Kawasaki Z250C 25kw

Status
Niet open voor verdere reacties.

Burning Rubber

MF veteraan
7 sep 2006
12.880
227
Arnhem
Te koop aangeboden:


Kawasaki Z250C
Mijlenstand: +- 36500 Mijl
Bouwjaar oktober 1983, dus vanaf oktober dit jaar belastingvrij!
250cc
1cilinder


Bandjes zijn nog hartstikke netjes, remmetjes ook. Over de ketting kan evenmin geklaagd worden, die ziet er nog top uit en is netjes ingevet.

Waarom verkoop ik hem? Heel simpel: ik wil een 25kw motor waar ik fatsoenlijker mee de snelweg op kan. Dit ding kan het wel met gemak, top van 140 km/h, alleen ben ik na 150km gesloopt met pijn in de rug ivm voor mij te lage zithoogte.

Voor de kleinere stukjes is dit fietsje ideaal. Verbruik van 1 op 30!

Wat kan je verwachten van deze klassieker?
Een oerbetrouwbaar fietsje met karakter. Het trilt lekker en maakt een leuk geluidje en is erg gemakkelijk te rijden. Keren op 1 weghelft is no problemo.

Minpuntjes:
  • Scheurtjes in het zadel (vrij klein)
  • Koppeling slipt, platen moeten vervangen worden (heel simpel te doen, kosten: 50 euro)
  • En de rechter voorvork is een beetje lek.

Vraagprijs: 500 euro

Recentelijk vervangen: Accu, motorolie, koppelingskabel, spiegels.
De motor ziet er voor zijn leeftijd erg netjes uit, roest heeft ie hier en daar wel maar dat is echt heel weinig!

img2090dn8.jpg

Foto is met de originele spiegels, er zitten nu andere op. Nog steeds rond, alleen zwart.
 
Net nog een rondje ermee gereden door Arnhem. Dat gaat toch wel makkelijk tussen de rijen bij het stoplicht door! :P

Waarom heeft niemand interesse? Ding is spotgoedkoop en kost nauwelijks wat in het onderhoud! :)
 
kickje!

heb je nou al die andere motor gekocht? Ben wel benieuwd :P. Wil wel een uitgebreid verslag natuurlijk O-)
 
Nog niet, morgen kijken naar een gs500 :)

Net even verse foto's gemaakt, nog geen een uur geleden:

imag0100de8.jpg


imag0101az4.jpg


imag0098ib8.jpg


imag0099ke7.jpg


Foto's zijn gemaakt met m'n telefoon :)
 
Koppeling slipt, platen moeten vervangen worden (heel simpel te doen, kosten: 50 euro)
Is zeker een leuk fietsje, maar als je die reparatietjes even in orde maakt is 'ie een stuk makkelijker verkoopbaar; veel mensen [zeker de 25kw'ers] willen direct rijden en niet eerst sleutelen ;)
 
:? zie ik het verkeerd , of zit je voorwiel niet in de midden van je vork

tja ruimte gebrek , wie kent dat niet ,

leuk fietsje
 
Laatst bewerkt:
Is zeker een leuk fietsje, maar als je die reparatietjes even in orde maakt is 'ie een stuk makkelijker verkoopbaar; veel mensen [zeker de 25kw'ers] willen direct rijden en niet eerst sleutelen ;)

'T is een overweging ja. Heb er geen tijd en zin in, bovendien is het maar de vraag of ik dat geld terug zal krijgen. In overleg met een potentiele koper wil ik best zelf die koppelingplaten vervangen, natuurlijk alleen bij serieuze interesse.

Overal kan over gepraat worden, maar het moet niet te gek worden. De motor staat ook op marktplaats, hoogste bod is 275 en dat vind ik te weinig.


@ fighter henk; wat bedoel je?
 
Chronologisch bekijken, prijs is inmiddels bespreekbaar. :) Alles eigenlijk wel, ik wil best mn handen 'vuil' maken als ik zekerheid heb dat de motor verkocht zal worden.

(dwz koppelingsplaten vervangen en eventueel ook de voorpoten)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan