Kawasaki Z1000-Z750[s] Plaza Deel 56

Status
Niet open voor verdere reacties.
Werd gehinderd, bulletje vroeg aandacht :+
Zat je weer in je neus?
full
 
tis laat hè,

je bent er niet helemaal meer bij zie ik

posten in oud topic, quotes vernaggelen........

_O-
Zeg Matt,zijn er nog wc-waterreservoirs te koop die ook 20 jaar terug te koop waren,maar nu met zo'n 'kleine boodschap-indrukknop' ??
 
@ crawl :
goed om te horen dat er weer beweging in je rug zit.
er is niets zo erg als een lichamelijk ongemak.

helaas heb ik dat zelf pas mogen mee maken. -O-
 
Zeg Matt,zijn er nog wc-waterreservoirs te koop die ook 20 jaar terug te koop waren,maar nu met zo'n 'kleine boodschap-indrukknop' ??
zo iets heet een stortbak. ;)

sommige nieuwe kan je 1 op 1 over schroeven en sommige niet.
hangt helemaal af van het merk en type dus niet zo maar een antwoord op te geven.
 
zo iets heet een stortbak. ;)

sommige nieuwe kan je 1 op 1 over schroeven en sommige niet.
hangt helemaal af van het merk en type dus niet zo maar een antwoord op te geven.
wist ff niet meer hoe het heette -O-

is tie kapot ?

doe maar een foto van wat je nu hebt naar mijn mail adres, kijk ik wel ff wat ik kan regelen


tis niet de mijnes,maar die van me ouders.
beige van kleur,merk is geloof ik Wisa
zal van de week even een foto maken
maar het gaat er om,dat die nieuwe dus straks een waterbesparende knop heeft.
mail volgt,van de week
 
Haha deel 56 al weer en dit is tevens mijn eerste post vanaf mijn iPhone.. Dus ben nog vaker in staat om het forum in de gaten te houden :) zal morgen eens een waardige foto proberen te schieten van mijn z1000 voor in de startpost *D fijne avond nog allemaal!!
 
wist ff niet meer hoe het heette -O-tis niet de mijnes,maar die van me ouders.
beige van kleur,merk is geloof ik Wisa
zal van de week even een foto maken
maar het gaat er om,dat die nieuwe dus straks een waterbesparende knop heeft.
mail volgt,van de week
voor een wisa is waarschijnlijk wel een vervanger.
maar een piccie maakt het voor ad duidelijker.
 
Gloeiende gloeiende..... :( B|

Zit ik eindelijk eens een bloedserieuze reactie te geven op Motormieke, kan ik mijn post niet plaatsen omdat er zonodig iemand alweer een nieuw deel moet openen!!

Kan ik weer helemaal overnieuw beginnen. 2 keer serieus op één avond wordt toch wel lastig.

Motormieke: hier komt ie;Je leeststeeds dat de vering slecht is? Maar wat vindt je zelf?
Kan jij er goed mee leven? Vering is net als banden heel persoonlijk.
Wat jij lekker vindt is voor een ander misschien helemaal niks. Het is afhankelijk van je gewicht, zithouding, hoe neem je een bocht, heb je in de bocht het gewicht op je voorwiel of juist wat meer naar achteren, trek je aan je stuur of laat je het soepeltjes mee bewegen.....heb je de achtervering al eens aangepast?

Ofwel: laat je niet gek maken door wat je leest of hoort. Menigeen laat er andere veren opzetten die ook direct voor je afgesteld wordt op een algemene waarde voor jouw gewicht. Niks meer en niks minder. Er wordt niet gekeken naar rijstijl want ze hebben geen idee hoe jij rijdt. 80% van de motorrijders zegt dat ze sportief rijden maar je wilt niet weten wat een verschil er zit in de beleving van "sportief".


Als je de vering sowieso al niet lekker vindt, ga dan idd eens verder kijken. Er zijn diverse leveranciers. Degene die Hyperpro heeft zweert bij hyperpro. Degene die Öhlins heeft zweert bij Öhlins. Degene die hakkie takkie heeft zweert bij hakkie takkie...

En bij allemaal is de vering afgesteld door de dealer ervan.

Succes!











Hehe.... da's zwaar werken. Maar welkom allemaal in dit nieuwe deel van ons o zo geliefde topic. Dat het jullie maar mag boeien ennuh nog iets.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Thanks Kawasutra voor deze info.
Ben ook nog rustig aan het rijden en verwerk dus alleen ook nog maar info.

Mijn rijstijl is best wel rustig, Zett is een heel andere fiets dan de Cat en ik moet echt
wennen aan een andere rijstijl. Ben dus gewoon een muts maar dat weet ik al :P

Ga ook gewoon eerst rijden en dan op den duur als het nodig is dingen aanpassen.
't Is alleen dat de vering voor standaard niet ingesteld kan worden.

Het enige wat mij op dit moment ergert zijn de trillende spiegels maar dat blijkt een
standaard kwaal te zijn.
Er zitten al rubbers tussen spiegel, kuip en bevestiging a/d binnenkant v/d kuip.

Maar verder bevalt Zett prima :Y *O*
 
Goedemorgen allemaal *O* , het zonnetje schijnt, en ik start zo mijn lieveling maar weer eens :] . Tijd om naar mijn werk te gaan :X . Misschien spreek ik jullie vanavond nog wel. :+ Eerst vanmiddag nog naar een feestje. Lekker eten..... :9~
 
goede morgen allemaal,

Mij te koud om op de motor te gaan vanochtend.. Nog geen motorpak he.. :P
 
even een berichtje in het nieuwe deel dan komt tie automatisch weer in m'n startscherm.

@ stray, je bent wer goed bezig.
 
Tevens even zwaaien in het nieuwe topic.

Zwaai, zwaai.

Bij mij werken de smiley's niet, iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan