Kawasaki Z1000 ZWART 2005

Dweezy

MF veteraan
28 mrt 2003
2.688
0
Te koop:

In perfecte staat verkerende Kawasaki Z1000.

Altijd met veel plezier mee gereden en ze heeft me nooit in de steek gelaten.
Gaat weg omdat ik weer opzoek ben naar iets nieuws.

Bouwjaar: 2005
Km stand: 13750

Opties:

- SCM gecertificeerd alarm (Spyball)
- Hyperpro sportvering
- Hyperpro stuurdemper
- Power Commander
- K&N luchtfilter

Banden zijn nog in prima staat.
Altijd netjes zijn onderhoudsbeurten gehad.

Voor vragen e.d. kan je altijd mailen.

8500 euro

full
 
Te koop:

In perfecte staat verkerende Kawasaki Z1000.

Altijd met veel plezier mee gereden en ze heeft me nooit in de steek gelaten.
Gaat weg omdat ik weer opzoek ben naar iets nieuws.

Bouwjaar: 2005
Km stand: 13750

Opties:

- SCM gecertificeerd alarm (Spyball)
- Hyperpro sportvering
- Hyperpro stuurdemper
- Power Commander
- K&N luchtfilter

Banden zijn nog in prima staat.
Altijd netjes zijn onderhoudsbeurten gehad.

Voor vragen e.d. kan je altijd mailen.

8500 euro

(Afbeelding)



:o

wat doe je nou |(
 
:o

wat doe je nou |(
I know I know...

Maar soms wil je wat anders/nieuws... Dit is al de 2e keer dat ze te koop gaat dit jaar, ik denk dat het nu wel definitief zal zijn. Kan altijd nog terug naar de Z, maar eerst eens wat anders proberen :Y
 
jemig, te koop :o

Succes met de verkoop, niet echt mijn model (en teveel pk) dus aan mij kan je hem niet kwijt(kga toch voor een sv of een er6 als er genoeg geld is :9~ )
 
ruil je ook auto's in..........tering kom altijd mooie dingen tegen als ik het geld nog net niet bij elkaar heb als ik mijn auto kwijt was kwam ik m halen...mail je nog wel
 
ruil je ook auto's in..........tering kom altijd mooie dingen tegen als ik het geld nog net niet bij elkaar heb als ik mijn auto kwijt was kwam ik m halen...mail je nog wel
Nou...dat ligt eraan wat voor een auto dat is!


Edit: Hmm....heb je me toevallig nooit zien rijden? Werk in Rijen en ga er regelmatig met de motor heen (vliegbasis). Prima Wok restaurant trouwens daar! Maar dat terzijde ;)
 
Laatst bewerkt:
heb je dus geen boldor meer dweezy ? want ik kom je nergens meer tegen bij de O.B.T .
Hey!!!

Ja 't bolleke staat er nog hoor! Ik heb d'r alleen even uit de verzekering gegooit, maar wegdoen, echt niet!

Als ik over niet al te lange tijd een mooie schuur/werkplaats tot mijn beschikking heb dan wordt het een leuk hobby/knutsel projectje!
Maar ze rijdt nog prima hoor! :)
 
Hey!!!

Ja 't bolleke staat er nog hoor! Ik heb d'r alleen even uit de verzekering gegooit, maar wegdoen, echt niet!

Als ik over niet al te lange tijd een mooie schuur/werkplaats tot mijn beschikking heb dan wordt het een leuk hobby/knutsel projectje!
Maar ze rijdt nog prima hoor! :)
ok ,maybe zie ik je nog eens met zo.n oude brikkers rit :Y :W
 
Ik ben wel geinteresseerd in je spiegels.

Als je ze niet los wil verkopen, ben ik erg benieuwd waar je ze hebt gekocht

Groetjes Bert
 
Nou...dat ligt eraan wat voor een auto dat is!


Edit: Hmm....heb je me toevallig nooit zien rijden? Werk in Rijen en ga er regelmatig met de motor heen (vliegbasis). Prima Wok restaurant trouwens daar! Maar dat terzijde ;)
318is uit 97 executive uitvoering staat op speurders mail fff je tel nr naar mijn adres jmwouters@wanadoo.nl dan bel ik je zsm
 
Terug
Bovenaan Onderaan