Kawasaki Z1000 - Z750 [s][r] plaza deel 70

Status
Niet open voor verdere reacties.
lekker... gisteren uitlaat los gemonteerd om te kijken of er nog een db-killer/prop in de schacht zit; niets. weer op gemonteerd, rij ik langs een hobbelweg, kwam er opeens een teringherrie vandaan... is die los
 
Foto's plakken kan ik nog steeds niet
Pritt_Stick_Grupe_new_2007_163310_300dpi_1772H_1772W.jpg


Fotohoekjes%20250:%20-500x500.jpg
 
Waar laten jullie trouwens je schijfremslot?

Mijn oude Blade had een hele pizzabox, nu kan ik niet eens een slot kwijt onder de duobuddyseat... das best even wennen :)
 
Waar laten jullie trouwens je schijfremslot?

Mijn oude Blade had een hele pizzabox, nu kan ik niet eens een slot kwijt onder de duobuddyseat... das best even wennen :)
In me jaszak,later had ik een beugeltje gemaakt
 
Dat is een nette oplossing :Y
Bij mij zit daar een hugger... geen idee of het dan nog past?
En hoe heb je hem bevestigd? Een bestaand dingetje, of is er een speciaal beugeltje voor oid?
(ik heb overigens een ander slot, dus dat wordt evt een andere aanschaffen)
later met hugger en beugel wijst nu naar buiten, werkte ook perfect


moet even staren maar je kan wel wat zien

IMG_0505.JPG
 
Laatst bewerkt:
Waar laten jullie trouwens je schijfremslot?

Mijn oude Blade had een hele pizzabox, nu kan ik niet eens een slot kwijt onder de duobuddyseat... das best even wennen :)



Ik heb deze, paar tientjes heb je er al 1. zit een (zeer gevoelig) alarm op, Is niet al te groot past prima in je jaszak. waar deze dan ook altijd zit.

Edit: (link deed het niet) Een prima XenaXZZ6-Y slot die niet verzekerings waardig is, maar wel herrie maakt als het nodig is. en een prima formaat heeft die in je zak kan
 
Laatst bewerkt:
link doet het nie, maar ik zie xena xx10 staan.

als je je verzekering tevreden wilt stellen voldoet die niet, ART3, als het verder niet uitmaakt ziet het er uit als een oke slot. :)
 
link doet het nie, maar ik zie xena xx10 staan.

als je je verzekering tevreden wilt stellen voldoet die niet, ART3, als het verder niet uitmaakt ziet het er uit als een oke slot. :)


heb het even aangepast, maar idd verzekering maakt het me niet uit, als die in de stad staat heb ik er een goedgekeurd slot bij. deze is meer voor de schrik.
 
ja die documentenlijst is idd niet moeilijk. Maar dan moet je de foto's verkleine. Er is ook gewoon een hyperlinkje. Maar die doe ik telkens fout.
Iets met \ linkje (img)??[/quote]

Verkleinen doe ik in paint en plaatsen door ]imgatt[ in je post te zetten.
[size=2]Haken natuurlijk andersom[/size]
In nieuwe bijlage toevoegen: Bestand kiezen => mijn afbeeldingen => foto selecteren en :)

Zal wel de oude manier zijn, maar werkt nog steeds.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan