Kawasaki Z1000 - Z750 [s][r] plaza deel 70

Status
Niet open voor verdere reacties.
een slot in mn zak vind ik irritant, maar dat is dan iets persoonlijks.

Past bij mij niet eens :X

En een alarm werkt niet, ze laten hem 1x afgaan, spuiten hem vol pur en stil is ie...

Voor mijn verzekering moet ik wel een ART4 hebben.
 
Ik heb deze, paar tientjes heb je er al 1. zit een (zeer gevoelig) alarm op, Is niet al te groot past prima in je jaszak. waar deze dan ook altijd zit.

Edit: (link deed het niet) Een prima XenaXZZ6-Y slot die niet verzekerings waardig is, maar wel herrie maakt als het nodig is. en een prima formaat heeft die in je zak kan

WTF in je JASZAK?

Als je valt is dat ook lekker voor je botten... en andere organen/bloedvaten
 
je moet wel een beetje prutsen , de bout is dikker dan het gat, dus of een andere bout/moer scoren of gat groter maken, ik heb toen optie 2 genomen.

Ik zag mezelf nog geen beugeltje in elkaar klussen, maar dit moet lukken.
Ik ga ook nog even kijken of een kleiner slot niet gewoon onder de duoseat past. Mijn huidige zit er nu onder, maar krijg hem niet meer open (laat ik verkoper doen, die heeft m ook dicht geplakt. Als ie hem sloopt doet hij het ten minste en niet ik)
 

Mooie (ideale) bocht zo te zien :] kneedown 8-)

later met hugger en beugel wijst nu naar buiten, werkte ook perfect


moet even staren maar je kan wel wat zien

[afbeelding]

Idem dito bij de mijne O-)

Mocht je de houder willen zoeken cq halen, goedkoper als hier kon ik hem niet vinden *D
Ik had hem via een Duitse site, maar die hebben hem niet meer (€7,50). Het slot kost zo rond de €70 á €80. Succes!


Ps. Ik voel nog wat nieuws aankomen....
 
Screenshot_2014-10-22-09-17-05.png
 
Heeft er iemand een PCIII op zijn Z750 (2007+) ?
Power commander zelf stelt de PCV voor op zijn website maar ik heb een PCIII gevonden in Duitsland voor minder dan de helft van de prijs van een PCV.
Er staat bij dat het een PCIII is voor de z750 2007-2011.

Een PCV nieuw kopen is me nog steeds te duur dus dit zou een mooie oplossing zijn :).

Ik kan de mensen van powercommander.com wel weer een mailtje sturen maar dan moet ik een paar dagen wachten en vertellen ze me waarschijnlijk toch dat ik een PCV moet kopen dus daar schiet ik ook niks mee op.
Kon er op Google niks over vinden.

TL;DR: Weet iemand of een PCIII werkt op een Z750 van 2009 of dat alleen een PCV werkt?
 
Heeft er iemand een PCIII op zijn Z750 (2007+) ?
Power commander zelf stelt de PCV voor op zijn website maar ik heb een PCIII gevonden in Duitsland voor minder dan de helft van de prijs van een PCV.
Er staat bij dat het een PCIII is voor de z750 2007-2011.

Een PCV nieuw kopen is me nog steeds te duur dus dit zou een mooie oplossing zijn :).

Ik kan de mensen van powercommander.com wel weer een mailtje sturen maar dan moet ik een paar dagen wachten en vertellen ze me waarschijnlijk toch dat ik een PCV moet kopen dus daar schiet ik ook niks mee op.
Kon er op Google niks over vinden.

TL;DR: Weet iemand of een PCIII werkt op een Z750 van 2009 of dat alleen een PCV werkt?

Ja, dat werkt. Oorspronkelijk waren het allemaal PC3's, maar die wordt stapsgewijs vervangen voor de PC5.
 
Mijn schijfremslot past gewoon onder m'n buddy seat hoor :) wel maar op 1 manier, maar hij past er wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan