Kawasaki Z1000SX & Yamaha R6 gestolen Capelle Oostgaard

Klote zeg.
Maar zo te zien 2 verschillende lokaties? Bergenbuurt en vlak bij de koperwiek?
Ik zou ff vragen of @Bolski & @Duderuud hem in het overzicht zet.
Ook zou ik alle dealers, handelaren aanschrijven mailen met zoveel mogelijk info.
Ook op zoveel mogelijk social media neerzetten en laten delen.
Make it to hot to handle.
Sterkte met de afhandeling

Daar staat ze al in hoor ;) tweemaal zelf, een derde maal is misschien wat overdreven.
 
Dus niet gejat voor de onderdelen/ verkoop, maar puur om te joyriden?
Wat zuur...
 
Mijn R6 van hetzelfde model hebben ze vorig jaar ook geprobeerd te stelen. Niet gelukt, omdat ze gesnapt werden, maar deze werd wel total loss verklaard.

Ze trappen het stuurslot kapot waardoor er beschadigingen aan het frame ontstaan en dat noteren ze als schade.
Dan is het al meteen economisch total loss verklaard, want een frame vervangen zoals de schade expert / dealer rekent is duur (los van of het technisch nog prima is, het is beschadigd).

Er valt best wat te regelen met z'n schade expert maar je moet jouw afvragen of je z'n motor nog terug wilt. Ik heb er vanaf gezien, want dan gaan ze dingen niet noteren die wel kapot zijn.
Mijn gevoel was niet meer oké en als het ding ooit zou willen verkopen heb je al dat gezeik van mensen die daarover vallen en het voor een prikkie willen kopen.

In mijn geval zijn ze uiteindelijk gepakt, want de motor stond ook onder camera's en de politie van Amsterdam nota bene heeft er echt werk van gemaakt, maar je hebt daar niets aan.
Ga je z'n eeuwig traject in waar jijzelf uiteindelijk toch helemaal niets mee opschiet. Ik heb op een gegeven moment dan ook aangegeven dat ik niet meer op de hoogte gehouden wilde worden.

Op motoroccasion.nl kijken wat jouw motor waard is en aan de hand van die waarde een nieuwe uitzoeken is het beste wat je vast kan doen. Kan je meteen kiezen eenmaal je jouw geld terug hebt.
 
Laatst bewerkt:
Heb ook geen idee wat mijn buur gaat doen.
Weet hij zelf ook nig niet..
 
Terug
Bovenaan Onderaan