Kawasaki Z1000 Z750(s) Plaza 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
Check je boekjes die je bij de motor hebt gehad, ik heb exact dezelfde gekocht 3 weken terug, reed ervoor een gsx-r k8 :) en inderdaad het fun gehalte op de Z750 is enorm!

Eerst 800km niet boven de 4000 toeren 2e 800 km niet boven de 6000 toeren..
het is saai rijden maar okee ze schrijven het voor. Wel vlot doorschakelen had ik
begrepen en niet te lang hetzelfde toerental rijden.

Maarja niet iedereen zal deze manier van inrijden de beste vinden.


Ik heb het ook zo aangepakt met mijn nieuwe Z1000, dit staat in de boekjes vermeld.
Iedereen heeft hier een mening over. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft!

Ik heb heb hem wel bij 900 kmers open getrokken. DAAR WAS IK WEL EVEN AAN TOE!!!

Nu staat er 1000km op en het beesie is volledig los :+
 
Laatst bewerkt:
lekkah idee Crawl..... ff geen stress

fijne vakantie (ook voor Jantah, Knutsel, Swiss, Bart en Pina natuurlijk, zijn de enige die ik "ken"die meegaan)......
Thanx! :}

Je mist er geen eentje van de groep, we gaan met z'n zessen! :+
en anderen zetters ook fijne vakantie als die nu is ingegaan of binnenkort volgt.... maak r iets moois van.....

ik ga gelukkig ook nog ff weg..... via via aan wat tentstokken gekomen waarmee ik ff provisorisch een nieuw frame (deugdelijk) heb kunnen bouwen.... bevestiging voor aan de caravan is ook geregeld... (en nu motorrijdend nederland irriteren met de combinatie.... hahahaha) nee hoor, inhalen doe ik met 105+
Fijn voor je dat je dan toch nog op vakantie kunt! :Y


Veel plezier met het in de weg rijden van de motorrijders! ;)
 
Even een vraagje, hoe hebben jullie hem ingereden? Want het is natuurlijk een nieuwe motor dus ik neem aan dat een beetje inrijden wel moet.

Ik verbaas mij elke keer weer over dit soort vragen :?

Neem aan dat hij bij een dealer vandaan komt en dat het juiste verteld wordt?

Er zit ook een instructieboekje bij, dus gewoon ff lezen :Y

En veel binnenwegen rijden zodat je veel moet schakelen omdat ook je
versnellingbak nog ingereden moet worden ;)

Verder, nice bike en de juiste kleuren :9
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het ook zo aangepakt met mijn nieuwe Z1000, dit staat in de boekjes vermeld.
Iedereen heeft hier een mening over. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft!

Ik heb heb hem wel bij 900 kmers open getrokken. DAAR WAS IK WEL EVEN AAN TOE!!!

Nu staat er 1000km op en het beesie is volledig los :+

Weet niet wat voor boekje jij hebt :?

En hopen dat je Kawa er ook al aan toe was om open getrokken te worden O-)

Hij is volgens Kawa (boekje) bij 1600 km ingereden en

hij zal pas volledig los zijn bij zo'n 5000 km :]
 
Ik verbaas mij elke keer weer over dit soort vragen :?

Neem aan dat hij bij een dealer vandaan komt en dat het juiste verteld wordt?

Er zit ook een instructieboekje bij, dus gewoon ff lezen :Y

En veel binnenwegen rijden zodat je veel moet schakelen omdat ook je
versnellingbak nog ingereden moet worden ;)

Verder, nice bike en de juiste kleuren :9

Ik heb zeker wel instructies gehad bij de dealer. Maar was gewoon benieuwd wat jullie er van vonden en wat jullie hebben gedaan. Mijn dealer zei dat ik hem na de 1000 km beurt kon opentrekken. En tot die tijd lekker onder de 6000 rpm blijven en idd lekker veel schakelen
 
Ik heb zeker wel instructies gehad bij de dealer. Maar was gewoon benieuwd wat jullie er van vonden en wat jullie hebben gedaan. Mijn dealer zei dat ik hem na de 1000 km beurt kon opentrekken. En tot die tijd lekker onder de 6000 rpm blijven en idd lekker veel schakelen

Dit vertelde mijn dealer ook!!!!!!

En als ik mijn motor niet eerst rustig zou inrijden dan was het gevolg dat deze meer olie ging verbruiken.

Nou dan maar een beetje meer olie verbruiken. Het is gewoon een gebruiks object. (niet je moeder)
 
GODVERDOMME.

Ik heb zojuist mijn week oude z1000 k6 in de prak gereden. Eigen domme fout. Schade is vooral schuifschade, maar ook kromme vork.

Kappen zijn te vervangen, maar die vork steekt me een beetje.
Wat is hier nu de makkelijkste oplossing voor, omdat er ook mensen zijn die met een vork van een 636 rijden? Is dit makkelijk passend te maken, en scheelt dit veel in rijgedrag?
 
Laatst bewerkt:
GODVERDOMME.

Ik heb zojuist mijn week oude z1000 k6 in de prak gereden. Eigen domme fout. Schade is vooral schuifschade, maar ook kromme vork.

Kappen zijn te vervangen, maar die vork steekt me een beetje.
Wat is hier nu de makkelijkste oplossing voor, omdat er ook mensen zijn die met een vork van een 636 rijden? Is dit makkelijk passend te maken, en scheelt dit veel in rijgedrag?
-O-

Kut man das minder, maar gelukkig ben je er zelf blijkbaar goed vanaf gekomen.
Sterkte en succes met de afhandeling
 
GODVERDOMME.

Ik heb zojuist mijn week oude z1000 k6 in de prak gereden. Eigen domme fout. Schade is vooral schuifschade, maar ook kromme vork.

Kappen zijn te vervangen, maar die vork steekt me een beetje.
Wat is hier nu de makkelijkste oplossing voor, omdat er ook mensen zijn die met een vork van een 636 rijden? Is dit makkelijk passend te maken, en scheelt dit veel in rijgedrag?

Potverd...................wat is er mis gegaan joh?
Belangrijkste is, dat je zelf er goed vanaf gekomen bent.
Schade aan de Zet komt wel goed!
 
_O-



@Sutra......stapke veur stapke den goeie kaant op zeggen ze hier!
:Y :Y



heb al wat liggen moet 'm nog effe een paar keer voorrijden
Rustig aan he..ik moet wel mee kunnen. Of mag ik weer bij jou achterop? :] :9~ :9



A new quotemaster is born!!! :} :} :} ........al moet ik nog wel even kwijt dat die ene opmerking uit je vorige megaquote me enigszins droef stemde '(
/
:? Ik? jou droevig maken? Ah. nee he. En dat terwijl ik weet hoe gevoelig jij bent! :$ :$


dit plaatje :W betekent niet dat ik wegga, het is meer een groet... maar ja, als jij alleen maar mensen ziet die naar je zwaaien als je weggaat, dat zou natuurlijk met jou te maken kunnen hebben...hahaha! O-)

doet me denken aan de mooie uitspraak: hate to see you go, love to watch you leave...

:+
Nou dan: groeten terug. En mensen zwaaien idd altijd naar me als ik wegga. Meestal omdat ik wat vergeten ben en dus terug moet komen. En dan zie je ze denken: "Oh god. Komt ie weer...." :+


Mijn z750 2k4 total los en vandaag op een z1000 2010 gereden, wowww wat rijdt dat heerlijk, ben verliefd..
Ja, sommige beslissingen zijn zooo makkelijk.....
Maar hoe is de Z750 tl gegaan? Wist ik dat al?



Ik vrees dat ik jaloers op jullie ga worden.... :]



Hallo allemaal,

Sinds donderdag behoor ik ook tot de z750 club! Toen heb ik mijn nieuwe z750 2010 opgehaald. Nu lekker inrijden en daarna wat mooie routes bij onze oosterburen gaan pakken. Hiervoor heb ik een suzuki gsx-r 600 k5 gereden. Was ook een leuke fiets maar niks vergeleken met de fun die ik op deze machine beleef!
[~[url="http://img651.imageshack.us/img651/83/20100716155251.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[~[url="http://img267.imageshack.us/img267/6641/20100716155222.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us
Mooie fiets man! Succes en veel plezier ermee. :Y



Ja precies. Daar was ik al mee bezig, dus daar gaan we dan ook lekker mee door.

Hebben jullie ook het gevoel met terugschakelen van zijn 6 weer terug naar 1 dat de bak nogal soeperig aanvoelt? Is niet duidelijk te voelen dat hij echt een versnelling terugschakelt. En ik weet dan dus niet in welke hij staat?!
Kordaat schakelen. Zeker weten wat je doet en de bak volgt soepeltjes....


En nu moet ik stoppen want ik mag mee op visite.

Mazzel,

:W
 
allemaal nieuwe zetjes die zich aanmelden, vraagjes over inrijden en zo.... kzou bijna heimwee krijgen...

nu nog wachten tot ze de juiste vraag stellen... O-)

:+

aan de Swissers: wanneer vertrekken jullie?
 
allemaal nieuwe zetjes die zich aanmelden, vraagjes over inrijden en zo.... kzou bijna heimwee krijgen...

nu nog wachten tot ze de juiste vraag stellen... O-)

:+

aan de Swissers: wanneer vertrekken jullie?

Ik heb serieus zitten denken om die vraag te stellen :)
 
GODVERDOMME.

Ik heb zojuist mijn week oude z1000 k6 in de prak gereden. Eigen domme fout. Schade is vooral schuifschade, maar ook kromme vork.

Kappen zijn te vervangen, maar die vork steekt me een beetje.
Wat is hier nu de makkelijkste oplossing voor, omdat er ook mensen zijn die met een vork van een 636 rijden? Is dit makkelijk passend te maken, en scheelt dit veel in rijgedrag?



Dat is niet zo leuk, :N |( maar je bent blijkbaar nog goed vanaf gekomen.

Dat is het belangrijkste. :Y *O* *O* :)

En succes met het opknappen van je Zet :Y
 
GODVERDOMME.

Ik heb zojuist mijn week oude z1000 k6 in de prak gereden. Eigen domme fout. Schade is vooral schuifschade, maar ook kromme vork.

Kappen zijn te vervangen, maar die vork steekt me een beetje.
Wat is hier nu de makkelijkste oplossing voor, omdat er ook mensen zijn die met een vork van een 636 rijden? Is dit makkelijk passend te maken, en scheelt dit veel in rijgedrag?

Shit dat is flink klote zeg -O-
Gelukkig kan je er zelf goed vanaf gekomen.

De schade valt te herstellen. En voor die voorvork zou je moeten wachten op Rozz, of Milenko. Rozz heeft zowieso een andere voorvork erin. Van Milenko weet ik het niet zeker, maar hij sleutelt ook veel dus zal hier vast ook wel antwoord op kunnen geven.
 
Shit dat is flink klote zeg -O-
Gelukkig kan je er zelf goed vanaf gekomen.

De schade valt te herstellen. En voor die voorvork zou je moeten wachten op Rozz, of Milenko. Rozz heeft zowieso een andere voorvork erin. Van Milenko weet ik het niet zeker, maar hij sleutelt ook veel dus zal hier vast ook wel antwoord op kunnen geven.

:Y klopt...ik heb een 2005 ZX6R voorvork en alleen andere bussen en vooras nodig gehad en alles past daarna 1 op 1...Milenko kan dat trouwens bevestigen...hij heeft het ook gedaan ;)
 
:Y klopt...ik heb een 2005 ZX6R voorvork en alleen andere bussen en vooras nodig gehad en alles past daarna 1 op 1...Milenko kan dat trouwens bevestigen...hij heeft het ook gedaan ;)



Hebt ik al gedaan......Flep fluitketel had mij al een PM gestuurd :Y
 
Goeiemorgen! :W

Ff. iets anders:
Afgelopen week had ik via email contact gezocht met Alpine (van de Motosafe oordoppies). Ik heb die dingen al bijna 7 a 8 jaar (!!!) en vroeg me af wanneer die dingen vervangen moeten worden. btw: ik draag ze niet altijd; meestal alleen op de snellere / langere ritten.

Kreeg het volgende antwoord:
"hartelijk dank voor uw bericht en het gebruik van ons product. De levensduur van een MotoSafe is gemiddeld twee jaar afhankelijk van de draagfrequentie, zuurgraad van het oorsmeer, mate van onderhoud.

Na verloop van tijd zult u merken dat de flexibiliteit minder wordt en de thermoplugs groter en slapper worden. Ze zitten dan niet meer stevig in het oor en kunnen eruit vallen. Feitelijk bent u beschermt zolang de filters in de plugs blijven zitten, echter zult u dit als minder comfortabel ervaren.

U kunt ze dus nog gebruiken, maar wellicht is het raadzaam om een nieuwe set aan te schaffen".


Zal ze dus maar eens gaan vervangen; zit alleen nog te twijfelen, of ik nu doppies op maat zal laten maken.
 
Laatst bewerkt:
Goeiemorgen! :W

Ff. iets anders:
Afgelopen week had ik via email contact gezocht met Alpine (van de Motosafe oordoppies). Ik heb die dingen al bijna 7 a 8 jaar (!!!) en vroeg me af wanneer die dingen vervangen moeten worden. btw: ik draag ze niet altijd; meestal alleen op de snellere / langere ritten.

Kreeg het volgende antwoord:
"hartelijk dank voor uw bericht en het gebruik van ons product. De levensduur van een MotoSafe is gemiddeld twee jaar afhankelijk van de draagfrequentie, zuurgraad van het oorsmeer, mate van onderhoud.

Na verloop van tijd zult u merken dat de flexibiliteit minder wordt en de thermoplugs groter en slapper worden. Ze zitten dan niet meer stevig in het oor en kunnen eruit vallen. Feitelijk bent u beschermt zolang de filters in de plugs blijven zitten, echter zult u dit als minder comfortabel ervaren.

U kunt ze dus nog gebruiken, maar wellicht is het raadzaam om een nieuwe set aan te schaffen".


Zal ze dus maar eens gaan vervangen; zit alleen nog te twijfelen, of ik nu doppies op maat zal laten maken.
je heb ook van die kneed doppies kosten geen drol en gaan groeien vanzelf op de goede maat
wij hebben ze toevalig op het werk (gratis :9 )dozen vol.
 
allemaal nieuwe zetjes die zich aanmelden, vraagjes over inrijden en zo.... kzou bijna heimwee krijgen...

nu nog wachten tot ze de juiste vraag stellen... O-)

:+

aan de Swissers: wanneer vertrekken jullie?
zijn vanochtend vertrokken......rust in de tent. :')
 
Ik lees vaak mee met dit topic maar post eigenlijk bijna niets.
Maar nu heb ik een echt Z gerelateerde vraag.
Hoelang deden jullie met je eerste (van nieuw) achterband die dunlop qualifier?
Heb er nu 5000km mee gereden en hij zga op.
 
Hmm eergister in de eifel lagen folder om te ondertekenen.
De mensen in de eifel waar zich aan het verzetten tegen alle motorrijders daar.
En wilde het er een verbod op hebben.

er zijn al veel wegen waar je in het weekend of met feestdagen niet mag komen.
Maar nu willen ze het helemaal verbieden :S
 
Ik lees vaak mee met dit topic maar post eigenlijk bijna niets.
Maar nu heb ik een echt Z gerelateerde vraag.
Hoelang deden jullie met je eerste (van nieuw) achterband die dunlop qualifier?
Heb er nu 5000km mee gereden en hij zga op.

Ik heb er ongeveer 7000 km mee gedaan.
Er ligt nu een MPR2 onder, die zou iets meer km mee moeten gaan.
 
Ik lees vaak mee met dit topic maar post eigenlijk bijna niets.
Maar nu heb ik een echt Z gerelateerde vraag.
Hoelang deden jullie met je eerste (van nieuw) achterband die dunlop qualifier?
Heb er nu 5000km mee gereden en hij zga op.
dan heb je het knap gedaan, ik heb er nog geen 3500 mee gereden. daarna met een bt 021 13000 klm , nu rij ik met de opvolger van de bt 021 de bt 023 van bridgestone tot aller tevredenheid
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan