Zoooheeeeeey,afgelopen vrijdag+weekend ff met de vrouw op lichamelijk en geestelijke retraite geweest in Duitsland vlak over de grens (lees wandelen in t Hürtgenwald,inkopen doen en sowieso de auto strotvol gooien met benzine,ook de jerrycans want “ons bin zuunig” zou mijn Zeeuwse oma gezegd hebben,verder lekker eten,veel bier und gesang dus bij ons vielen de luiken al om 21.00h dicht om de volgende dag om 7.00h pas weer open te gaan.
Drie dagen om tot rust te komen en dat zal wel nodig geweest zijn denken we.
Tevens geen sociale media aan en telefoon op minimum en dat zal ook wel mee geholpen hebben.
Zoooooooooooooo we kennen er weer ff tegen...............(zou ik jullie ook aanbevelen …........ om eens een rustpuntje te nemen) !
Dus Zondagavond na t eten eens de sociale zaken maar eens bij spijkeren.
U heeft 16x gemiste oproepen en 3x ingesproken voice mails............tjongejonge !
Tevens nog 3x sms-jes en 18x what-apps berichten..................nounou !
Ook nog eens 41x e-mail berichten waarvan 32x met reclame en de rest ook niet echt belangrijk............dus veel swippen !
Kijk ! da's wel interessant.............19x pushberichten van t motorforum (daar ga ik ff voor zitten)
LEUK !!! …......Tijger Tony is weer onder ons met nieuwtjes.
Hij is niet DOOD !!!...................hij LEEFT !!!
En hij heeft (voor zijn doen) grote sprongen gemaakt.
Goed gedaan Tony....................ik ben trots op je.
Leuk en educatief verhaal ook weer met veel plaatjes (houden we van).
Tis een hobby project en geen aangenomen werk en soms staat de voortgang even stil door verschillende oorzaken (geestelijk/lichamelijk) of wachten op actie leveranciers/bedrijven.
Ik geef toe dat ook ik in de winter meer “productie” draai dan in de zomermaanden want dan zijn er andere (leuke) dingen te doen zoals motorrijden en zo te zien heb je dat ook gedaan.
Kijk ! Zelf een beetje uitdeuken aan de richtingaanwijzer steun.......wie niet waagt,die niet wint.
Wordt het een nieuw werkwoord ? : (ff) huizebuysen : (niet te lang nadenken,maar direct doen) of (snelle jongens doen t ff hup)
En mooi laswerk weer aan de vorkpoot,ziet er weer netjes uit,kan je weer verder met schoonmaken,polijsten,lakken ?
Tja en die losse beschadigde items als handvatten,spiegel etc. koop je gewoon vers..........da's simpel.
Gelaste teller houder zie je als alles is opgebouwd niets meer van dus daar zou ik geen verse voor aanschaffen maar zoals eerder gezegd jij bent de bouwer dus jij bepaald.
Gelukkig toch je frame laten nakijken door iemand die er meer verstand van heeft.
Goede move en zo weet je ook dat je straks begint met een rechte en strakke fundering.
Aldanniet gekwast,nat gespoten,ge-powder-coated (make up your mind,man).
Laat die Willy maar schuiven,ben wel benieuwd naar t eind resultaat.
Moest wel ff zoeken naar de kreet “gebuisd” want ik spreek geen Belgisch ?
Gebuisd : gezakt / niet slagen v/e examen................ooh nu begrijp ik t.
Nou Willy kan aan de slag en jij kan verder aan je andere reparatie/revisie/opbouw klussen want zo te zien is alles gemaaid en heb je genoeg rond kunnen rijden op je oudere en nieuwe voertuigen.
Jammer van de lekke band maar gelukkig ben je er heelhuids vanaf gekomen.
Tja,ik sta altijd verbaasd hoe jullie uren kunnen fröbelen aan kleine klusjes/objecten/onderdelen.
Tellers minutieus demonteren,schoonmaken,reviseren en weer netjes in elkaar zetten.
Oeverloos polijsten voor een mooi resultaat. Na elke rit de motor afspoelen en weer oppoetsen voor een glanzend resultaat en de volgende rit bij mooi weer.. Elk piefje,pafje,poefje proberen in (als het kan) 100% originele staat terug te brengen (of zo goed als).
Respect hoor voor jullie grenzeloze geduld,maarja daar is de hobby ook voor.
Lekker in de man-cave bezig zijn....................kan t wel begrijpen.
Zo ook je sleutel creatie,er wordt een rolmaat opgeofferd om een mooi resultaat te verkrijgen.
Lekker buiten de box denken. Chapeau !
Zelf gebruik ik veel musketon hangers zodat ik makkelijk kan variëren per voertuig of vestiging.
Dan lijk ik meer op een gevangenisbewaarder of magazijn beheerder met mijn sleutelbos+extra.
Tja ik ben meer voor t pragmatisch denken...............dus.
De wintermaanden komen er weer aan dus ga ik ervan uit dat je een planning gemaakt hebt ?
Ben dan ook zeeeeeeeeeeeeer benieuwd hoe je t motorblok gaat aanpakken.
En het op de wielen zetten van je voertuig dan is t net of je heel veel gedaan hebt (een soort van Kerstboom optuigen).
Ga zo door.........................we gaan je op de voet volgen..........................mazzel.........
(P.S. sorry mannen...en hoop gelul en weinig plaatjes....volgende keer beter)
Drie dagen om tot rust te komen en dat zal wel nodig geweest zijn denken we.
Tevens geen sociale media aan en telefoon op minimum en dat zal ook wel mee geholpen hebben.
Zoooooooooooooo we kennen er weer ff tegen...............(zou ik jullie ook aanbevelen …........ om eens een rustpuntje te nemen) !
Dus Zondagavond na t eten eens de sociale zaken maar eens bij spijkeren.
U heeft 16x gemiste oproepen en 3x ingesproken voice mails............tjongejonge !
Tevens nog 3x sms-jes en 18x what-apps berichten..................nounou !
Ook nog eens 41x e-mail berichten waarvan 32x met reclame en de rest ook niet echt belangrijk............dus veel swippen !
Kijk ! da's wel interessant.............19x pushberichten van t motorforum (daar ga ik ff voor zitten)
LEUK !!! …......Tijger Tony is weer onder ons met nieuwtjes.
Hij is niet DOOD !!!...................hij LEEFT !!!
En hij heeft (voor zijn doen) grote sprongen gemaakt.
Goed gedaan Tony....................ik ben trots op je.
Leuk en educatief verhaal ook weer met veel plaatjes (houden we van).
Tis een hobby project en geen aangenomen werk en soms staat de voortgang even stil door verschillende oorzaken (geestelijk/lichamelijk) of wachten op actie leveranciers/bedrijven.
Ik geef toe dat ook ik in de winter meer “productie” draai dan in de zomermaanden want dan zijn er andere (leuke) dingen te doen zoals motorrijden en zo te zien heb je dat ook gedaan.
Kijk ! Zelf een beetje uitdeuken aan de richtingaanwijzer steun.......wie niet waagt,die niet wint.
Wordt het een nieuw werkwoord ? : (ff) huizebuysen : (niet te lang nadenken,maar direct doen) of (snelle jongens doen t ff hup)
En mooi laswerk weer aan de vorkpoot,ziet er weer netjes uit,kan je weer verder met schoonmaken,polijsten,lakken ?
Tja en die losse beschadigde items als handvatten,spiegel etc. koop je gewoon vers..........da's simpel.
Gelaste teller houder zie je als alles is opgebouwd niets meer van dus daar zou ik geen verse voor aanschaffen maar zoals eerder gezegd jij bent de bouwer dus jij bepaald.
Gelukkig toch je frame laten nakijken door iemand die er meer verstand van heeft.
Goede move en zo weet je ook dat je straks begint met een rechte en strakke fundering.
Aldanniet gekwast,nat gespoten,ge-powder-coated (make up your mind,man).
Laat die Willy maar schuiven,ben wel benieuwd naar t eind resultaat.
Moest wel ff zoeken naar de kreet “gebuisd” want ik spreek geen Belgisch ?
Gebuisd : gezakt / niet slagen v/e examen................ooh nu begrijp ik t.
Nou Willy kan aan de slag en jij kan verder aan je andere reparatie/revisie/opbouw klussen want zo te zien is alles gemaaid en heb je genoeg rond kunnen rijden op je oudere en nieuwe voertuigen.
Jammer van de lekke band maar gelukkig ben je er heelhuids vanaf gekomen.
Tja,ik sta altijd verbaasd hoe jullie uren kunnen fröbelen aan kleine klusjes/objecten/onderdelen.
Tellers minutieus demonteren,schoonmaken,reviseren en weer netjes in elkaar zetten.
Oeverloos polijsten voor een mooi resultaat. Na elke rit de motor afspoelen en weer oppoetsen voor een glanzend resultaat en de volgende rit bij mooi weer.. Elk piefje,pafje,poefje proberen in (als het kan) 100% originele staat terug te brengen (of zo goed als).
Respect hoor voor jullie grenzeloze geduld,maarja daar is de hobby ook voor.
Lekker in de man-cave bezig zijn....................kan t wel begrijpen.
Zo ook je sleutel creatie,er wordt een rolmaat opgeofferd om een mooi resultaat te verkrijgen.
Lekker buiten de box denken. Chapeau !
Zelf gebruik ik veel musketon hangers zodat ik makkelijk kan variëren per voertuig of vestiging.
Dan lijk ik meer op een gevangenisbewaarder of magazijn beheerder met mijn sleutelbos+extra.
Tja ik ben meer voor t pragmatisch denken...............dus.
De wintermaanden komen er weer aan dus ga ik ervan uit dat je een planning gemaakt hebt ?
Ben dan ook zeeeeeeeeeeeeer benieuwd hoe je t motorblok gaat aanpakken.
En het op de wielen zetten van je voertuig dan is t net of je heel veel gedaan hebt (een soort van Kerstboom optuigen).
Ga zo door.........................we gaan je op de voet volgen..........................mazzel.........
(P.S. sorry mannen...en hoop gelul en weinig plaatjes....volgende keer beter)