Kawasaki Z1000-Z800-Z750[s][r] +Dissidenten plaza deeltje 71

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alex toevallig een foto als ze gemonteerd zijn?
Ben wel benieuwd! Ziet er goed uit zo op het plaatje vd site

Je kan kijken op mijn profiel foto.
Hoe die spiegels staan.
Maar je ziet er echt veel beter mee.
En staan ook mooi👌
Heb eerst rizoma tomok spiegels gehad maar zag ik echt niks mee.

foto's plaatsen weet ik niet hoe moet.
Moet ik nog ff lezen hoe dat gaat🤔
 
Hallo,

Allereerst de beste wensen en bedankt voor de reacties tot nu toe! Helaas is de koop niet door gegaan, we konden het helaas niet eens worden over de prijs. De zoektocht naar een nette Z800 gaat dus verder. Heeft iemand misschien nog een tip waar ik kan zoeken? Ik kijk nu iedere keer op marktplaats en motoroccasion.nl. Ik ben op zoek naar een Z800 in het zwart groen, met performance pakket en een wat lagere kilometerstand.

Groetjes,

Tony
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Allereerst de beste wensen en bedankt voor de reacties tot nu toe! Helaas is de koop niet door gegaan, we konden het helaas niet eens worden over de prijs. De zoektocht naar een nette Z800 gaat dus verder. Heeft iemand misschien nog een tip waar ik kan zoeken? Ik kijk nu iedere keer op marktplaats en motoroccasion.nl. Ik ben op zoek naar een Z800 in het zwart groen, met performance pakket en een wat lagere kilometerstand.

Groetjes,

Tony

Een aantal vestigingen van Motoport zijn kawasakidealer. Je zou ze kunnen bellen met de vraag of een ze een motor hebben die gebruikt is voor proefritten?
 
Hallo,

Allereerst de beste wensen en bedankt voor de reacties tot nu toe! Helaas is de koop niet door gegaan, we konden het helaas niet eens worden over de prijs. De zoektocht naar een nette Z800 gaat dus verder. Heeft iemand misschien nog een tip waar ik kan zoeken? Ik kijk nu iedere keer op marktplaats en motoroccasion.nl. Ik ben op zoek naar een Z800 in het zwart groen, met performance pakket en een wat lagere kilometerstand.

Groetjes,

Tony

Speurders
 
~

~




Hallo,

Allereerst de beste wensen en bedankt voor de reacties tot nu toe! Helaas is de koop niet door gegaan, we konden het helaas niet eens worden over de prijs. De zoektocht naar een nette Z800 gaat dus verder. Heeft iemand misschien nog een tip waar ik kan zoeken? Ik kijk nu iedere keer op marktplaats en motoroccasion.nl. Ik ben op zoek naar een Z800 in het zwart groen, met performance pakket en een wat lagere kilometerstand.

Groetjes,

Tony

ik liep vanmiddag bij Berry Goedhart naar binnen er daar staat een zwart/groene voor 9700.,met ik dacht 760 km op de teller.
net op de site gekeken bij Berry maar daar staat ie dus niet op waarschijnlijk een demo.
wat het performance pakket inhoud weet ik niet maar er zat wel een Akrapovich demper onder.
dinsdag effe bellen dan weet je het. :Y
 
Ik heb mijn Z800 bij Barbier Motorsport in Havelte gekocht. Prima zaak met goede service en heel veel keuze uit Kawasaki modellen. Hij doet wel aan import, dus als je daar niet van houdt zul je verder moeten zoeken. Mijn Z komt oorspronkelijk uit België, maar ik heb alle bijbehorende boekjes er bij gekregen dus de onderhoudshistorie is bekend (en ook dik in orde overigens).
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn Z800 bij Barbier Motorsport in Havelte gekocht. Prima zaak met goede service en heel veel keuze uit Kawasaki modellen. Hij doet wel aan import, dus als je daar niet van houdt zul je verder moeten zoeken. Mijn Z komt oorspronkelijk uit België, maar ik heb alle bijbehorende boekjes er bij gekregen dus de onderhoudshistorie is bekend (en ook dik in orde overigens).

same here maar dan met mijn 750r. Heeft altijd een flinke voorraad Z'tjes staan, daarnaast is Martin een hele aardige kerel die niet moeilijk doet over een aantal testritten op verschillende motoren dus lekker de verschillende modellen proberen die hij heeft staan :)
 
Ik heb mijn Z800 bij Barbier Motorsport in Havelte gekocht. Prima zaak met goede service en heel veel keuze uit Kawasaki modellen. Hij doet wel aan import, dus als je daar niet van houdt zul je verder moeten zoeken. Mijn Z komt oorspronkelijk uit België, maar ik heb alle bijbehorende boekjes er bij gekregen dus de onderhoudshistorie is bekend (en ook dik in orde overigens).


Heb ik mijn SX ook vandaan en mn Z750 achter gelaten. Over proefritten doet hij niet moeilijk. Wel goed opletten op ex schade fietsen want die zitten ook tussen de import fietsen.
 
Hey allemaal, ik heb op me Z800 nog een orginele kentekenplaathouder waar ik eigenlijk wel vanaf wil. Heeft iemand nog een idee waar je een goeie kan kopen liefst met voorbereiding voor knippers.
En dan kom ik daarmee met me volgende probleem heb hele mooi knipperlichten gevonden maar als ik deze aansluit op de bestaande kabel dan gaan ze te snel heb ik hiervoor een weerstandje nodig ofzo?

MvG
Kevin
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Ik zou graag jullie mening willen weten *D
Ik ga men standaard uitlaat vervangen voor een Akrapovic :9~ 27Feb en nu vraag ik mij af of het verstandig is om direct een PowerCommander en een K&N filter te laten plaatsen?
De 1 zegt dat er weinig verschil merkbaar is de ander is vol lof over de opstelling.
Wie heeft er ervaring?
 
Hallo,

Allereerst de beste wensen en bedankt voor de reacties tot nu toe! Helaas is de koop niet door gegaan, we konden het helaas niet eens worden over de prijs. De zoektocht naar een nette Z800 gaat dus verder. Heeft iemand misschien nog een tip waar ik kan zoeken? Ik kijk nu iedere keer op marktplaats en motoroccasion.nl. Ik ben op zoek naar een Z800 in het zwart groen, met performance pakket en een wat lagere kilometerstand.

Groetjes,

Tony

Bij Motorcentrum Deventer staat er toch 1tje = Motoroccaison.nl?
 
Hey allemaal, ik heb op me Z800 nog een orginele kentekenplaathouder waar ik eigenlijk wel vanaf wil. Heeft iemand nog een idee waar je een goeie kan kopen liefst met voorbereiding voor knippers.
En dan kom ik daarmee met me volgende probleem heb hele mooi knipperlichten gevonden maar als ik deze aansluit op de bestaande kabel dan gaan ze te snel heb ik hiervoor een weerstandje nodig ofzo?

MvG
Kevin

Ja hoor :+
Ermax: Ermax undertail Kawasaki Z800 2013-2016 - G&G Shop
Evotech Performance: Kentekenplaathouder Kawasaki Z800 2013 - 2016 - G&G Shop
CNC Racing: CNC Racing kentekenplaathouder Kawasaki Z800 / Z800e 2013-

Je kunt beter een ander relais plaatsen dan met weerstanden werken, weerstanden zijn een vrij lompe manier om het vereiste niveau te bereiken. Je hebt gewoon plug-and-play units die zo in plaats van het origineel passen:
Last-onafhankelijk relais Kawasaki 3-pins - G&G Shop
 
Goedemorgen,

Ik zou graag jullie mening willen weten *D
Ik ga men standaard uitlaat vervangen voor een Akrapovic :9~ 27Feb en nu vraag ik mij af of het verstandig is om direct een PowerCommander en een K&N filter te laten plaatsen?
De 1 zegt dat er weinig verschil merkbaar is de ander is vol lof over de opstelling.
Wie heeft er ervaring?

Een K&N is niet direct nodig een powercommander is aan te raden. Principe heb je al een andere mapping nodig als je je Db killer verwijder.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Ik zou graag jullie mening willen weten *D
Ik ga men standaard uitlaat vervangen voor een Akrapovic :9~ 27Feb en nu vraag ik mij af of het verstandig is om direct een PowerCommander en een K&N filter te laten plaatsen?
De 1 zegt dat er weinig verschil merkbaar is de ander is vol lof over de opstelling.
Wie heeft er ervaring?


Zeker aan te raden. en je merkt het zeker. Hoeft niet zo zeer in PK te zijn maar zal veel soepeler lopen. Ik weet niet wat voor motor je hebt maar ik heb nog een powercommander en K&N filter liggen voor Z750 2007 tm 2012, mag voor een mooie prijs weg :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan