Kawasaki Z1000 Z750[s][r] plaza deeltje 67

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb aan t begin van de week ook de korte op aanraden van wat mensen hier besteld bij de 2wheels
 
Bedankt voor de reacties! Ik ga het er op gokken en de seatcover en hendels bij 2wheels bestellen zodra ik hem gekocht heb.

Ik kom er net achter dat de motor uit Italie geimporteerd is. Het kenteken was nog niet bij de RDW online op te vragen omdat er nog geen NL tenaamstelling is geweest. De motor is sinds mei 2012 bij de dealer en dus nog niet verkocht. Begin nu wel te twijfelen... waarom zou ie nog niet verkocht zijn?

Hij ziet er verder goed uit, weinig km's dus denk dat het wel goed zit. Maar nog geen proefritje kunnen maken, ga ik a.s. zaterdag doen. Waar moet ik op letten? Viel me in ieder geval op dat de voetsteuntjes (originele) aardig versleten waren aan de onderkant (kneedownen), maar verder was er weinig tot geen schade te bekennen, op wat steenslag na op de onderkant van de voorvorken. Het was duidelijk geen schaaf schade o.i.d.

Iemand tips voor mij?
 
Laatst bewerkt:
voetsteunen versleten kan ook gewoon door iemand die geen bochten techniek heeft. knee down is volgens mij juist om de motor rechter te kunnen houden in de bocht.

maar ik zou ff proberen om stukje zonder handen te rijden. kijken of hij gewoon recht door gaat.
een keer goed remmen, enz
 
Zet de volgende keer met een priem ofzo eerst een gat. Dan kan je daar met je boor op blijven. Als je boor er niet doorheen komt, heb je een botte of een verkeerde boor.

mm maar was er al een stukje in, en had een splinternieuwe bosch metaalboor (gewoon "professioneel materiaal" (niet van praxis of gamma) en heb super goed machientje (hitaschi 3A 14,6V ofzo)
maar drukte idd, en zit 1 sec mn hand erachter om hem ff er goed recht op te zetten, breekt gelijk af...
Kijk vandaag en morgen nog ff toe. Was vanmorgen nog open/dik. Nu begint het wel ietsjes minder te worden. (naar de arts kan altijd nog ;) )

Ik kan het zo even niet vinden, maar is een seatcover van een zx6r, z750 en z1000 van 2003-2006 hetzelfde? Ik zoek namelijk een zwarte seatcover voor een z1000 uit 2005. En als ik zwart bestel, krijg je dan dat zwart metallic zoals de 2005 dat heeft of is het enkel zwart?

Nog een vraag: bij the2wheels kun je korte en lange remhendels kopen. Hoe kort zijn deze? En hoe kort zijn de lange? Iemand ervaring? Zijn ze wel met 4 vingers te bedienen?

naar mijn weten zijn ze het zelfde de seatcovers voor z1000/z750 eerste model en zx6r 2003. Heb deze onlangs binnen, en vind het een mooi ding! Soms alleen wat onhandig eraf te halen, maar dit valt wel te modificeren (voor 28 euro zit hij iig perfect! ;) )
Ik heb de lange hendels, idd korter dan orgineel, maar precies goed voor 4 vingers bij mij.
(bij mij was wel een levertijd van 6wkn)
 
zie hier

wij ( mijn zoon en ik ) hebben ze er ook op zitten , lekker geluidje met E keur


Ja dat zijn dezelfde! Jij hebt er ook geen 'zichtbare' decibel killers in zitten zie ik? Krijg je daar geen problemen mee in Duitsland? Er zit ook geen gaatje in de pijp waar je de DB killers in vast zet, ik denk dus dat de uitlaat zo hoort, zonder uitneembare DB killers.

Ik heb vandaag een proefrit gemaakt op de Z1000 bij Vos. Beviel erg goed! Motor ziet er prima uit, klein krasje op de tank, verder geen schade.

Heb geprobeerd Spierings in Heesch te vinden, maar dat lukte niet helaas. Onbekend gebied voor mij, en het was koud, en knetter druk in Oss. Heb de motor dus niet kunnen laten keuren.

Heb een bod gedaan van 4300. Vos kwam terug met een tegenbod van 4500 incl afleveringsbeurt. Remblokken waren ong. 50% denk ik, achterband ook 50%, voorband 80%. Ik denk dat de eerste remblokken er nog onder zitten, motor heeft 20.000 km gelopen en is in 2006 geïmporteerd.

Remblokken en banden blijven dus zitten, nieuwe olie en oliefilter krijgtie wel en hij wordt 'nagelopen'.

4500 klonk mij wel goed, wat jullie? Ik zit er alleen mee dat de motor 10 jaar oud is en slechts 20.000 km heeft gelopen. Er zitten verder ook geen papieren bij o.i.d. dus voor hetzelfde geldt dat de motor is teruggedraaid, kun je daar überhaupt achter komen?
 
Laatst bewerkt:
Nog iemand interesse hier in een BOS gts demper met E-keur en killer voor de Z750 ?
zetje is verkocht demper gaat in de verkoop!

full
 
wat moetie kosten, leuk voor mijn aankomende Z, die binnenkort hier zal staan, nog niet over de kleur uit maar den toch groen
 
mm maar was er al een stukje in, en had een splinternieuwe bosch metaalboor (gewoon "professioneel materiaal" (niet van praxis of gamma) en heb super goed machientje (hitaschi 3A 14,6V ofzo)
maar drukte idd, en zit 1 sec mn hand erachter om hem ff er goed recht op te zetten, breekt gelijk af...
Kijk vandaag en morgen nog ff toe. Was vanmorgen nog open/dik. Nu begint het wel ietsjes minder te worden. (naar de arts kan altijd nog ;) )naar mijn weten zijn ze het zelfde de seatcovers voor z1000/z750 eerste model en zx6r 2003. Heb deze onlangs binnen, en vind het een mooi ding! Soms alleen wat onhandig eraf te halen, maar dit valt wel te modificeren (voor 28 euro zit hij iig perfect! ;) )
Ik heb de lange hendels, idd korter dan orgineel, maar precies goed voor 4 vingers bij mij.
(bij mij was wel een levertijd van 6wkn)


6weken !? Mijn hendels waren er binnen 2,5 week.. Beter duurt het bij die Seatcover niet zo lang als bij jou hehe
 
Bedankt voor de reacties! Ik ga het er op gokken en de seatcover en hendels bij 2wheels bestellen zodra ik hem gekocht heb.

Ik kom er net achter dat de motor uit Italie geimporteerd is. Het kenteken was nog niet bij de RDW online op te vragen omdat er nog geen NL tenaamstelling is geweest. De motor is sinds mei 2012 bij de dealer en dus nog niet verkocht. Begin nu wel te twijfelen... waarom zou ie nog niet verkocht zijn?

Hij ziet er verder goed uit, weinig km's dus denk dat het wel goed zit. Maar nog geen proefritje kunnen maken, ga ik a.s. zaterdag doen. Waar moet ik op letten? Viel me in ieder geval op dat de voetsteuntjes (originele) aardig versleten waren aan de onderkant (kneedownen), maar verder was er weinig tot geen schade te bekennen, op wat steenslag na op de onderkant van de voorvorken. Het was duidelijk geen schaaf schade o.i.d.

Iemand tips voor mij?

Laten keuren door Erik van lent! Heb ik ook gedaan. Zeker het geld waard
 
Vind het ook niet klinken...

Origineel:
Leovince:

Wereld van verschil :Y
Deze heb ik er op zitten! En dat klinkt bruut! Leovince GP Style


Laten keuren door Erik van lent! Heb ik ook gedaan. Zeker het geld waard
Tnx voor de tip, maar ik laat m'n eigen monteur er naar kijken. Goeie vent met een berg aan kennis, zonder te veel te rekenen! Ik wil alleen van tevoren alvast wat zaken uitsluiten, zodat we geen gekke dingen tegen gaan komen :)
 
Laatst bewerkt:
vandaag eens naar mn bike gekeken om em rijklaar te maken voor de zomer, bleek dat mijn motorolie bijna helemaal leeg was, iemand enig idee waar dit door kan komen?
ik had het idee dat er nog genoeg inzat voordat ik hem in mn garage stalde...
kan zo 123 geen lek oid vinden ook niet
 
Ben vandaag aan de slag gegaan met plastidip. Radiator beschermers aan de zijkant ben ik nu aan het spuiten.

Graag zou ik ook mijn achter voetsteuntjes plastidippen alleen zitten deze geborgt met zo'n splitpennetjes. Kan ik deze terugbuigen zonder dat ze afbreken? Iemand daar ervaring mee?
 
Ben vandaag aan de slag gegaan met plastidip. Radiator beschermers aan de zijkant ben ik nu aan het spuiten.

Graag zou ik ook mijn achter voetsteuntjes plastidippen alleen zitten deze geborgt met zo'n splitpennetjes. Kan ik deze terugbuigen zonder dat ze afbreken? Iemand daar ervaring mee?

Kan vaak wel, maar ik zou gewoon een nieuwe halen. Een ijzerdraadje doet ook altijd wonderen...
 
Ben vandaag aan de slag gegaan met plastidip. Radiator beschermers aan de zijkant ben ik nu aan het spuiten.

Graag zou ik ook mijn achter voetsteuntjes plastidippen alleen zitten deze geborgt met zo'n splitpennetjes. Kan ik deze terugbuigen zonder dat ze afbreken? Iemand daar ervaring mee?


Je kan ze gewoon terug buigen, gaat t fout kosten ze iets van 10 cent bij de dealer O-)
 
vandaag eens naar mn bike gekeken om em rijklaar te maken voor de zomer, bleek dat mijn motorolie bijna helemaal leeg was, iemand enig idee waar dit door kan komen?
ik had het idee dat er nog genoeg inzat voordat ik hem in mn garage stalde...
kan zo 123 geen lek oid vinden ook niet

even een open deur intrappen:

motor toch wel rechtop gehouden tijdens peilen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan