Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza deel 49

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Zweed: Bij mn ZX6R was ik voor de grote beurt 991 euro kwijt bij Hans van Wijk motoren.
Maar daar zat dan wel een voorband en nieuwe ketting en tandwielset bij in.

En de kleinere beurten was ik zo'n 300 euro kwijt bij hun.
 
Laatst bewerkt:
nAvond luitjeZ :W

Wat zijn er weer veeeeeeeeeeeeeeel nieuwe Zetters hier zeg als ik zo even terugkijk... Ik ken de helft niet meer. Nogmaals WELKOM aan ALLE nieuwelingen :Y (ik ben zelf ook weer bijna nieuweling...) Voor degenen die mij niet kennen: ik ben degene die naar zwitserse kaas stinkt, hoef je niet verder naar de oorzaak te zoeken _O-


Ik heb afgelopen weekend ook weer eens op de Z gezeten *O* *O* *O* *O* :] :] :] :]
Accu erin, één druk op de startknop en :}

Binnenkort een paar nieuwe bandjes eronder (ander stuur ook nog en knippers) en ik ben er weer klaar voor 8-)
Ik heb trouwens besloten dit keer de Mich Pilot Roads IIct te proberen. Iemand hier ervaring met de Pilot Roads 2? Ze zijn minder sportief dan de Powers maar zouden wel bij lagere temperaturen sneller grip moeten hebben. En dat kan op de koude bergpassen weleens van voordeel zijn gok ik zo (want daar rij je je banden niet zo snel "warm") :]

Ja, ik heb de set niet eens opgereden...vond het niets...weer terug naar de MPP2CT`s

Crawl en Rozz.... WAT gaan wij doen na terugkomst uit de Eiffel?
:Y :Y :Y :Y :Y
[afbeelding]

Yeah...lekker bochies rijden :P


:Y



Update over mn Zedje....Motor rijdt weer en ik kan um morgen bij Ger (Horeon) ophalen...MAAR volgens hun zaten de zuigerveren vast omdat ik met een veels te rijk mengsel heb rond gereden en dan 4maanden in winterslaap heb gezet, benzine schjnt dan net lijm te worden MAAR hier komt het leuke: hij is door Ruud Frederiks eind 2007 afgesteld????

kortom...terug naar Ruud Frederiks voor een garantie kwestie...en wie weet als het afstellen inderdaad niet goed is gebeurd, weer opnieuw afstellen en mn reparatie geld daar terug proberen te halen :?

Wordt vervolgd :(

maar ik kan weer stukje rijden *O* al is het alleen nog maar naar huis toe -O-
 
het klinkt wel aannemelijk wat Ger zeg t,maar ook erg raar

Hoezo raar?
Als je mengsel altijd VEELS te rijk staat en dan opeens 4 maanden de tijd heeft om uit te drogen...

Een ander oorzaak zou ik niet weten...alles was verder perfect, zelfs na 48.000km moesten er maar 5 klepstelplaatjes gedaan worden, heb geen olie verbruik.
 
Beste zetters,

Bij deze weer een nieuw lid. Ik heb vrijdag mijn rijbewijs gehaald en zondag mijn allereerste z gescoord YEAH. Moet hem alleen nog invoeren (komt uit engeland) en dan huppakee de weg op!



Gefeliciteerd met je Zet. :Y :Y *O*

En als die der is Fotooooos. :Y :W
 
Zo ik heb de 6 pagina's ook weer doorgeworsteld na een paar dagen afwezigheid.

Alle nieuwe welkom :W

De gevestigde orde...: :W

Verder weinig te melden. Alleen dat de DB killers echt uit de dempers moeten want dit is me te braaf _O-
Net 230 km gereden en je hoort ze wel maar het kan beter :P


:W :W :)
 
Hoezo raar?
Als je mengsel altijd VEELS te rijk staat en dan opeens 4 maanden de tijd heeft om uit te drogen...

Een ander oorzaak zou ik niet weten...alles was verder perfect, zelfs na 48.000km moesten er maar 5 klepstelplaatjes gedaan worden, heb geen olie verbruik.

Raar als in.....

je heb hem destijds laten afstellen bij een goed bedrijf,hun en jij uiteraard hadden niet kunnen vermoeden dat een te rijk mengsel als 'lijm' gaat functioneren bij stilstand.
Dat vind ik raar--->ook omdat ik er zelf nog nooit van heb gehoord ;)
 
@ Zweed: Bij mn ZX6R was ik voor de grote beurt 991 euro kwijt bij Hans van Wijk motoren.
Maar daar zat dan wel een voorband en nieuwe ketting en tandwielset bij in.

En de kleinere beurten was ik zo'n 300 euro kwijt bij hun.



:X :X

zo... dat zijn prijzen,

voor een klein beurtje ben ik met 150 euro echt wel klaar hoor...!
 
nu er toch vliegtuig foto's langs komen O-)

hebben jullie de nieuw gespoten demo f-16 al gezien?

vloog laatst met 2 andere 3 x over baan 18 R langs het fokker park :9

1507346.jpg
 
nu er toch vliegtuig foto's langs komen O-)

hebben jullie de nieuw gespoten demo f-16 al gezien?

vloog laatst met 2 andere 3 x over baan 18 R langs het fokker park :9

[afbeelding]
:Y was in badhoevedorp aan het werk verleden week,stond op de ladder en zag ze een mooie bocht draaien richting schiphol
 
Raar als in.....

je heb hem destijds laten afstellen bij een goed bedrijf,hun en jij uiteraard hadden niet kunnen vermoeden dat een te rijk mengsel als 'lijm' gaat functioneren bij stilstand.
Dat vind ik raar--->ook omdat ik er zelf nog nooit van heb gehoord ;)

aha...ja..vind het ook raar dat het zou kunnen....maar het zou kunnen natuurlijk, verkeerd sfstellen.

En jij hebt nooit problemen gehad met carburateur fietsjes dat als ze lang stil staan je eerst de vlotterkamers schoon moet maken ivm soort hars wat achter blijft tijdens verdampen van benzine??? ok...zou ook kunnen :P



:+
 
aha...ja..vind het ook raar dat het zou kunnen....maar het zou kunnen natuurlijk, verkeerd sfstellen.

En jij hebt nooit problemen gehad met carburateur fietsjes dat als ze lang stil staan je eerst de vlotterkamers schoon moet maken ivm soort hars wat achter blijft tijdens verdampen van benzine??? ok...zou ook kunnen :P



:+
heb nooit een brommer oid gehad en als me motoren stil hebben gestaan is het nooit langer dan 3 weken :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
nu er toch vliegtuig foto's langs komen O-)

hebben jullie de nieuw gespoten demo f-16 al gezien?

vloog laatst met 2 andere 3 x over baan 18 R langs het fokker park :9

[afbeelding]

Worden ze daar nog steeds gespoten dan :? oude fokker spuit hangaar? ik werk op Oost maar dit spektakel heb ik helaas gemist -O-
 
Worden ze daar nog steeds gespoten dan :? oude fokker spuit hangaar? ik werk op Oost maar dit spektakel heb ik helaas gemist -O-



nee hij is daar niet gespoten, 2 April was op Volkel de officiële presentatie van de nieuwe demo kist, en ze kwamen hem ook even showen op Schiphol *O*
 
Ha mannen,

ik heb een klein vraagje, dat windscherm op die Z750 die optioneel te bestellen is, merk je daar nou echt wat van? Hij zit er namelijk zo klein uit dat het meer lijkt alsof het voor de show erop zit...

Groeten :D
 
Ha mannen,

ik heb een klein vraagje, dat windscherm op die Z750 die optioneel te bestellen is, merk je daar nou echt wat van? Hij zit er namelijk zo klein uit dat het meer lijkt alsof het voor de show erop zit...

Groeten :D
op het huidige model of het vorige ??
 
Ik zit naar de 2009 te kijken, maar die ziet er eigenlijk het zelfde uit als de voorgaande modellen...dus maakt weinig verschil lijkt me.
 
Ha mannen,

ik heb een klein vraagje, dat windscherm op die Z750 die optioneel te bestellen is, merk je daar nou echt wat van? Hij zit er namelijk zo klein uit dat het meer lijkt alsof het voor de show erop zit...

Groeten :D


Silvana en Don Vito hebben dat veranderd op hun motor. Even wachten tot 1 van hun dit leest ;)

Btw welkom op het Plaza :W
 
Ik zit naar de 2009 te kijken, maar die ziet er eigenlijk het zelfde uit als de voorgaande modellen...dus maakt weinig verschil lijkt me.
ah het 2009 model,dat vind ik het huidige model (en daar heb ik geen verstand van ;) )

Ik heb het 2006 model,dat vind ik het vorige model
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan