Kawasaki Z1000 Z750(S) Plaza deel 62

Status
Niet open voor verdere reacties.
zijn idd originele knippers. is besteld bij abart-performance maar ik zou daar zelf niet snel voor de 2e keer bestellen. eerst verkeerde product gehad en pas een maand later de kentekenplaathouder ontvangen.

maar goed, hij zit erop en het staat niet verkeerd vind ik.
nog even een zijaanzicht:
[afbeelding]
nice :) 8-)
maar niet meteen gekozen voor led r.a.w.?
 
en de killers zijn eruit :+

nu maar is gaan kijken naar andere dingetjes zoals kentekenplaathouder etc etc ;)

en nee... geen koffers !!
 
Heren,

heeft iemand hier ooit al stalenremleiding gekocht voor een Z1000 2003-2006 ?
Zo ja, waar en wat koste dat ongeveer?
 
Heren,

heeft iemand hier ooit al stalenremleiding gekocht voor een Z1000 2003-2006 ?
Zo ja, waar en wat koste dat ongeveer?


Afhankelijk van het merk en kleur banjo etc etc maar gemiddeld tussen de 70 en 110 euro voor een set remleidingen voorzijde, achterzijde is 3 tot 5 tientjes.

Heb hier nog een gebruikte set liggen voor de voorzijde en misschien ook nog een leiding voor de achterzijde ( kleur RVS zonder mantel )
 
En betreft bagage....: wie heeft een goed bagagesysteem? Tips? M'n vriendin en ik gaan er tegenwoordig steeds meer op uit, en allebei met een rugzak rijden is ook niets...

Sinds vorige week trouwens Hyperpro onder m'n Zet (streetbox). Gisteren naar circuit geweest en wow wat een verschil. Vorige keer circuit in Zandvoort was een en al gehobbel en gezwabber als het harder en platter ging. Gisteren dan op Zolder geweest en ken m'n motor niet terug. Eerste sessie al zonder moeite m'n steppies aan de grond gereden, en nog voelde de motor stabiel, geweldig. Dus echt super gereden gister met heel veel plezier. Toen ik eenmaal weg reed bij Hyperpro had ik ook echt geen "wow" gevoel. Voelde wel anders (beter) aan, maar vond het nou niet 650 euro - waardig. Gisteren dus wel superveel plezier van gehad!

Dus voor iedereen die baalt van de originele vering: het veranderd je motor in erg positieve zin!
 
En betreft bagage....: wie heeft een goed bagagesysteem? Tips? M'n vriendin en ik gaan er tegenwoordig steeds meer op uit, en allebei met een rugzak rijden is ook niets...

Sinds vorige week trouwens Hyperpro onder m'n Zet (streetbox). Gisteren naar circuit geweest en wow wat een verschil. Vorige keer circuit in Zandvoort was een en al gehobbel en gezwabber als het harder en platter ging. Gisteren dan op Zolder geweest en ken m'n motor niet terug. Eerste sessie al zonder moeite m'n steppies aan de grond gereden, en nog voelde de motor stabiel, geweldig. Dus echt super gereden gister met heel veel plezier. Toen ik eenmaal weg reed bij Hyperpro had ik ook echt geen "wow" gevoel. Voelde wel anders (beter) aan, maar vond het nou niet 650 euro - waardig. Gisteren dus wel superveel plezier van gehad!

Dus voor iedereen die baalt van de originele vering: het veranderd je motor in erg positieve zin!


Cargobag *O*

LK-cargo-bag.jpg
 
nice :) 8-)
maar niet meteen gekozen voor led r.a.w.?

nee, vind het eigenlijk wel mooi staan zo. zocht een kentekenplaathouder waar standaard knippers op kunnen en waarbij de kentekenplaat wat verder naar achter steekt (niet zo dicht op/boven het wiel dus). toen kwam ik op evotech uit.
 
En betreft bagage....: wie heeft een goed bagagesysteem? Tips? M'n vriendin en ik gaan er tegenwoordig steeds meer op uit, en allebei met een rugzak rijden is ook niets...

Sinds vorige week trouwens Hyperpro onder m'n Zet (streetbox). Gisteren naar circuit geweest en wow wat een verschil. Vorige keer circuit in Zandvoort was een en al gehobbel en gezwabber als het harder en platter ging. Gisteren dan op Zolder geweest en ken m'n motor niet terug. Eerste sessie al zonder moeite m'n steppies aan de grond gereden, en nog voelde de motor stabiel, geweldig. Dus echt super gereden gister met heel veel plezier. Toen ik eenmaal weg reed bij Hyperpro had ik ook echt geen "wow" gevoel. Voelde wel anders (beter) aan, maar vond het nou niet 650 euro - waardig. Gisteren dus wel superveel plezier van gehad!

Dus voor iedereen die baalt van de originele vering: het veranderd je motor in erg positieve zin!

Ik ben voor advies naar Hyperpro geweest en daar raadde ze me zowel voor als achter een vervangingsveer aan en wat dikkere olie. Dan zou ik voor iets van de helft klaar zijn in vergelijking met wat jij kwijt bent.

Verschil is wel dat ik met dit ding niet meer het circuit op zal gaan, is dat de reden waarom jij voor een complete nieuwe achtershock hebt gekozen?

Lijkt me zonde als ik voor de "budget"oplossing ga en dat het uiteindelijk geen verschil heeft uitgemaakt :P
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn mooie tassen, achter lastig als je met passagier rijdt.
Zou dan eerder voor de combinatie van tanktas en zadeltas gaan.
B.v. zo iets
bagage.jpg

Ik gebruik ze in combinatie met een kanotas voor de kampeerspullen.
full

Het zal misschien even passen en meten zijn maar ik denk dat je (zonder de kanotas natuurlijk) zo wel met een passagier kan rijden.
 
Laatst bewerkt:
Heren,

heeft iemand hier ooit al stalenremleiding gekocht voor een Z1000 2003-2006 ?
Zo ja, waar en wat koste dat ongeveer?

wel voor mijn Z750... 90 euro voor, en 45 euro achter, van HEL!

ik heb vanaf mijn rempomp 2 aparte leidingen naar elke voorklauw (schijnt het "beste" te zijn). setjes van HEL worden helemaal compleet geleverd met banjobouten en koperen ringetjes :)

zijn zo'n beetje overal te koop... bijvoorbeeld optitune!
 
wel voor mijn Z750... 90 euro voor, en 45 euro achter, van HEL!

ik heb vanaf mijn rempomp 2 aparte leidingen naar elke voorklauw (schijnt het "beste" te zijn). setjes van HEL worden helemaal compleet geleverd met banjobouten en koperen ringetjes :)

zijn zo'n beetje overal te koop... bijvoorbeeld optitune!


Deze heb ik ook :)

Ik heb er 95 en 50 voor betaald..

Beviel prima.




Iemand interesse in een powercommander voor z1000 03-06. Zit er sinds mei 2011 onder , maar de z is verkocht.

En eventueel ook iemand interesse in mivv gp titanium dempers ?

Hier zal ik binnenkort foto's van maken , deze zijn namelijk wel beschadigd aan de binnenkant. Hier zie je verder niks van en presteren doen ze goed. Mijn Z kwam uit op 133,2 pk.

PM maar als je interesse hebt.
 
Ik ben voor advies naar Hyperpro geweest en daar raadde ze me zowel voor als achter een vervangingsveer aan en wat dikkere olie. Dan zou ik voor iets van de helft klaar zijn in vergelijking met wat jij kwijt bent.

Verschil is wel dat ik met dit ding niet meer het circuit op zal gaan, is dat de reden waarom jij voor een complete nieuwe achtershock hebt gekozen?

Lijkt me zonde als ik voor de "budget"oplossing ga en dat het uiteindelijk geen verschil heeft uitgemaakt :P

Verschil met de "budget"oplossing en "superbudget"origineel is al heel groot ;)
 
bij mij z750 heb voor andere veren en olie gedaan en achter alleen een andere veer en de achterkant wat opgehoogd en wala hij stuurt als een scheermes niet te vergelijken met de fabriek troep mag ik wel zeggen
 
Deze heb ik ook :)

Ik heb er 95 en 50 voor betaald..

Beviel prima.




Iemand interesse in een powercommander voor z1000 03-06. Zit er sinds mei 2011 onder , maar de z is verkocht.

En eventueel ook iemand interesse in mivv gp titanium dempers ?

Hier zal ik binnenkort foto's van maken , deze zijn namelijk wel beschadigd aan de binnenkant. Hier zie je verder niks van en presteren doen ze goed. Mijn Z kwam uit op 133,2 pk.

PM maar als je interesse hebt.

Ja ik heb intresse in de mivv dempers, ik heb je een prive bericht gestuurd hierover ;)
 
Dat zijn mooie tassen, achter lastig als je met passagier rijdt.
Zou dan eerder voor de combinatie van tanktas en zadeltas gaan.
B.v. zo iets [afbeelding]
Ik gebruik ze in combinatie met een kanotas voor de kampeerspullen.
[afbeelding]
Het zal misschien even passen en meten zijn maar ik denk dat je (zonder de kanotas natuurlijk) zo wel met een passagier kan rijden.

ik deed gewoon een weekend tas achterop naar italie, met wat antikrasfolie eronder werkt perfect en ook bij 180km/h
Afb0247.jpg

rugzak erbij voor de tussenstop in het zwartewoud, dan hoefde de tas niet los maar was eigenlijk in 5min zo vastgezet
 
Laatst bewerkt:
ik deed gewoon een weekend tas achterop naar italie, met wat antikrasfolie eronder werkt perfect en ook bij 180km/h
[afbeelding]
rugzak erbij voor de tussenstop in het zwartewoud, dan hoefde de tas niet los maar was eigenlijk in 5min zo vastgezet
Er meer manieren om je bagage in te pakken, maar denk niet dat een weekendtas en een rugtas genoeg is als je met zijn tweeën op vakantie gaat, eigenlijk ook niet als je alleen gaat voor twee of drie weken kamperen.
Rugtassen zijn nooit mijn ding geweest zeker niet op lange vakantie trips.
Ik deed vroeger trouwens alles gewoon in twee kanotassen achterop.
Ik verdeel liever de spullen die ik meeneem over de tanktas en de tassen achterop.
Zoveel mogelijk de zware spullen, denk aan sloten enz. en de regenkleding in de tanktas en de rest in de zadeltassen.
Tent, slaapzak en andere kampeerspullen in de kanotas.
Vroeger deed ik, voor zadeltassen gebruikte, alles in twee of drie kanotassen, voordeel is dat die dingen 100% waterdicht zijn nadeel is dat je ze hoog achterop bindt en lastig zijn om goed stabiel vast te zetten.
Dat betekend dus dat je veel gewicht hoog op de motor hebt zitten dat bovendien nog al eens wat wil bewegen in de bochten.
Beide niet goed voor de stabiliteit wanneer je die juist wilt hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan