Kawasaki Z1000 Z750(S) Ritje + BBQ

Rit en BBQ 26-6-2011 ( stemmen op locatie BBQ )

  • Wassenaar

    Stemmen: 5 41,7%
  • Ergens in Utrecht

    Stemmen: 7 58,3%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Status
Niet open voor verdere reacties.

Milenko

MF veteraan
28 mei 2007
4.058
0
Ritje + BBQ Datum aangepast / veranderd naar 3-7-2011. Deze datum is definitief!

Dames und Herren uit het wonderschone Zetjes topic.....

3-7-2011
( BBQ ntb )


Nu lees ik de laatste tijd vaak dat mensen graag een gezamenlijk ritje willen doen....nu is dit natuurlijk zo geregeld, alleen leek het mij ook direct een leuke aangelegenheid om daar een BBQ aan vast te knopen en eens lekker met elkander te ouwehoeren.


Ingrediënten voor zo`n dag bestaan eigenlijk uit:

Zon, licht briesje en een dag in het weekend
Een zetje ( 1000/750(S) )
Goede wil
Vrolijke gezichten
Een leuke route
Een ervaren voorrijder
Een ervaren achterrijder
Veel vlees, sla, saus, brood en fris ( geen bier! ) tenzij je naar huis loopt / kruipt.....
Een goede BBQ



en natuurlijk een malloot die het organiseert.


De rit zal ongeveer rond de 120km zitten, dit om wat tijd van de dag over te houden voor de BBQ.


2 opties, de BBQ kan gehouden worden in / rond Wassenaar, OF in / rond Utrecht, nadeel alleen van Utrecht is dat het organiseren wat bemoeilijkt maar is natuurlijk niet onmogelijk ( of er moet iemand in de buurt wonen die kan helpen met organiseren )


Heb een Poll toegevoegd om te kijken of er animo is en voor wanneer waar de BBQ gehouden gaat worden. . Kosten van de BBQ is afhankelijk van de hoeveelheid aanwezige hongerlappen, maar zal waarschijnlijk tussen de 10 en 15 euro zijn ( All in )

Reden dat alleen zaterdag of zondag in de Poll heb staan is omdat veel mensen in Augustus op vakantie zijn en er al een andere BBQ georganiseerd wordt op 1-10-2011 zie daarvoor
DIT topic

Datum van rit + BBQ is Zondag 26-6-2011


Aanmelden kan in dit topic of via PM, bij te weinig animo zal dit topic gesloten worden en is de BBQ in Oktober de enige dit jaar ;)

Aanwezig 3-7-2011

Milenko
Dnbok
Rolo
 
Laatst bewerkt:
Goed initiatief, ga het zeker in de gaten houden.
Of ik kom weet ik nog niet, Wassenaar en Utrecht zijn voor mij niet om de hoek
 
Leuk initiatief, het lijkt met wel een keer mooi om de gezichten te zien die achter de nicknames zitten :+
 
:} *O* Mooi idee het maakt mij niet zoveel uit alhoewel mijn voorkeur uitgaat naar een zaterdag dan heb ik privé wat meer mogelijkheden, ik heb al vaker met dit idee gelopen.

karten met een aantal van hier heb ik ook al een aantal keer georganiseerd, en de eifel rit staat ook als hotel item in mijn agenda om te organiseren.

de locatie maakt niet zoveel uit ik heb een afsluitbare kar en een flinke BBQ waar ik ook met verjaardagen voor ongeveer 25 personen de behoeften goed kan bijhouden.

ik moet alleen wel de vrouw hier over spreken omdat zij dan met de BBQ spullen naar de locatie kan komen waar we afspreken. (desnoods ergens achteraf bij een lokale Parkeer plaats)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan