Kawasaki Z1000-Z750[s] Plaza Deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is niet een heel groot hapje of zo, maar toch vervelend.. als hij niet helemaal picobello is dan word ik gek :P dan moet ik er aan wat doen. heb vandaag ook 2 uur staan poetsen, omdat pa hem gister vies gemaakt heeft. kom ik thuis van boodschapjes is hij weer een rondje!!!!! is om gek van te worden. maarja hij heb hem wel volgetankt en de verzekering gedokt :P dus dan ga ik morgen gewoon poetsen en ffies rondbellen voor dat kapje
 
het is niet een heel groot hapje of zo, maar toch vervelend.. als hij niet helemaal picobello is dan word ik gek :P dan moet ik er aan wat doen. heb vandaag ook 2 uur staan poetsen, omdat pa hem gister vies gemaakt heeft. kom ik thuis van boodschapjes is hij weer een rondje!!!!! is om gek van te worden. maarja hij heb hem wel volgetankt en de verzekering gedokt :P dus dan ga ik morgen gewoon poetsen en ffies rondbellen voor dat kapje
kan je die schade niet verhalen op je verzekering ??
 
wij zijn gestrand op 2,35 was wel een lekker dagje om te gummen en in mijn geval foto;s te maken haha mooie machine trouwes little evil :)
Ben blij dat ik m mooi gehouden heb vandaag....waren toch een paar aardige klappers geweest vandaag

Was dat ook groep 1? Ik had ook wel t idee dat t nog nét iets sneller kon. De marshall hield om rechte stukken wat in om de groep bij elkaar te houden dus daar had je zeker nog winst kunnen pakken. De laatste paar rondjes van de laatste sessie geprobeerd wat meer gas te geven, uiteindelijk viel dat toch nog redelijk tegen omdat je dan weer te hard de bochten in gaat ;)

Maar ik vond het echt lekker gaan voor een eerste keer op circuit.

K zet ff je foto's erbij *D
DSC07157.JPG

DSC07349.JPG

DSC07350.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan