Kawasaki Z1000-Z800-Z750[s][r] +Dissidenten plaza deeltje 71

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker aan te raden. en je merkt het zeker. Hoeft niet zo zeer in PK te zijn maar zal veel soepeler lopen. Ik weet niet wat voor motor je hebt maar ik heb nog een powercommander en K&N filter liggen voor Z750 2007 tm 2012, mag voor een mooie prijs weg :P

Timp,

Dat is nou heel toevallig ik heb een Z750 uit 2008 ;)
Heb namelijk wel interesse in het setje.
Waar kom je vandaan?
 
Een K&N is niet direct nodig een powercommander is aan te raden. Principe heb je al een andere mapping nodig als je je Db killer verwijder.

Sterker nog, een volledig standaard Z750 is al gebaat bij een PowerCommander plus custom mapping. Voor de milieu-eisen worden ze suboptimaal afgesteld, een full stock Z750/800/1000 is al een heel stuk te verbeteren.
 
Dag allemaal, ben hier nieuw op het forum. Ben eigenaar van een Z750 van 2009. In de snelste kleur: zwart !
Ik zal in de loop der dagen nog een plaatje posten van men Z :-)

Verder had ik al een vraag: weten jullie een goedklinkende (diep geluid) die toch niet té duur is? Alles is al kostelijk genoeg en ik ben slecht in kiezen 😅
 
Dag allemaal, ben hier nieuw op het forum. Ben eigenaar van een Z750 van 2009. In de snelste kleur: zwart !
Ik zal in de loop der dagen nog een plaatje posten van men Z :-)

Verder had ik al een vraag: weten jullie een goedklinkende (diep geluid) die toch niet té duur is? Alles is al kostelijk genoeg en ik ben slecht in kiezen 😅

Welkom! Heb je je Z ook pas net?

Keuze zat :Y
Z750 07-13 - G&G Shop
En de rest: Z750 07-13 - G&G Shop
 
Laatst bewerkt:
Dag allemaal, ben hier nieuw op het forum. Ben eigenaar van een Z750 van 2009. In de snelste kleur: zwart !
Ik zal in de loop der dagen nog een plaatje posten van men Z :-)

Verder had ik al een vraag: weten jullie een goedklinkende (diep geluid) die toch niet té duur is? Alles is al kostelijk genoeg en ik ben slecht in kiezen 😅

dit is misschien een optie voor je strak eronder en voor 390euro
full
 
Welkom! Heb je je Z ook pas net?

Keuze zat :Y
Z750 07-13 - G&G Shop
En de rest: Z750 07-13 - G&G Shop

Ik heb hem sinds juni vorig jaar en in september heb ik men volledig rijbewijs behaald :)

dit is misschien een optie voor je strak eronder en voor 390euro[afbeelding]

Had ook al naar SC Project zitten kijken, maar dan naar die Short Oval.

Verder ben ik nog een Leovince GP tegengekomen voor een €300, weet niet of iemand deze al eens heeft gehoord in't echt?

Heeft iemand hier al eens een uitlaat gekocht via ebay FR of DE? Staan wel mooie Arrows op tegen goede prijzen..
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Vanaf gisteren mag ik mijzelf ook de trotse eigenaar noemen van een Kawasaki Z800! Het is een zwart groene uit 2014 met +/- 2700 km erop en een performance pakket. Fotos komen helaas een stukje later aangezien mijn telefoon in mijn pak heeft gezwommen...

Groetjes,

Tony
 
Hallo allemaal,

Vanaf gisteren mag ik mijzelf ook de trotse eigenaar noemen van een Kawasaki Z800! Het is een zwart groene uit 2014 met +/- 2700 km erop en een performance pakket. Fotos komen helaas een stukje later aangezien mijn telefoon in mijn pak heeft gezwommen...

Groetjes,

Tony


Gefeliciteerd met een hele vette fiets!! :)
 
Hallo allemaal,

Vanaf gisteren mag ik mijzelf ook de trotse eigenaar noemen van een Kawasaki Z800! Het is een zwart groene uit 2014 met +/- 2700 km erop en een performance pakket. Fotos komen helaas een stukje later aangezien mijn telefoon in mijn pak heeft gezwommen...

Groetjes,

Tony

Welkom Tony! Gefeliciteerd met je mooie aanwinst....is de telefoon al boven komen drijven ;)
 
Hallo allemaal,

Vanaf gisteren mag ik mijzelf ook de trotse eigenaar noemen van een Kawasaki Z800! Het is een zwart groene uit 2014 met +/- 2700 km erop en een performance pakket. Fotos komen helaas een stukje later aangezien mijn telefoon in mijn pak heeft gezwommen...

Groetjes,

Tony

Gefeliciteerd met je Z. :)

Toch deze onderstaande geworden?

Bij Motorcentrum Deventer staat er toch 1tje = Motoroccaison.nl?
 
Hallo allemaal,

Vanaf gisteren mag ik mijzelf ook de trotse eigenaar noemen van een Kawasaki Z800! Het is een zwart groene uit 2014 met +/- 2700 km erop en een performance pakket. Fotos komen helaas een stukje later aangezien mijn telefoon in mijn pak heeft gezwommen...

Groetjes,

Tony
Gefeliciteerd met je nieuwe Z
Veel rij plezier :]
Nu nog beetje mooi weer😞
 
Goeiedag zeg. Ik zag net dat het 3 jaar geleden is dat ik ingelogd heb op Motor-forum. En wat zie ik; de Z1000/800/750 liefhebbers zijn nog steeds bezig!! Het vullen van een deel duurt zo te zien iets langer dan het vullen van de delen 1 t/m 50 (of zoiets)

Wel mooi om te zien dat enkele van de oude namen hier nog steeds zijn. Sjappoo.. :}
Zelf rij ik na de 2 Z1000"s nog steeds op de ZZR1400.

Ook dit keer ben ik slechts een voorbijganger vrees ik. Hoewel ik van plan ben om weer eens vaker op het forum te kijken, zal het meer algemeen zijn.

Wie weet tot ziens...

Mazzel, :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan