Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
147 is nog niet verkocht, heb er ook weinig moeite in gestopt omdat ik de laatste tijd veel zakelijke (en dus betaalde) kilometers maak.
Hij is overigens nog wel te koop, na m'n vakantie ga ik er weer wat meer werk van maken.
Ben zowiezo nog aan het bekijken bekijken wat we op autogebied willen doen, m'n vriendin is inmiddels vlakbij huis komen te werken en gaat eigenlijk altijd met de fiets. Best zonde om een tweede auto erbij te houden die nog geen 50 km per maand rijdt...


Heb nog in mijn vuistje zitten lachen toen ik op alfa forum las dat jij jouw Alfa wilde verkopen om vervolgens een motor te kopen 8-)
Nu heb ik zelf ook nog een 147 en een motor *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat ik zelf nog gewoon proef moet rijden, maar toch even de vraag..hoe verschillend rijdt een z1000 2010 tov een z1000 2007/2008?
 
Hallo allemaal,

Sinds donderdag behoor ik ook tot de z750 club! Toen heb ik mijn nieuwe z750 2010 opgehaald. Nu lekker inrijden en daarna wat mooie routes bij onze oosterburen gaan pakken. Hiervoor heb ik een suzuki gsx-r 600 k5 gereden. Was ook een leuke fiets maar niks vergeleken met de fun die ik op deze machine beleef!
[~[url="http://img651.imageshack.us/img651/83/20100716155251.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[~[url="http://img267.imageshack.us/img267/6641/20100716155222.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Mooie kleuren combi, veel plezier ermee *O*
 
Hallo, net eerste posting gedaan in dit topic, ik zal me eerst even voorstellen.
Ben Peter Ouwendijk woonachtend in Monster, Westland, heb sinds vorig jaar Juni een nieuwe Z750 zwart staat nu 11000km op, 2 x mee op vakantie geweest Engeland 1200km, en 3 weken geleden in Europa rondgereden 4500KM en de rest een beetje dagritjes en af en toe een treffentje.
Heb ook nog 2 andere motoren, een CB 750 van 1978, dit is echte een ratbike maar doet het altijd en kost per jaar alleen maar een beetje verzekering dus weg gaat ie niet, dan heb ik ook nog een KTM van '92 wordt op het moment een nieuw big end in gezet en dan heb ik er weer een hoop lol van voor het korte werk.





Welkom bij de zet-ters. :Y *O* :)
 
Ik weet dat ik zelf nog gewoon proef moet rijden, maar toch even de vraag..hoe verschillend rijdt een z1000 2010 tov een z1000 2007/2008?

Is in het vorige deel ook al naar gevraagd en uitgebreid antwoord op gegeven, zou je even moeten terugzoeken...
 
Dag Zzzz-ters...,
Een paar vraagjes: ben nieuw op het forum, ben nieuw op een z-750 '09, top machine... maar nu komen mijn probleempjes:
1. ook mijn band is redelijk vierkant (fabrieksband), ik ga de grenzen niet opzoeken, nu heb ik eens wat motormuizen gehoord over een 2 componenten band? wat zijn jullie ervaringen, welke band mot ik aanschaffen?
2. de standaard knalpot moet harder, nu vind ik de bos uitlaat of g & g wel 2 geschikte? wat zijn de ervaringen?
3. wheelstripes: voor groene z750 '09: waar kan ik die het beste halen?
zooooooo, dat waren al mijn probleempjes in vogelvlucht, benieuwd naar wat reacties....

Groeten



Welkom hier. :Y

Wat de banden betreft rij ik PP2ct , en ik moet zeggen het bevalt mij heel goed. *O* *O* :9



En als knalpot heb ik de Bos onder liggen, bevalt mij ook goed. :] *O*




Maar dat is voor iedereen anders ( smaken verschillen. ) :Y ;)
 
dan heb je het knap gedaan, ik heb er nog geen 3500 mee gereden. daarna met een bt 021 13000 klm , nu rij ik met de opvolger van de bt 021 de bt 023 van bridgestone tot aller tevredenheid


Heb de Kwallieflyer er ook niet zo lang op gehad deze na 1500 vervangen door de MP2CT.
Vind persoonlijk de standaard mee geleverde Dunflop een flut band.
 
Ik heb een vraagje, ik heb een nieuwe z750 alleen krijg heel lastig mijn motor op het achterwiel.
Het lukt matig op de koppeling ongeveer 7000rpm.
Hij reageert ook laat op het gas.

Hebben jullie tips? opnieuw laten afstellen? andere tandwielen? powercommander.


In z'n eerste volgasgeven, tot 4000toeren ong gas los en gelijk erweer op.
Als ie dan niet omhoog gaat is er volgens mij iets niet goed.
En in 2e volgas niet 3/4, koppeling half in en gelijk weer terug, gaat ie bij mij altijd.
Wel proberen um niet te hard neer te laten komen ;)
 
Laatst bewerkt:
Tsja...weinig keus........de luiheid, het gemak......UTFS of google......geouwehoer allemaal....Ach ja, vroeger.....toen zag je vaker nog een Rottweiler, Dobermann, Bouvier....zie je tegenwoordig steeds minder


Herders en dalmatiërs zie je ook niet zoveel meer, geef mij maar een Frans bulletje voor m'n dagelijkse lichaamsbeweging O-)
 
Heb nog in mijn vuistje zitten lachen toen ik op alfa forum las dat jij jouw Alfa wilde verkopen om vervolgens een motor te kopen 8-)
Nu heb ik zelf ook nog een 147 en een motor *O*
Tja, ik maak eigenlijk gewoon te weinig km voor die diesel, hoewel deze 147 echt geweldig stuurt.
Daarnaast mis ik die dikke V6 die ik hiervoor had...
Wat is jou nickname eigenlijk op het Alfaforum?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan