Kawasaki Z1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok, thx muis.
ik zal er wel een setje wp in laten zetten, over die banden zal ik het wel gaan ervaren , en het met jullie delen. ik vind het inderdaat raar dat overal waar ik kom de z1000 met 5000 km op de teller al aan nieuwe banden toe is???????
 
ok, thx muis.
ik zal er wel een setje wp in laten zetten, over die banden zal ik het wel gaan ervaren , en het met jullie delen. ik vind het inderdaat raar dat overal waar ik kom de z1000 met 5000 km op de teller al aan nieuwe banden toe is???????

Komt voor een groot deel door t rijgedrag... :X
 
Geachte Z rijders, na een paar slopende dagen kan ik jullie met veel plezier vertellen dat ik per 22 juni in het bezit zal gaan komen van een mooie zwarte Z 2004.

Ik verheug me dan ook om de Z morgen (regen of Zonneschijn)de sporen tee geven.
;( :) }) :] :+ :} ;) :9~ *D :P :9

Dus ik zie jullie op de volgende rit of op de weg.
 
Geachte Z rijders, na een paar slopende dagen kan ik jullie met veel plezier vertellen dat ik per 22 juni in het bezit zal gaan komen van een mooie zwarte Z 2004.

Ik verheug me dan ook om de Z morgen (regen of Zonneschijn)de sporen tee geven.
;( :) }) :] :+ :} ;) :9~ *D :P :9

Dus ik zie jullie op de volgende rit of op de weg.

CHECK....GEFELICITEERD :} ...KIJK WEL ROND IN AFOORT OF IK JE ZIE...EN HOOR :9~
 
Geachte Z rijders, na een paar slopende dagen kan ik jullie met veel plezier vertellen dat ik per 22 juni in het bezit zal gaan komen van een mooie zwarte Z 2004.

Ik verheug me dan ook om de Z morgen (regen of Zonneschijn)de sporen tee geven.
;( :) }) :] :+ :} ;) :9~ *D :P :9

Dus ik zie jullie op de volgende rit of op de weg.

Dat zijn nog eens berichten :)

Zwarte met Akra, kan niet missen *D
 
He Z1000 Muis en andere Z mannen sorry dat ik t niet kon halen zondag maar bijgeleverde foto verklaart n hoop, denk ik ;)
moest mn motor afstaan aan jong talent
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan