Kawasaki Z1000 - Z750 [s][r] plaza standje 69

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja dat moet wel lukken idd.

maar ja is weer zo veel geld.
en dat kan ik goed gebruiken, want er is bij ons een kleine opkomst.

als er iemand een imitatie merk radiateur weet. i'm open for suggestions
 
Was echt gaaf gisteren met de foto graaf op pad:)

RH6UVRQ.jpg


rVuLQPM.jpg
 
mensen wie kan mij helpen.

ik wil net de radiator los gooien. maar als ik aan een aantal slangen zit dan komt er gewoon echt de groene kleur van de koelvloeistof door.

dit is ook echt een andere kleur dan dat hij lekte. (dat was echt water kleur)
ik heb nu ook beter zicht op het koelvloeistof reservoir en ik dacht hem gisteren leeg te zien maar hij zit gewoon netjes tussen de twee streepjes.

ik weet het niet meer.
 
ja dat moet wel lukken idd.

maar ja is weer zo veel geld.
en dat kan ik goed gebruiken, want er is bij ons een kleine opkomst.

als er iemand een imitatie merk radiateur weet. i'm open for suggestions

Succes met beide uitdagingen.

Je gaat in iedergeval een leerzame tijd tegemoet.
 
mensen wie kan mij helpen.

ik wil net de radiator los gooien. maar als ik aan een aantal slangen zit dan komt er gewoon echt de groene kleur van de koelvloeistof door.

dit is ook echt een andere kleur dan dat hij lekte. (dat was echt water kleur)
ik heb nu ook beter zicht op het koelvloeistof reservoir en ik dacht hem gisteren leeg te zien maar hij zit gewoon netjes tussen de twee streepjes.

ik weet het niet meer.

Je woont net te ver weg om je terplekke te helpen, je zal goed moeten kijken of het dan toch niet van de was beurt is geweest.

Laat de motor eens op temperatuur komen dan wordt een mogelijke lekkage beter zichtbaar door de opgebouwde druk in het koelsysteem.
 
na 5 min stationair lopen. niks te zien? zal het dan echt rest water zijn geweest?

Heb ik ook meegemaakt! Bij mij was het restwater. En best veel. Meer dan een flinke beker.

Tip: Maak anders twee potjes: vul één met water uit radiator en één met koelvloeistof. Voel het verschil tussen je vingers
 
Laatst bewerkt:
WTF!!! Wat heb ik nou weer aan mijn broek hangen. Wel gereden, gebeurde gisteren..... Merk op motor staat aan

Toerentalmeter, LCD display en FI LED kapuut?!

full


Update: alle zekeringen gecheckt, eruit en erin + unit compleet opengehaald en weer in elkaar gezet. Heeft geholpen het werkt weer. Wat het was :? |( :]
 
Laatst bewerkt:
zo net terug van een lekker ritje rondom Nijmegen.
veel zetjes gezien onderweg iemand van hier die zijn z parkeerde bij het gemeente huis van Millingen zat met mn pa friet te eten :).
 
Vandaag gaan rijden, en 2km voor mijn thuis dacht ik dat ik een platte band had. Het voelde alsof ik op ijs aan het rijden was. Dan maar tegen wandelsnelheid door naar huis gereden. Kom ik thuis, blijkt dat ik geen platte band heb... Iemand een idee wat nog een oorzaak kan zijn, dat je net met een platte band aan het rijden bent?
 
ik ben blij idd dat het de radiateur niet zal zijn.

en uu furi das wel erg raar. de bandenspanning is dus nig wel goed?
 
Vandaag gaan rijden, en 2km voor mijn thuis dacht ik dat ik een platte band had. Het voelde alsof ik op ijs aan het rijden was. Dan maar tegen wandelsnelheid door naar huis gereden. Kom ik thuis, blijkt dat ik geen platte band heb... Iemand een idee wat nog een oorzaak kan zijn, dat je net met een platte band aan het rijden bent?

ketting veel te los?
 
Ik heb mooie led lampjes besteld als stadslicht en dacht deze even te monteren, ligt het nou aan mij of moet je best veel demonteren om die 2 klote lampjes er in te kunnen zetten?

@ Furi,

Balhoofdlagers ook nog goed?
 
mensen wie kan mij helpen.

ik wil net de radiator los gooien. maar als ik aan een aantal slangen zit dan komt er gewoon echt de groene kleur van de koelvloeistof door.

dit is ook echt een andere kleur dan dat hij lekte. (dat was echt water kleur)
ik heb nu ook beter zicht op het koelvloeistof reservoir en ik dacht hem gisteren leeg te zien maar hij zit gewoon netjes tussen de twee streepjes.

ik weet het niet meer.

kan je ook niet waterpomp kunnen wezen ?
 
kan je ook niet waterpomp kunnen wezen ?
Nee, daar zit dat zelfde groene spul in als in je radiator en slangen :P

Zal toch wel water van het wassen zijn.
Ik was mijn motor ook altijd op de bok en als ik die er dan afhaal en op de zijstandaard zet loopt er ook altijd behoorlijk wat water nog uit de radiator, van tussen de lamellen, dus niet van binnen uit de radiator. :P
 
mensen wie kan mij helpen.

ik wil net de radiator los gooien. maar als ik aan een aantal slangen zit dan komt er gewoon echt de groene kleur van de koelvloeistof door.

dit is ook echt een andere kleur dan dat hij lekte. (dat was echt water kleur)
ik heb nu ook beter zicht op het koelvloeistof reservoir en ik dacht hem gisteren leeg te zien maar hij zit gewoon netjes tussen de twee streepjes.

ik weet het niet meer.

als je nog een wat water ziet liggen kan je een heel klein druppeltje op je vingers doen, koelvloeistof is mierzoet. (geen gewoonte van maken he!! :P )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan