst bewerkt:
Even voor de liefhebbers 2 kleine sc-project soundchecks op een z1000"uit 2007



Geluid zit wel goed dacht ik zo :)
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
Zo iets?
Is echt niet veel werk, alleen beetje priel werk om het te solderen, Met een beetje soldeerbout en een vast hand is het heel makkelijk te doen hoor.


Ziet er erg strak uit :} Maar bij 't woord priel werk, en een btje soldeerbout . . eerm daar heb ik schijnbaar geduld voor nodig dat wordt lastig :+
 
:W
ook maar ff Zwaaien in het nieuwe topic. ben ik zomaar van de eerste plaats verdrongen B| in de OP

@ Thomas, het flightforum is een lekkere speeltuin, he. kijk wel uit voor de "vrienden" van de politie... voor je het weet kan je het rijbewijs inleveren :X


Niet alleen op flightforum, ik kreeg net ook post van onze vriendjes :r Mag weer iets meer dan 70 euries overmaken :( Zonde van 't geld . . Hebben schijnbaar weer ergest staan te lazeren :(
 
Ziet er erg strak uit :} Maar bij 't woord priel werk, en een btje soldeerbout . . eerm daar heb ik schijnbaar geduld voor nodig dat wordt lastig :+
Ik wil het best voor je doen hoor, maar je woont wat ver weg :S.
Er zijn meerdere mensen hier die dat gemaakt hebben, dus valt wel mee hoor.
Heb er helaas toen geen foto's van gemaakt.
De leds zijn een 4 bij 4mm schat ik zo uit me hoofd.
het waren er een +/- 10 stuks.
Je moet gewoon een fijne spitse soldeerbout hebben.
 
Ik zwaai ook alvast in het nieuwe deeltje :W :W

@ Meastro: Ik heb alles een plekje kunnen geven :Y
Helaas 2 begravenissen in zeer korte tijd. 1 die we zagen aankomen maar wat toch een hard gelach blijft en de ander zeeeeeeer onverwachts.


Blijft altijd zwaar , verliezen in de directe omgeving, veel sterkte
 
:W
ook maar ff Zwaaien in het nieuwe topic. ben ik zomaar van de eerste plaats verdrongen B| in de OP

@ Thomas, het flightforum is een lekkere speeltuin, he. kijk wel uit voor de "vrienden" van de politie... voor je het weet kan je het rijbewijs inleveren :X
het likt wel of je uit ervaring spreekt. :+
 
Hallo :W

Ik heb vorige week ook een Z gekocht... heb dat altijd al een vet model gevonden (duhh) ondanks dat ik toen toch een racer heb gekocht. Maar goed, wijsheid komt met de jaren!

Ik zal binnenkort een ander fotootje maken maar tot die tijd moeten we het effe hiermee doen:
z750inkrat1275412427.jpg


Heb m zelf uitgekrat en rijklaar gemaakt :P

Alleen kom je uiteindelijk op een aantal punten. een van mijn meest prangende vragen is: WAAR LATEN JULLIE JE SLOT? Mijn racer had weinig plek maar hier past precies een envelop onder de douzit (vanmiddag getest)

Verder fijn apparaatje natuurlijk, vandaag 140km gemaakt en nu staat de teller op 256km. Sturen moet ik nog wel ff aan wennen maar het blok is heel soepel, ondakt dat ik volgens het boekje nog maar heel weinig toeren mag maken. Allemaal een stuk makkelijker dan een 600cc supersport ;)
 
Laatst bewerkt:
Ga is even heel snel je Avatar en ondertitel veranderen!!


:+

Ow en het plaatje doet het niet
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan