Kawasaki Z1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spijtig om te horen Quincy ;(

Vaak is zo'n fiets wel total. ;(

Krijg je gewoon een nieuwe. *D

Gelukkig heb je zelf niets ernstigs. ;) ;}

Laar ons weten hoe het afloopt ....enne...dat piccie is niet goed...zie alleen een spiegel....of is dat het enige wat nog heel is. :+

Post ook wat je allemaal te koop hebt.
 
dag z1000 heren en dames.
ik (tom) ga volgende week mijn R6 inruilen voor een kawazaki Z1000, er moeten nieuwe banden onder en de dealer vroeg mij of ik wist wat voor, diablo corsa lijkt mij een goede band , ik ben nogal een sportieve rijder, maar ik vroeg me af wat voor een maat voorband er eigenlijk op zit ??? en of je deze beter kunt vervangen door een iets hogere band. bij mijn R6 ben ik van een 60 naar een 70 voorband gegaan en dat stuurt super. weet iemand hier wat van? zo vertel het mij please..... alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
dag z1000 heren en dames.
ik (tom) ga volgende week mijn R6 inruilen voor een kawazaki Z1000, er moeten nieuwe banden onder en de dealer vroeg mij of ik wist wat voor, diablo corsa lijkt mij een goede band , ik ben nogal een sportieve rijder, maar ik vroeg me af wat voor een maat voorband er eigenlijk op zit ??? en of je deze beter kunt vervangen door een iets hogere band. bij mijn R6 ben ik van een 60 naar een 70 voorband gegaan en dat stuurd super. weet iemand hier wat van? zo vertel het mij please..... alvast bedankt
Er ligt al een 70 op.....namelijk 120/70! En van achteren 190/50.
Er zijn hier op het forum nog niet zoveel ervaringen met andere banden dan de originele. Ik zelf ben overgestapt van de originele Bridgestone BT 012 naar de oudere BT 010.
De 012 is zeker een optie voor jou als sportieve piloot, vraag anders naar zijn opvolger, de nog sportievere 014, die is pas nieuw.
 
dag z1000 heren en dames.
ik (tom) ga volgende week mijn R6 inruilen voor een kawazaki Z1000, er moeten nieuwe banden onder en de dealer vroeg mij of ik wist wat voor, diablo corsa lijkt mij een goede band , ik ben nogal een sportieve rijder, maar ik vroeg me af wat voor een maat voorband er eigenlijk op zit ??? en of je deze beter kunt vervangen door een iets hogere band. bij mijn R6 ben ik van een 60 naar een 70 voorband gegaan en dat stuurd super. weet iemand hier wat van? zo vertel het mij please..... alvast bedankt

Gefeliciteerd. :}
Eindelijk de overstap :} :}

Welkom in dit topic !
 
ik denk dat pilot power ga proberen, en anders gaan er gewwoon weer super corsa's onder, dat werkt altijd.
zodra ik hem heb zal ik mijn icoontje veranderen, thx voor de verwelkoming .
het is hier niet superwild met reactie's?????? of komt dat omdat alle Z1000 rijders lekker aan het rijden zijn?
 
ik denk dat pilot power ga proberen, en anders gaan er gewwoon weer super corsa's onder, dat werkt altijd.
zodra ik hem heb zal ik mijn icoontje veranderen, thx voor de verwelkoming .
het is hier niet superwild met reactie's?????? of komt dat omdat alle Z1000 rijders lekker aan het rijden zijn?

Ik denk dat ze allemaal de balen vanhet voetbal hadden

Vandaag gaat het merendeel rijden *D

Zie mijn linkje onderin , onze eerste meeting :9 :P :} vandaag.

Ik hoop dat je de volgende ook mee kan/gaat.
 
dag z1000 heren en dames.
ik (tom) ga volgende week mijn R6 inruilen voor een kawazaki Z1000, er moeten nieuwe banden onder en de dealer vroeg mij of ik wist wat voor, diablo corsa lijkt mij een goede band , ik ben nogal een sportieve rijder, maar ik vroeg me af wat voor een maat voorband er eigenlijk op zit ??? en of je deze beter kunt vervangen door een iets hogere band. bij mijn R6 ben ik van een 60 naar een 70 voorband gegaan en dat stuurt super. weet iemand hier wat van? zo vertel het mij please..... alvast bedankt
gefeliciteerd!!eindelijk toch iemand gevonden?!
veel plezier ermee en hopelijk tot binnekort op een meetting ofzo ;)
 
kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt, aan de voorvering kun je maar aan 1 kant verstellen???? hoe gaat de andere voorpoot mee...........
 
ik denk dat pilot power ga proberen, en anders gaan er gewwoon weer super corsa's onder, dat werkt altijd.
zodra ik hem heb zal ik mijn icoontje veranderen, thx voor de verwelkoming .
het is hier niet superwild met reactie's?????? of komt dat omdat alle Z1000 rijders lekker aan het rijden zijn?

heb meerdere malen begrepen dat de Michelin banden niet optimaal zijn....
 
kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt, aan de voorvering kun je maar aan 1 kant verstellen???? hoe gaat de andere voorpoot mee...........


Ik heb geen problemen met de afstelling .
Heb er tot nu toe ook nog niks aan gedaan.
Ga het ook niet doen.
Rijd en stuurt als een trein :}
Zelfs met een duo vind ik het goed te doen.
 
Modjes, ff een vraag, er zijn nu 3 topics van de Z1000 en Z750, te weten:

Z1000 - Z750 meeting

Kawasaki Z1000

en

Ervaringen met nieuwe Z750

Kunnen jullie het "kawasaki Z1000" topic een nieuwe naam geven : "Kawasaki Z1000/Z750 topic", zodat we daar voortaan alles in kunnen zetten?
(en daar dan ook melding van maken in de 3 eerdergenoemde topics en deze op slot doen?)

zenks...


Prima voorstel.
helemaal mee eens..heb de Mod van dit topic je voorstel gemaild.
ben zo vrij geweest als je het niet erg vind
:} :} :}
 
Laatst bewerkt:
leg uit dan .... waarom geen michelin????? gaan julie mij vertellen dat niemand iets aan de afstelling van de vering heeft gedaan???

Over de standaard afstelling is eigenlijk iedereen tevreden ...tenminste die indruk had ik gisteren tijdens de meeting.
dat is het leuke van zo'n meeting. :} :} :}

Je had gerust langs kunnen komen.

Het is maar wat je wil met je fiets....op het circuit?.
dan zou ik persoonlijk naar WP gaan en de boel af laten stellen.

Gewoon weggebruik?
eerst maar eens proberen hoe het rijdt en voelt op diverse soorten wegen.


Standaard zijn Brugstenen gemonteerd.
Ik vind ze super...achter is het rubber iets te zacht...hoog slijtage gehalte...maar dat ligt deels ook aan je eigen rijstijl.

Heb verder geen ervaring met Michies...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan