Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeggen, dat je eigenlijk helemaal geen nieuwe wilt hebben.
Dat je veeeeeeeel liever op die 'ouwe' wilt blijven rijden, ondanks dat ie veel zuipt; dat het onderhoud steeds kostbaarder wordt; dat ie veel begint af te schrijven; niet echt veilig meer is etc. etc. }) :+


Ben effe 't spoor bijster, heb je 't nou over de vrouw of de motor O-) :+
 
eej, was jullie kwijt :(


niks zeggen hoor als je verhuist........


:+


Sorry zijn we jou net vergeten

verhuizen_verhuisbericht.jpg


:+
 
Ik ben er ook bij in deel 52 :W

Is er al bekend waar jullie verzamelen a.s. zondag?
Misschien kom ik wel even langs als het niet regent.
 
Ik ben er ook bij in deel 52 :W

Is er al bekend waar jullie verzamelen a.s. zondag?
Misschien kom ik wel even langs als het niet regent.


SMARTIES-RIT
Wanneer; Zondag 12 juli
Startpunt; MacDonald bij afrit Vlaardingen West
Verzamelen; 10.30u.
Vertrek; omstreeks 11.00u.
Lengte; ongeveer 170 á 180 km.
 
Zo, net nieuwe knippers er op gezet aan de voorkant. Zal binnenkort ff piccie maken en dan zal ik me hier ook eens officieel aanmelden...
 
Beste Zetters,

Nieuw op het forum, even fijn voorstellen. Zzzed, 30 jaar, Haarlem en toe aan mijn 2e fiets. Tijdje rondgereden op een GSXR600 k3 maar nu toch echt overtuigd z750 rijder. Naast nieuw op het forum ook een probleempje. Mijn Z komt uit de UK en ben nog bezig met de keuring. Laatst afgekeurd vanwege de koplamp, zonde, had ik toch beter info moeten inwinnen.
Nu ben ik op zoek naar iemand die zijn/haar koplamp voor een ochtendje zou willen lenen. Dit uiteraard tegen een redelijke fin vergoeding. Het zou gaan om de 14e juli. Korte termijn dus.
Als een van jullie een oplossing heeft of mij enigsinds in de goede richting zou kunnen sturen zou ik errrrug dankbaar zijn.

Zzzed
full
 
Zo, effe heel snel op de zaak. Thuis ligt internet bijna helemaal plat. Is iets met een instabiele kabel tussen de centrale en huis. Krijg soms met pijn en moeite een simpele pagina open maar het forum kom ik vrijwel niet meer op.
Vandaag hoor ik meer.

Voor de rest lees ik een andere keer de boel wel bij. Ook hoe het storm loopt met aanmeldingen voor de Smarties rit. :+
Het wordt goed weer komend weekend (zeggen ze). Ik kom jullie wel uitzwaaien! :W

En nu weer de mazzel,

:W
 
Beste Zetters,

Nieuw op het forum, even fijn voorstellen. Zzzed, 30 jaar, Haarlem en toe aan mijn 2e fiets. Tijdje rondgereden op een GSXR600 k3 maar nu toch echt overtuigd z750 rijder. Naast nieuw op het forum ook een probleempje. Mijn Z komt uit de UK en ben nog bezig met de keuring. Laatst afgekeurd vanwege de koplamp, zonde, had ik toch beter info moeten inwinnen.
Nu ben ik op zoek naar iemand die zijn/haar koplamp voor een ochtendje zou willen lenen. Dit uiteraard tegen een redelijke fin vergoeding. Het zou gaan om de 14e juli. Korte termijn dus.
Als een van jullie een oplossing heeft of mij enigsinds in de goede richting zou kunnen sturen zou ik errrrug dankbaar zijn.

Zzzed
[afbeelding]

Wat is er mis met je koplamp dan?
Heb je de reflector anders omzitten?

Waar woon je?
 
Zo, effe heel snel op de zaak. Thuis ligt internet bijna helemaal plat. Is iets met een instabiele kabel tussen de centrale en huis. Krijg soms met pijn en moeite een simpele pagina open maar het forum kom ik vrijwel niet meer op.
Vandaag hoor ik meer.

Voor de rest lees ik een andere keer de boel wel bij. Ook hoe het storm loopt met aanmeldingen voor de Smarties rit. :+
Het wordt goed weer komend weekend (zeggen ze). Ik kom jullie wel uitzwaaien! :W

En nu weer de mazzel,

:W
Uitzwaaien :?
Ik dacht dat je bij Ed mee achter op ging -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan