Kawasaki Z1000 Z750(S) Plaza deel 61

Status
Niet open voor verdere reacties.
2e paasdag maar eens een blik werpen bij motoport rotterdam
zijn er nog meer met dit plan?
full
 
Ik heb nog een paar Z750 / Z1000 spulletjes liggen, wellicht iemand hier die ik met deze prijsjes blij kan maken? 8-)

Fabbri kuipruit Gen-X glanzend zwart Z750(R) 2007-2011
KX_080.JPG

een keertje voor een klant gemonteerd, die er op terug zou komen maar dit nooit heeft gedaan. Kleine kringen op de plekken van de bouten, daarom voor maar € 67,50 (nieuwprijs € 89,-)

Seatcover Ermax Z1000 2007-2009 Metallic Diablo Black
Idem, éénmaal gemonteerd geweest. Kost normaal € 156,- maar mag voor € 95,- van hand wisselen.

Fabbri kuipruit glanzend zwart Z1000(SX) 2010-2011
Nieuw in de verpakking, retour gekomen onder de wet Kopen op Afstand...
€ 70,- (nieuwprijs € 89,50)
K110-01.JPG
 
Eigenlijk wil ik een ducati streetfighter.. Die is mooi en bruut! Tuono blijft een lelijke eend, hoewel je dat snel vergeet als je erop rijdt..

Er staat nu een stukje over de Tuono in het blad "Motor". T*ring, dat ding heeft 167 pk... En die kan de Duc Streetfighter (die ik trouwens te gek vind) niet bijhouden.

Betreft motoren: ik vind mijn Z best lekker rijden en best pittig en ik vind 'm supermooi, maar...: denk toch dat ik eens voorzichtig naar een CB1000R ga uitkijken.

Maar zover is het nog niet, dus TS, mag deze in de OP?

full
 
Er staat nu een stukje over de Tuono in het blad "Motor". T*ring, dat ding heeft 167 pk... En die kan de Duc Streetfighter (die ik trouwens te gek vind) niet bijhouden.

Betreft motoren: ik vind mijn Z best lekker rijden en best pittig en ik vind 'm supermooi, maar...: denk toch dat ik eens voorzichtig naar een CB1000R ga uitkijken.

Maar zover is het nog niet, dus TS, mag deze in de OP?

[afbeelding]

Stuurt wel heel erg goed zo`n Cb1000r, misschien zelfs wel een beetje te makkelijk.
Verder vond ik het gas een beetje aan en uit-achtig vergeleken bij andere
motoren waar ik op gereden heb maar het is wel een dikkelolbrommer :Y
Zeker een testritje waard!
 
Er staat nu een stukje over de Tuono in het blad "Motor". T*ring, dat ding heeft 167 pk... En die kan de Duc Streetfighter (die ik trouwens te gek vind) niet bijhouden.

Betreft motoren: ik vind mijn Z best lekker rijden en best pittig en ik vind 'm supermooi, maar...: denk toch dat ik eens voorzichtig naar een CB1000R ga uitkijken.

Maar zover is het nog niet, dus TS, mag deze in de OP?

[afbeelding]
Ik heb er vorig jaar op proef gereden, samen met een Speed Tripple maar ik was net zo blij weer op mn Zedje te zitten. Ik vond dat er te veel trilling in het stuur en de pedalen zat. Plus dat ik de hele afwerking van de Kawa een stuk mooier vind. En ik vind m ielerig, zeker voor een 1000.
 
Ik heb er vorig jaar op proef gereden, samen met een Speed Tripple maar ik was net zo blij weer op mn Zedje te zitten. Ik vond dat er te veel trilling in het stuur en de pedalen zat. Plus dat ik de hele afwerking van de Kawa een stuk mooier vind. En ik vind m ielerig, zeker voor een 1000.


En de (voor) vering is standaard slappe hap. Ik vind het net als de Zed en de Speedtriple een prachtige motor...... Keuze's, keuze's!
 
Ik vind de cb1000r ook niet heel mooi qua afwerking en voelt inderdaad niet als een 1000, maar dat het ik op de Z ook een beetje. Is namelijk ook niet echt een hele grote motor..

Net wel even lekker wezen vlammen *D heerlijk even misdragen!
 
Ik heb vorige week de preload hoger gezet van zowel voor als achter shock. Is qua wegligging al een hele goede vooruitgang. Het deinen is al een stuk minder in snelle bochten
 
Goede avond/nacht mede Z rijders.

Ik ben sinds 2 weken trotste eigenaar van een Z1000 uit 2003, Groen uiteraard!! met Titanium MIVV dempers.... :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Heb 2 jaar op een Honda Fireblade SC44 uit 2000 gereden ( 169 pk op 179 kgs ) maar kreeg toch telkens teveel last van me elleboog en me rug.
Vandaar de overstap naar de Kawa.

Heb de Fireblade ingeruild op de Kawa bij Speedhome Motoren in Hollandseveld.
Prima kerel die Henk!

En moet eerlijk zeggen!......had dat veeeeeeel eerder moeten doen!!
Wat een genot om hierop te rijden zeg!

Uiteraard heb ik wat foto's van mijn nieuwe bezit.
Binnenkort komen er wat mooiere foto's.


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Greetz!
Stefan



Gefeliciteerd met je Zet, :Y :] en welkom bij de Zetters. :W *O*
 
Morning!

Mooie foto's hierboven!

Vanmiddag/van het weekend ook maar de Z weer uitlaten, vorige week in luxemburg werd ik er nog niet helemaal enthousiast van toch maar eens kijken of ik het wel er van kan worden.

Veel rij plezier vandaag voor degene die gaan rijden!
 
Er wordt de laatste tijd IEDERE dag gereden... bij mij dan ;)

Ik ga nu eerst even naar de Polo om naar een nieuw textielpak te kijken. Ik had al wat bij IXS gezien maar wil nog wat andere merken bekijken.
Het gaat in ieder geval een broek met Gore-tex worden. Heb ik geen regenbroek meer nodig :)

:W :]
 
Even een technisch vraagje: Ik heb binnenkort nieuwe remblokken nodig. Die wil ik zelf gaan monteren. Mijn Z heeft nu 48.000 km gelopen.

Zou ik ook nieuwe remschijven nodig hebben? Die zijn nog nooit vervangen. Er zit nog geen echte rand aan het einde. Aan de binnenkant zijn ze wel wat ingesleten....

En iemand een idee wat remblokken/schijven in NL kosten? Ik ga volgende week als ik in NL ben wel even bij Horeon langs. Ik moet nog wel even navragen wat ze hier in suisse kosten....
 
Er wordt de laatste tijd IEDERE dag gereden... bij mij dan ;)

Ik ga nu eerst even naar de Polo om naar een nieuw textielpak te kijken. Ik had al wat bij IXS gezien maar wil nog wat andere merken bekijken.
Het gaat in ieder geval een broek met Gore-tex worden. Heb ik geen regenbroek meer nodig :)

:W :]
je hebt er iig. goed over nagedacht. :Y
:+
 
Even een technisch vraagje: Ik heb binnenkort nieuwe remblokken nodig. Die wil ik zelf gaan monteren. Mijn Z heeft nu 48.000 km gelopen.

Zou ik ook nieuwe remschijven nodig hebben? Die zijn nog nooit vervangen. Er zit nog geen echte rand aan het einde. Aan de binnenkant zijn ze wel wat ingesleten....

En iemand een idee wat remblokken/schijven in NL kosten? Ik ga volgende week als ik in NL ben wel even bij Horeon langs. Ik moet nog wel even navragen wat ze hier in suisse kosten....
Als je schijven nog niet op de minimale dikte zitten en niet krom zijn of extreem diepe groeven vertonen hoef je die niet te vervangen.
2 setjes remblokken kosten bij Horeon voor de Z1000 net geen €100,-.
Schijven weet ik niet zeker maar reken denk ik op een 250 euro per schijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan