Kawasaki Z1000 Z750[s][r] plaza deeltje 66

Status
Niet open voor verdere reacties.
was goed om een ieder weer eens te zien en herineringen op te halen aan Pina

Volgende keer maar weer eens doen maar dan liever onder andere omstandigheden.
blijkt toch een behoorlijk hechte groep te zijn en dat doet me goed.
 
Ik wil morgen nog even een rondje gaan rijden aan ge zien het wel eens de laatste mooi dag van het jaar zou kunnen zijn.
Had de Gelderland-veluweroute in gedachte dus voor de genen die zin hebben om me te rijden.
Vertrek zondag 21 okt. 10.30uur van de Mac Donald Veenendaal ( ook bekent van de MF megameetings)
 
Hmmm mooi ritje om als testrit te gebruiken en idd zal wel de laatste mooie dag zijn. Helaas kan ik niet op een motor zitten momenteel dus gaat het aan mij voorbij.
Have fun heren
 
Ik wil morgen nog even een rondje gaan rijden aan ge zien het wel eens de laatste mooi dag van het jaar zou kunnen zijn.
Had de Gelderland-veluweroute in gedachte dus voor de genen die zin hebben om me te rijden.
Vertrek zondag 21 okt. 10.30uur van de Mac Donald Veenendaal ( ook bekent van de MF megameetings)

Sweet, ik haak aan als dat nog doorgaat? Hoe laat gaan jullie die kant op? Crawl en Oneindig jullie komen toch beide uit de buurt van Nieuw-Vennep?
 
Sweet, ik haak aan als dat nog doorgaat? Hoe laat gaan jullie die kant op? Crawl en Oneindig jullie komen toch beide uit de buurt van Nieuw-Vennep?
Wat mij betreft wel.
Ik vertrek om 9.30uur maar kan ook zorgen dat om die tijd bij de Mac Hoofddorp sta.
Knutsel gaat ook mee maar die zien we daar wel verschijnen.
 
Hallo mede Kawasaki rijders,

Zou iemand van jullie mij kunnen vertellen wat de voorasdiameter is van een Kawa Z750?

Bij voorbaat dank!
 
Have fun... mannen.... ik ga verder met renovatie 1 e verdieping....muren schilderen, laminaat vervangen, meubelen demonteren van de meiden....lost but not least....bier drinken


@ crawl...je bent lekker bijtijds erbij...neem je sepang op?
 
Laatst bewerkt:
Have fun... mannen.... ik ga verder met renovatie 1 e verdieping....muren schilderen, laminaat vervangen, meubelen demonteren van de meiden....lost but not least....bier drinken


@ crawl...je bent lekker bijtijds erbij...neem je sepang op?
Jep zal de race vanavond met een de warme prak op schoot wel kijken
 
Was idd een leuke rit zo, het weer had iets beter gemogen maar de route was best grappig al moesten we even een klein stukje stout zijn ;)
heren in elk geval bedankt voor de gezelligschap :}
 
Was idd een leuke rit zo, het weer had iets beter gemogen maar de route was best grappig al moesten we even een klein stukje stout zijn ;)
heren in elk geval bedankt voor de gezelligschap :}

U allen ook bedankt voor de heerlijke rit. Volgende keer zal ik toch de voering in mijn jas of iets warmers dan een t-shirt onder mijn jas aan doen. :9
 
heren bedankt voor een gezellige dag. :}
jammer dat het weer niet helemaal mee werkte.
maar het is toch een schitterend rondje geworden. :Y
 
was goed om een ieder weer eens te zien en herineringen op te halen aan Pina

Volgende keer maar weer eens doen maar dan liever onder andere omstandigheden.
blijkt toch een behoorlijk hechte groep te zijn en dat doet me goed.

dan kom ik ook even langs.....
 
Ik had even een vraagje. Op mijn z1000 (2008) zitten momenteel laser stealth uitlaten (RVS).
Ik ben hier niet zo heel gek van en zou graag voor de sc project oval carbon gaan.
Wat zullen die laser's opleveren op bijvoorbeeld marktplaats.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan