Kawasaki Z1000

Status
Niet open voor verdere reacties.

meandick

MF'er
5 aug 2003
104
0
Hooglanderveen
Het lijkt mij leuk als iedereen die een Z1000 heeft een foto plaatst.

full
 
Laatst bewerkt:
Nou, zoveel MF-ers met een Z1000 zijn er niet hoor?


Ik heb nog steeds geen foto gemaakt. rijd er inmiddels vanaf 29 maart op naar volle tevredenheid.

Ps heb jij al gelazer gehad met brandstofmeter?
(Zie topic Hij kwam niet meer omhoog :oP (brandstofmtr) )
Het probleem heeft bij mij na 3 tankbeurten niet meer voorgedaan :?

Elke kilometer is nog steeds een feest.
 
Maestro ik heb nog geen problemen gehad van welke aard dan ook. Ik heb alleen maar mooie momenten mogem mee maken. Alleen de koppeling trilt en dat is soms wel hindelijk. TentAr ik was zaterdag bij arie voor een superbike stuur die aan komende zaterdag opgezet gaat worden.
 
De mooiste naked van het moment :9~ Oranje vind ik de leukste kleur, misschien is een zwarte met oranje wielen ook wel erg mooi (uitwisselingsprojectje :9 )
 
Sjeeuuu wat een prachtbike! :}

Zelfs je ThunderCat staat er met de bek open naar te kijken (zie raam rechts) ;)
 
Heren Meandick & Maestro,

Hele mooie bikes. Echt helemaal top. Geen ID welke kleur ik gekozen zou hebben.

Meandick, hoe klinkt die Akra ?

Neem ik gelijk ff m´n kans waar :

Ik heb ene ZX6R model 2003 met dus zo´n zelfde kont als die van jullie.

Nu heeft iemand (op de bekende "hangplek" op Scheveningen) mij al eens uitgelegd hoe ik de sneeuwschuiver eraf moet slopen en hoe vervolgens een goed ogend plaathoudertje en knipperlichtverhaal monteer (het zou me niet verbazen als jij dit was Maestro, zoveel Z 1000´s zie ik niet en jij komt uit La Haya dacht ik in je profiel te zien). Ik moet er binnenkort echt aan want dit is geen porrum. Met een beetje goeie wil monteer je er een pekelstrooier op....

Heeft een van jullie wat piccies van dichtbij hoe je dit gedaan hebt. In ieder geval zie ik op de foto van Meandick precies zoals ik hetook wil.

Alvast mijn onmetelijke dank.
 
Laatst bewerkt:
Heren Meandick & Maestro,

Hele mooie bikes. Echt helemaal top. Geen ID welke kleur ik gekozen zou hebben.

Meandick, hoe klinkt die Akra ?

Neem ik gelijk ff m´n kans waar :

Ik heb ene ZX6R model 2003 met dus zo´n zelfde kont als die van jullie.

Nu heeft iemand (op de bekende "hangplek" op Scheveningen) mij al eens uitgelegd hoe ik de sneeuwschuiver eraf moet slopen en hoe vervolgens een goed ogend plaathoudertje en knipperlichtverhaal monteer (het zou me niet verbazen als jij dit was Maestro, zoveel Z 1000´s zie ik niet en jij komt uit La Haya dacht ik in je profiel te zien). Ik moet er binnenkort echt aan want dit is geen porrum. Met een beetje goeie wil monteer je er een pekelstrooier op....

Heeft een van jullie wat piccies van dichtbij hoe je dit gedaan hebt. In ieder geval zie ik op de foto van Meandick precies zoals ik hetook wil.

Alvast mijn onmetelijke dank.
 
Op woensdag 13 augustus 2003 21:26 schreef Twijfelaar2003 het volgende:
(Afbeelding)
Twijfelaar, ik heb de kapstok door de levrancier laten verwijdren toen ik hem kocht, bij Goedthart. Je kan natuurlijk ook zo'n houdertje kopen (voor weinig). En vragen hoe je het moet vervagen, of vragen of ze het voor je doen (15 min werk).

Nou de Akra klinkt als GOD O-) en donderd als Odin, dus goddelijk en ik overdrijf niet. Als je het wil horen ik ben zaterdag ochtend bij Arie Molenaar te Ijsselstein vanaf (shit 08:00 uur) '( :? . Dus wie weet
 
Meandick,

Tnx. Je Akra geloof ik ff van je. Was vorige week bij Molenaar en heb die dag een spoor van zweet op de weg achtergelaten. Txrxng wat was het heet.

In ieder geval bedankt voor je advies. Ik rijd wel ff langs bij Safe of van Wijk in Z´meer. Ben namelijk nie zo gek handig en asl zij het in no time doen zal het ook nie veel kosten (hoop ik).

Ik had eigenlijk begrepen dat je alleen zelf ermee aan de slag kon. Dus stuk metaal kopen etc ....
 
Nu heeft iemand (op de bekende "hangplek" op Scheveningen) mij al eens uitgelegd hoe ik de sneeuwschuiver eraf moet slopen en hoe vervolgens een goed ogend plaathoudertje en knipperlichtverhaal monteer (het zou me niet verbazen als jij dit was Maestro, zoveel Z 1000´s zie ik niet en jij komt uit La Haya dacht ik in je profiel te zien). Ik moet er binnenkort echt aan want dit is geen porrum. Met een beetje goeie wil monteer je er een pekelstrooier op....

Heeft een van jullie wat piccies van dichtbij hoe je dit gedaan hebt. In ieder geval zie ik op de foto van Meandick precies zoals ik hetook wil.

Alvast mijn onmetelijke dank.

ff gezocht via de zoekmachine op het forum en.....
fotos modificatie achterkantje zx6r 2003 (tada, nog een ZX6 ook) (stond mij toevallig bij dat er al eerder iets over was gemeld.

Ik was het niet op Scheveningen overigens. Ik kom alleen met de trapfiets daar.
Ik heb mijn kameraad die beugeltjes laten bouwen en heb mijn richtingaanwijzders herbruikt. totale kosten (€ 22,00 aan materiaal en een paar biertjes in uurloon :P )


Op woensdag 13 augustus 2003 21:42 schreef meandick het volgende:Nou de Akra klinkt als GOD O-) en donderd als Odin, dus goddelijk en ik overdrijf niet. Als je het wil horen ik ben zaterdag ochtend bij Arie Molenaar te Ijsselstein vanaf (shit 08:00 uur) '( :? . Dus wie weet


Kolere das vroeg, ik heb een feestje vrijdag, maar ik ga het proberen te redden. Ik wil het horen :) (en anders een keertje afspreken ergen tussen Amersfoort(volgens jouw profiel) en Den Haag :? )

Aangezien jij toch met hebben dingetjes bezig bent, is deze site ook wat voor je www.bike-design.nl
 
Op woensdag 13 augustus 2003 21:42 schreef meandick het volgende:
Nou de Akra klinkt als GOD O-) en donderd als Odin, dus goddelijk en ik overdrijf niet. Als je het wil horen ik ben zaterdag ochtend bij Arie Molenaar te Ijsselstein vanaf (shit 08:00 uur) '( :? . Dus wie weet

[me]Rednas is ook wel benieuwd naar het geluid en komt misschien ook even stiekem luisteren morgen ;) (als ie z'n bed uit kan komen :z )[/me]
 
Je bike klinkt trouwens echt :9 Meandick :}
[me]Rednas was zaterdag nog net op tijd om Meandick zn motor te horen starten :) [/me]
 
bij deze dan.. een echte z1000 :)
En de foto en de specsheet heb je natuurlijk al opgestuurd naar http://www.streetortrack.nl (www.streetortrack.nl) !!


Zie: Street or Track, 18 & 19 Oktober, Utrecht

Is toch echt een van de éérste streetfighters ( alleen werden ze toen zo nog niet genoemd ;) )

PS doe ff [imgatt*] ( zonder sterretje ) in je post, kan iedereen hem gelijk zien .
 
Hmm, dan moet ik hem weer gaan opbouwen...
Op dit moment bezig met hem aan het verbouwen (ligt alleen even stil..)

en dan wordt ie nog meer :9 (i hope..)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan