Kawasaki Z1000-Z800-Z750[s][r] +Dissidenten plaza deeltje 71

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor de langere ritten ben ik op zoek naar een kuipruitje voor op m'n Z750 uit 2005. Ik wil wel het liefst een kuipruitje die ik zonder "schade" kan monteren en demonteren, aangezien ik voor de korte ritjes wel lekker in de wind wil blijven :]

Dus het liefst zonder al te veel gaten te moeten maken in de bestaande neus. Wie kan mij wat aanbevelen?


Hallo, ik heb deze hoge kuipruit nog liggen. Met 4 imbus kan je hem zo losmaken.
full


Doe een leuk bod en hij is van jou.
 
Voor de langere ritten ben ik op zoek naar een kuipruitje voor op m'n Z750 uit 2005. Ik wil wel het liefst een kuipruitje die ik zonder "schade" kan monteren en demonteren, aangezien ik voor de korte ritjes wel lekker in de wind wil blijven :]

Dus het liefst zonder al te veel gaten te moeten maken in de bestaande neus. Wie kan mij wat aanbevelen?

Deze versie van Fabbri is wel lekker hoog, maar daarvoor moet je gaten boren in je kuip.
cln_11_K055_1.jpg



Ooit geprobeerd los te krijgen toen ik m'n uitlaat wilde oppoetsen, maar kreeg hem met geen mogelijkheid los... :N

Hij zit vaak aardig vast ja, maar met veel beleid en een beetje kracht lukt het wel. Zet er een ringsleutel op, tap daar voorzichtig maar krachtig tegenaan met je hand of een (rubberen) hamer, dan schrik je hem wel los.


Ik zat te denken aan een headlight cover in t zwart. Iemand enig ervaring mee?
Gaat dit niet ten kosten van je licht opbrengst?

Yes, alles dat je voor je koplamp plaatst gaat ten koste van je lichtopbrengst, zeker een zwarte headlightcover. Daarom wordt hij met klittenband gemonteerd, zodat je hem 's avonds weer kunt demonteren :Y
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Hebben jullie ook 2 lampen tegelijk branden? of alleen dimlicht?
Ben aan het overwegen of in me groot licht ook xenon te gooien en deze samen met me dimlicht over te schakelen...
 
Heb toevallig gisteren een dubbellichtmodule binnengekregen.

Zorgt ervoor dat je een percentage van je groot licht hebt (traploos instelbaar).
Groot licht werkt gewoon, deze "overruled" het gewone licht.
 
Iemand op zoek naar orginele uitlaat demper z750 2008.
Voor kleine vergoeding.
Heb vandaag mijn motor verkocht.
Ga nu veder sparen voor de nieuwe z1000 2015
Zal wel heel verschil wezen denk ik van z750 naar z1000
Vond die z750 al aardig pittig.
 
Ritchie; heb je je al aangemeld in het regionale zwolle topic? Gisteren heb ik nog een rit gemaakt met wat jongens van daar. Vandaag ga ik niet.
 
Hallo mensen,

uhgOCA9.jpg


Sinds vrijdag ook een eigenaar van een Z750 uit '07 geworden. Kom van een Honda cbr600F uit '99 dus het verschil is duidelijk te merken maar wat is het heerlijk. Trekt zo lekker weg en alles is veel "smoother"
 
Beste collega Kawa-rijders, wegens potentiële aanschaf van een Z800 een vraag; wat is de breedte van het stuur (incl. bar-ends)? Mijn huidige motor kan ik net aan in mijn berging wurmen (ZX6R), vandaar de vraag! Alvast bedankt!
 
Hoewel ik de meesten hier niet (meer) ken en de meesten mij ook niet, kom ik u uitZwaaien :W :W :W :W :W :W :W :W

Ik heb 10 jaar ongelooflijk veel pleZier gehad met m'n Z750 :] en een aantal goede gasten via dit Topic leren kennen dus een aantal zal ik ongetwijfeld nog zien in de toekomst, samen met wat andere afvalligen O-)

Maar Times, they are a changing… ik ben letterlijk en figuurlijk "om" met een Yam MT-09 :o

Voor de rest: nog veel spannende momenten en rijplezier jullie Zedjes.

PS. De Z750 staat nog te koop :Y je moet hem dan wel zelf vanuit zwitserland invoeren :X ;)

:W
 
Beste mede Z-rijders,

Ik mag me sinds 4 juni ook bij jullie voegen *D
Motor stond al een tijdje klaar, mocht 21 mei afrijden maar helaas gezakt toen...
En vandaag dan eindelijk geslaagd zonder op of aanmerkingen voor m'n A2! (terwijl ik hetzelfde reed als vorige keer alleen andere examinator? -O- )

Aanschouw hoe Z'tje momenteel staat te wachten op me bij de dealer! :}
(Betere foto's komen a.s.a.p.)


full
 
Hallo mensen,

[afbeelding]

Sinds vrijdag ook een eigenaar van een Z750 uit '07 geworden. Kom van een Honda cbr600F uit '99 dus het verschil is duidelijk te merken maar wat is het heerlijk. Trekt zo lekker weg en alles is veel "smoother"

Welkom! Mooie Z :Y gelijk een beetje sluipreclame :N

Hoewel ik de meesten hier niet (meer) ken en de meesten mij ook niet, kom ik u uitZwaaien :W :W :W :W :W :W :W :W

Ik heb 10 jaar ongelooflijk veel pleZier gehad met m'n Z750 :] en een aantal goede gasten via dit Topic leren kennen dus een aantal zal ik ongetwijfeld nog zien in de toekomst, samen met wat andere afvalligen O-)

Maar Times, they are a changing… ik ben letterlijk en figuurlijk "om" met een Yam MT-09 :o

Voor de rest: nog veel spannende momenten en rijplezier jullie Zedjes.

PS. De Z750 staat nog te koop :Y je moet hem dan wel zelf vanuit zwitserland invoeren :X ;)

:W

Jammer maar helaas, tijd van komen en een tijd van gaan zeggen ze dan. Alvast veel plezier straks op je nieuwe bike!

Hallo allemaal,

Sinds 23 mei ben ik in het bezit van een Z1000 uit 2010.

Fotootje:

[afbeelding]

8-) wauw! Blijft toch wel wat hebben zo'n 1000
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan