Kawasaki Z1000 Z750[s][r] plaza deeltje 67

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tegenwoordig wel en dat is jammer, die van mij 1975 loeien er mooi op los en origineel.
Vraag mij wel eens af waarom gooiden wij die vroeger weg en monteerden een 4 in 1
De originelen zijn nu een vermogen waard, maar wist je veel vroeger. :?


Ja inderdaad zonde van die mooie chrome trompetters die zo de bak in gingen
voor een kerker pijpie.....

Verstand komt met de jaren zeggen ze wel eens ;)
 
Gefeliciteerd met je rijbewijs!

Is jouw zwart dan 'gewoon' zwart of metallic? Als het gewoon zwart is, zou dat fan heel gek staan op de metallic versie? Anders moet ik ergens een spuitbus scoren.

Morgen proefritje en waarschijnlijk dus de Z kopen en meteen van het zonnetje genieten!

thanks!
voor zover ik weet is 2004 gewoon zwart... metallic is mij iig niet opgevallen... hoe dit staat zou ik geen antwoord op durven geven!

Zo gekocht. De vorige eigenaar had dat gelijk laten doen bij aflevering. Hij vond de bronskleurige blokdelen niet mooi. Ben ik achteraf natuurlijk erg blij mee want dat vind ik zelf ook een minpunt van de ztjes van 2004 t/m 2006.

dit vind ik ook echt een minpunt aan de Z, dat brons/goud kleur wat er op zit! (tevens ook die grijs/zilver kleur kapjes aan zijkant)
 
~


[...]


dit vind ik ook echt een minpunt aan de Z, dat brons/goud kleur wat er op zit! (tevens ook die grijs/zilver kleur kapjes aan zijkant)


Ook die heeft de vorige eigenaar mee laten spuiten/of andere opgezet *D :}
Zoiezo al jammer dat het 2 verschillende kleuren grijs zijn.
 
Laatst bewerkt:
ff wijsneus zijn: op kawa site, alle zwarte Zetjes 750 2004, 5, 6, 7 en zelfs 2008 zijn "Ebony"

2009 had Metalic Diablo Black
2010 en 12 hadden Metallic Spark Black
2011 noemen ze "Zwart..."


De 1000 was Metallic Spark Black
 
Hierbij een fotoke van me nieuwe bike

z8001.JPG
 
Ik heb nu een paar keer op mn Z gereden maar ik krijg de spiegels maar niet goed gezet. Het zijn niet meer de originele die erop zitten, deze zijn iets kleiner. Nu is dat niet zo'n probleem maar ze staan gewoon niet ver genoeg naar de zijkanten, waardoor ik iedere keer een deel van mijn mooie jas kan bewonderen in de spiegels. :P

Aangezien ik vrij lang ben lijken mij bar end spiegels die rechtop staan een beter zicht te leveren dan die wat in het verlengde van het stuur gemonteerd zijn. Zelf heb ik altijd het idee gehad dat het zicht door deze spiegels minder is maar begin nu toch te twijfelen. Helaas heeft niemand die ik ken dit soort spiegels dus kan niet ff testen.

Zou hier iemand mij misschien wat advies kunnen geven?
 
Hee Edwin, waar kom je vandaan?
Ik ben zelf 2 meter en heb bar end spiegels op mijn Z1000, dus je mag wel even komen passen...

IMG_1606.jpg

Hier kun je redelijk zien hoe ze op mijn stuur zitten.

Gisteren en vandaag de uitlaatlijn schoongemaakt met een metaalpolish van S100. Ongeveer 2 uurtjes bezig geweest met het schoonmaken van de bochten + de dempers. Tevens van de gelegenheid gebruik gemaakt om nieuwe uitlaatpakkingen te plaatsen, tijdens het verwijderen vielen ze gewoon uit elkaar!

IMG_1903.jpg

Nieuwe pakkingen.

IMG_1902.jpg

Hier kun je wel goed zien dat het uiteinde van de bochten van een ander materiaal is...

IMG_1908.jpg

One done, one to go!

IMG_1913.JPG

En zo ziet dat er weer gemonteerd uit!
 
@Menrik. Netjes hoor je bochten! Ziet er weer strak uit! intensief werk die 2 uurtjes of gewoon op het gemakje?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan