Kawasaki Z1000 - Z750 [s][r] plaza deel 70

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milenko

MF veteraan
28 mei 2007
4.058
0
Welkom op het M-F Z-Plaza


full




Z-topics op M-F





Z-Manuals






In Loving Memory Cok Pina Uram
26-10-1957 - 14-10-2012 †
Pina%20Uram%2002.gif



Foto800-PSHVTU3X.jpg


Onze vriend, Eifelganger, dissident en koffieleut

Cok a.k.a Pina Uram



 
Laatst bewerkt:
Ook weer gevonden :).

Heb ondertussen nog geen nieuwe achterband, de motor gaat op 11 april naar het bedrijf waar ik hem gekocht heb voor een beurtje, en dan komt er een bridgestone bt023 op.

@ Antix: dat is flink balen :(. Zelf laten vallen of andere oorzaak? Gelukkig valt de schade mee. Heb ooit mn v-strom 2x op 1 dag laten omvallen,god wat was ik zuur zeg....
 
Laatst bewerkt:
Welkom in het nieuwe topic iedereen!

Hier nog een vraag van een verse Z750 rijder. De motor heeft 'moeite' met starte. Hij start wel en loopt dan ook mooi stationair, echter moet ik wel een beetje gas bijgeven om te starten. Anders hoor je dat hij wilt maar gaat net niet aan. Met een beetje gas erbij springt hij direct aan.

Iemand zei me dat dit vaker voorkomt bij Kawasaki en niet iets is om je zorgen over te maken. Klopt dit? Wat zou het kunnen zijn?
 
Van 't weekend een motorshoot gehad dus hier komen meteen wat foto's.
Props voor Peter van Nobelen die de foto's heeft gemaakt!









 
heb ik weer pleurde me motor gisteren om :( alleen val blok beschadigt en me uitlaat

En waarom deed je dit? :+ Balen man, gelukkig valt de schade mee


Welkom in het nieuwe topic iedereen!

Hier nog een vraag van een verse Z750 rijder. De motor heeft 'moeite' met starte. Hij start wel en loopt dan ook mooi stationair, echter moet ik wel een beetje gas bijgeven om te starten. Anders hoor je dat hij wilt maar gaat net niet aan. Met een beetje gas erbij springt hij direct aan.

Iemand zei me dat dit vaker voorkomt bij Kawasaki en niet iets is om je zorgen over te maken. Klopt dit? Wat zou het kunnen zijn?

Welk bouwjaar is je Z? Heb je hand choke of automatisch?

Doet de mijne ook. Z1000 uit 03 (hand choke). Als hij warm is kan ik wel gewoon starten zonder wat gas bij te geven.
 
Iemand hier met een Z1000 (03-06) met een powercommander 3 usb? Zoja, welk luchtfilter en uitlaat systeem hebben jullie? Ik zoek ff een tijdelijke mapping die ik kan gebruiken. Heb zelf een K&N filter en MIVV Oval dempers.
 
Hierbij eindelijk een foto van mijn Z. Heb me vorige zomer al even voorgesteld, maar een foto zegt meer dan (z)1000 woorden.

Heb een 2006 Z1000, met de volgende opties:
Monoseat
Earmax bellypan
Rizoma Spiegels
Ingekorte uitlaten
Beowulff radiateur guard

Heerlijke fiets! :)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan