Kawasaki Z1000 Z750[s] Plaza #64

Status
Niet open voor verdere reacties.
vraagje aan degene met een z1000 of een z750 uit 04-06

Ik heb vandaag eindelijk mijn seatcover binnen van ermax voor mijn z750 06. *O*

Ik natuurlijk blij. Eindelijk van dat lelijke zitje af.

Nu wou ik hem gaan monteren. En wat blijkt. ik krijg het niet voor elkaar.

Hij valt niet in het slot van de buddy. en Al zou hij dat doen. krijg ik als ik de seatcover omlaag druk(om hem in het slot te duwen) Dan kantelt hij aan de andere kant weer omhoog waardoor de pasvorm dus heel lelijk zit bij de monoseat.

zie onderstaand filmpje(is niet de mijne maar precies hetzelfde probleem)

Ik krijg het niet voor elkaar om hem goed te monteren -O- Iemand ervaring mee. Of hetzelfde probleem gehad?

puntje 2(vind het maar vreemd maargoed) Er zit een stikker op van bodystyle(dus geen ermax) maar hij is precies maar dan ook precies hetzelfde alsdegene uit het filmpje.

zag dat ene dannyb4 hetzelfde probleem had. En zag later dat hij een foto gepost had met een seatcover. Dus graag zou ik van hem vernemen hoe hij het opgelost heeft(kan hem helaas geen pb sturen)
 
Wel lekker gedaan door ermax, in dat filmpje ziet het er inderdaad niet uit, nog veel geduld heeft die gast ik zou ondertussen al helemaal gek worden.
 
Wat klopt er niet aan dit plaatje?

e682e4f1.jpg




Wil vanmorgen wegrijden en ik denk "Wat maakt hij toch een herrie" (meer dan normaal). Is gewoon mijn uitlaat weg! Vuile ratten, mijn spiegels waren ook al een keer gejat :(
 
Lekker is dat weer voor je.
snap niet dat bepaalde mensen niet met de klauwen van andermans spullen kunnen afblijven.
 
Wat klopt er niet aan dit plaatje?

[afbeelding]



Wil vanmorgen wegrijden en ik denk "Wat maakt hij toch een herrie" (meer dan normaal). Is gewoon mijn uitlaat weg! Vuile ratten, mijn spiegels waren ook al een keer gejat :(
Naja zeg...

Verleden week ook al een akra van een 750 in den haag
 
quote:
Little_Evil schreef op 23 december 2011 @ 08:38:
Wat klopt er niet aan dit plaatje?

[afbeelding]
Wil vanmorgen wegrijden en ik denk "Wat maakt hij toch een herrie" (meer dan normaal). Is gewoon mijn uitlaat weg! Vuile ratten, mijn spiegels waren ook al een keer gejat

Zo dat is klote, wat een trieste actie zeg. :n
 
Wat klopt er niet aan dit plaatje?

[afbeelding]



Wil vanmorgen wegrijden en ik denk "Wat maakt hij toch een herrie" (meer dan normaal). Is gewoon mijn uitlaat weg! Vuile ratten, mijn spiegels waren ook al een keer gejat :(

Hee.
:( :( :(

De uitlaat van mijn vriend is afgelopen weekend gejat. Ook van Z750. Da's niet meer dan 300m van waar jij woont.
Wedden dat het dezelfde gasten zijn.
Geef aub bij het aangifte doen aan dat er afgelopen week hetzelfde gebeurd is, lijkt me iets teveel toeval!!!

Ook de linkpijp laten zitten, zie ik.
Ze wilden er zeker twee hebben.
 
Laatst bewerkt:
Z1000 advertenties ook in de gaten houden op mp en ebay dan daar zitten toch dubbele uitlaten onder ?
 
Wat klopt er niet aan dit plaatje?

[afbeelding]



Wil vanmorgen wegrijden en ik denk "Wat maakt hij toch een herrie" (meer dan normaal). Is gewoon mijn uitlaat weg! Vuile ratten, mijn spiegels waren ook al een keer gejat :(

Echt zonde. Niet alleen van je bike, maar ook van je tijd. Moet je weer een halve dag dingen regelen met aangiftes en verzekeringen. Alleen omdat ze niet met hun poten van je spullen af kunnen blijven.
 
Wat is klote zeg, als je zo kijkt kan je eigenlijk best wel veel onderdelen van zo motor afhalen
 
Wat klopt er niet aan dit plaatje?

[afbeelding]



Wil vanmorgen wegrijden en ik denk "Wat maakt hij toch een herrie" (meer dan normaal). Is gewoon mijn uitlaat weg! Vuile ratten, mijn spiegels waren ook al een keer gejat :(


Da's klote! :(
Helaas lopen er te veel van zulke zieke gasten rond -O-
Vast maken met anti-diefstal bouten(als die er waren -O- )
 
:$ :$ :$

Ik schaam mij diep. Zo lang niet op het forum geweest ........
Terecht dat je je schaamt! :X
Maar wat een baggerweer de laatste tijd. De Z staat al iets van 3 weken in de schuur....

Ik rij tegenwoordig weer met de bromscooter naar de baas...valt best mee eigenlijk.
Er zijn in 3 weken tijd slechts 2 aanslagen gepleegd door koekblikkers, één door een vrachtwagen die zo nodig door rood moest, een keer bijna op mijn plaat vanwege plotselinge gladheid (op een stukje van 2 á 300 meter daarna ineens weer normaal), 2 lekke vorkpoten, stuitervering aan de achterkant en zeer regelmatig een Botlekbrug tegen omdat er weer eens een bootje of 2 onderdoor moeten....
"Life's a bitch!" ;)
Maar, met de kerstdagen lekker rustig thuis met het pootje omhoog.
Zometeen krijg ik een kijkoperatie in mijn knie. Nog een erfenisje van de vakantie....
En daarna dus in elk geval 4 dagen niks doen. Lekker hoor. :)
Oeps, dat heb ik zeker gemist? :? .......Sterkte met herstellen! :Y

Kan je wel helemaal legaal mevrouw Sutra de hele tijd naar de koelkast laten lopen om een lekker pilsje voor je te pakken!
full


Lang verhaal kort:

Ik wens jullie hele fijne kerstdagen. Geniet ervan want er is al gezeik genoeg in de wereld.....

Leuk filmpje!!! :}

Fijne dagen iedereen! *O*

Nou is mijn gezeik niet van wereld formaat, maargoed:

Ik had vandaag motorexamen praktijk. Op de Honda naar zaandam om daar m'n examen af te leggen. Motor moest aan het begin al aangerend worden en onderweg toen ik te horen kreeg dat de choke er af kon viel de motor stationair uit en kregen we hem ook niet meer aan de praat. Lege accu waarschijnlijk.

Alsnog achterop bij de instructeur naar het examencentrum gereden, daar via een andere rijschool een (veel oudere) Honda kunnen regelen. Dus ik rij vanaf die rijschool (Krommenie) terug naar het CBR in Zaandam. Halverwege stopt die motor er ook mee omdat er geen bezine in zat :'). 1.5 KM met dat ding over de snelweg gelopen naar een tankstation.

Hij reed weer, dus naar CBR gegaan en toen kreeg ik te horen dat het nu toch echt niet meer kon.
Zucht.

11 Januari nu pas examen doen, geen motorrijbewijs meer dus voor mijn verjaardag.

Dus, hoogstwaarschijnlijk nog een maandje todat ik mijn Z750 pas echt kan uitlaten, '( .
Kolere, wat ongelooflijk knullig!!! |(
Wat klopt er niet aan dit plaatje?

[afbeelding]



Wil vanmorgen wegrijden en ik denk "Wat maakt hij toch een herrie" (meer dan normaal). Is gewoon mijn uitlaat weg! Vuile ratten, mijn spiegels waren ook al een keer gejat :(
FUCK!!! :( :( :(
Naja zeg...

Verleden week ook al een akra van een 750 in den haag
FUCK(2)!!! :( :( :(
Hee.
:( :( :(

De uitlaat van mijn vriend is afgelopen weekend gejat. Ook van Z750. Da's niet meer dan 300m van waar jij woont.
Wedden dat het dezelfde gasten zijn.
Geef aub bij het aangifte doen aan dat er afgelopen week hetzelfde gebeurd is, lijkt me iets teveel toeval!!!

Ook de linkpijp laten zitten, zie ik.
Ze wilden er zeker twee hebben.
FUCK(3)!!! :( :( :(




Ik blijf vloeken hier!
:$
 
[quoteWil vanmorgen wegrijden en ik denk "Wat maakt hij toch een herrie" (meer dan normaal). Is gewoon mijn uitlaat weg! Vuile ratten, mijn spiegels waren ook al een keer gejat :(~[/quote]


ik rij een paar keer in de week langs bij je motor en het verbaas mij elke keer weer dat die er nog staat
 
Een nieuwe rage in de dievengilde blijkbaar, uitlaatjes jatten |(

Vroeger namen ze tenminste je hele motor mee.

waar blijft het niveau dan jongens?



:+
 
Laatst bewerkt:
Lijkt wel een misdaad golf in Nederland :(
Anderhalve maand geleden bij mijn buren ingebroken en maand terug bij mijn achterburen, bij mij hebben ze geprobeerd mijn schuur open te breken maar zijn denk ik gestoord want ze hebben alleen de deurschild beschadigd.
Veertien dagen geleden mijn ruitenwissers van de auto gestolen en verleden week een ouwe geiser uit mijn tuin weg gehaald.
Deze jongen heeft nu een groot stuk hout in huis staan en gaat volgende week een tuindeur plaatsen met scherpe pennen als extra demotivatie middel -O-
Het is gewoon te triest voor woorden '(
 
Lijkt wel een misdaad golf in Nederland :(
Anderhalve maand geleden bij mijn buren ingebroken en maand terug bij mijn achterburen, bij mij hebben ze geprobeerd mijn schuur open te breken maar zijn denk ik gestoord want ze hebben alleen de deurschild beschadigd.
Veertien dagen geleden mijn ruitenwissers van de auto gestolen en verleden week een ouwe geiser uit mijn tuin weg gehaald.
Deze jongen heeft nu een groot stuk hout in huis staan en gaat volgende week een tuindeur plaatsen met scherpe pennen als extra demotivatie middel -O-
Het is gewoon te triest voor woorden '(


Nee het is eigenlijk normaal in deze periode van het jaar. Het wordt vroeger donker.
de meest ideale dagen voor een beetje dief.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan