Kawasaki Z250C 25kw

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb wel interesse in de carb ;-) stomme ding van mij doet het nog steeds niet, mist dus echt een balletje uit :(
 
ik zou best zon Z250 voor erbij willen hebben, vooral voor de winter :Y ! Ik zou m graag willen hebben maar t geld ontbreekt me op dit moment :P , als ie er over n tijdje nog staat kom ik er cker eens voor kijken :)
 
:? zie ik het verkeerd , of zit je voorwiel niet in de van je vork

tja ruimte gebrek , wie kent dat niet ,

leuk fietsje

Hij bedoelt waarschijnlijk dat het lijkt of je wiel niet in het midden van je vork zit of dat je spatbord krom is oid?
 
ik zou best zon Z250 voor erbij willen hebben, vooral voor de winter :Y ! Ik zou m graag willen hebben maar t geld ontbreekt me op dit moment :P , als ie er over n tijdje nog staat kom ik er cker eens voor kijken :)

Hoe lang vind jij een tijdje? :P Met enige waarschijnlijkheid staat hij er 'over een tijdje' nog steeds ja. Het loopt niet echt storm hier. :N

Enneh, over de prijs komen we wel uit hoor. Mail maar als je serieuze interesse hebt. ;)

Hij bedoelt waarschijnlijk dat het lijkt of je wiel niet in het midden van je vork zit of dat je spatbord krom is oid?

Ik begreep het ook niet helemaal. Volgens mij staat ie gewoon in het midden hoor, is gewoon gezichtsbedrog. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan