Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zet de volgende keer met een priem ofzo eerst een gat. Dan kan je daar met je boor op blijven. Als je boor er niet doorheen komt, heb je een botte of een verkeerde boor.
Ik kan het zo even niet vinden, maar is een seatcover van een zx6r, z750 en z1000 van 2003-2006 hetzelfde? Ik zoek namelijk een zwarte seatcover voor een z1000 uit 2005. En als ik zwart bestel, krijg je dan dat zwart metallic zoals de 2005 dat heeft of is het enkel zwart?
Nog een vraag: bij the2wheels kun je korte en lange remhendels kopen. Hoe kort zijn deze? En hoe kort zijn de lange? Iemand ervaring? Zijn ze wel met 4 vingers te bedienen?
zie hier
wij ( mijn zoon en ik ) hebben ze er ook op zitten , lekker geluidje met E keur
Maar zijn de kontjes van de Z750 en Z1000 gelijk? Want dan ga ik er inderdaad wel eentje bestellen!
wat moetie kosten, leuk voor mijn aankomende Z, die binnenkort hier zal staan, nog niet over de kleur uit maar den toch groen
Allemaal mooie dempers, maar soms is origineel veel mooier en deze gaan al 38 jaar mee...
[afbeelding]
mm maar was er al een stukje in, en had een splinternieuwe bosch metaalboor (gewoon "professioneel materiaal" (niet van praxis of gamma) en heb super goed machientje (hitaschi 3A 14,6V ofzo)
maar drukte idd, en zit 1 sec mn hand erachter om hem ff er goed recht op te zetten, breekt gelijk af...
Kijk vandaag en morgen nog ff toe. Was vanmorgen nog open/dik. Nu begint het wel ietsjes minder te worden. (naar de arts kan altijd nog )naar mijn weten zijn ze het zelfde de seatcovers voor z1000/z750 eerste model en zx6r 2003. Heb deze onlangs binnen, en vind het een mooi ding! Soms alleen wat onhandig eraf te halen, maar dit valt wel te modificeren (voor 28 euro zit hij iig perfect! )
Ik heb de lange hendels, idd korter dan orgineel, maar precies goed voor 4 vingers bij mij.
(bij mij was wel een levertijd van 6wkn)
Bedankt voor de reacties! Ik ga het er op gokken en de seatcover en hendels bij 2wheels bestellen zodra ik hem gekocht heb.
Ik kom er net achter dat de motor uit Italie geimporteerd is. Het kenteken was nog niet bij de RDW online op te vragen omdat er nog geen NL tenaamstelling is geweest. De motor is sinds mei 2012 bij de dealer en dus nog niet verkocht. Begin nu wel te twijfelen... waarom zou ie nog niet verkocht zijn?
Hij ziet er verder goed uit, weinig km's dus denk dat het wel goed zit. Maar nog geen proefritje kunnen maken, ga ik a.s. zaterdag doen. Waar moet ik op letten? Viel me in ieder geval op dat de voetsteuntjes (originele) aardig versleten waren aan de onderkant (kneedownen), maar verder was er weinig tot geen schade te bekennen, op wat steenslag na op de onderkant van de voorvorken. Het was duidelijk geen schaaf schade o.i.d.
Iemand tips voor mij?
38 jaar geleden waren de geluidseisen nog niet zo strengAlleen jammer dat origineel meestal klinkt als een "stofzuiger"
Deze heb ik er op zitten! En dat klinkt bruut! Leovince GP StyleVind het ook niet klinken...
Origineel:Leovince:
Wereld van verschil
Tnx voor de tip, maar ik laat m'n eigen monteur er naar kijken. Goeie vent met een berg aan kennis, zonder te veel te rekenen! Ik wil alleen van tevoren alvast wat zaken uitsluiten, zodat we geen gekke dingen tegen gaan komenLaten keuren door Erik van lent! Heb ik ook gedaan. Zeker het geld waard
38 jaar geleden waren de geluidseisen nog niet zo streng
Ben vandaag aan de slag gegaan met plastidip. Radiator beschermers aan de zijkant ben ik nu aan het spuiten.
Graag zou ik ook mijn achter voetsteuntjes plastidippen alleen zitten deze geborgt met zo'n splitpennetjes. Kan ik deze terugbuigen zonder dat ze afbreken? Iemand daar ervaring mee?
Ben vandaag aan de slag gegaan met plastidip. Radiator beschermers aan de zijkant ben ik nu aan het spuiten.
Graag zou ik ook mijn achter voetsteuntjes plastidippen alleen zitten deze geborgt met zo'n splitpennetjes. Kan ik deze terugbuigen zonder dat ze afbreken? Iemand daar ervaring mee?
vandaag eens naar mn bike gekeken om em rijklaar te maken voor de zomer, bleek dat mijn motorolie bijna helemaal leeg was, iemand enig idee waar dit door kan komen?
ik had het idee dat er nog genoeg inzat voordat ik hem in mn garage stalde...
kan zo 123 geen lek oid vinden ook niet
Je kan ze gewoon terug buigen, gaat t fout kosten ze iets van 10 cent bij de dealer
even een open deur intrappen:
motor toch wel rechtop gehouden tijdens peilen?