Kawasaki Z400 (Weg.bel. vrij)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijntje

MF veteraan
28 feb 2003
7.813
3
NL
Zo... even copypasten van hoe ik het op marktplaats wilde zetten.


Kawasaki Z400
400cc 2 cilinder viertakt
Bouwjaar: 1979
Vermogen: 26 kw

Wegenbelastingvrij.

Motor start goed en loopt lekker.
Zadel is getaped, lakwerk is niet overal meer even mooi maar het is geen compleet roestbarrel.
Olie+filter in mijn bezit altijd adequaat ververst.
Kettingset is vorig seizoen vernieuwd, sindsdien slechts enkele honderden km's mee gereden.

Kmstand is nog geen 28500

Heb er een aardige tijd heel leuk op rondgereden. Nooit op top gehad want vond mijn rijbewijsje daar te pril voor, maar volgens de papieren kan ie 160.
Boven de 6000 toeren komt er opeens een heel mooi geluidje uit vind ik...is echt een omslagpunt :)

Heeft kickstart en elektrische start en guess what....beide werken (ding start nog enorm goed elektrisch ook).

Richtprijsje...tja... kom kijken en verzin wat leuks...
Heb er eentje op marktplaats zien staan, moest 875 euro kosten, maar deze mag voor minder dan de helft weg uiteraard.

Gratis poetsbeurtje (heb ik nu al spijt van dat ik het zeg).

Even wat foto's neergooien.

full


full


full


 
nog eentje

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/390062/f5da81b12969a04b583272bdfcc17b2b (DSC01375res.JPG)​
 
en de laatste

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/390063/3325f31ab19b38747116d10c10e1c731 (DSC01376res.JPG)​
 
kijk aan, kom een keer langs als je wilt om te kijken/rijden (zit nog in de verzekering maar NIET in de wegenbelasting ;) ).

Zal ik em ff poetsen want hij is nu een beetje smerig (heeft wel altijd binnengestaan though, maar is toch wat vuilig).

Prijs lijkt me redelijk, was niet van plan mn uitgaven terug te verdienen met de verkoop.

Uitgaven zijn trouwens:

nieuwe accu
2ehands carbs
nieuwe kettingset
en de standaard onderhoudsmeuk zoals de vloeistofjes met toebehoren.
 
ziet er te goed uit om met dat tape zadel te blijven rijden.

als je ik de buurt van eindhoven komt kun je daar nog een gratis (bijna) heel zadel meenemen.
(ik heb ook nog z'n hok in de schuur staan en wat reserve onderdelen)
(interesse=mailen want ik lees maar sporadisch)
 
da's een leuke fiets voor een mooie prijs.
ik zou persoonlijk meer voor een wat lager stuurtje opteren.
dan nog een Z900 lookalike zitje/kontje :9~
 
over verbouwen heb ik ook al nagedacht... rare photoshops gemaakt enzo..zag er wel leuk uit :) maar gelukkig niet gedaan... ik moet eens niet alles verbouwen.

Zo...ben klaar met poetsen :) ding glimt nu best mooi (velgen zijn écht nog netjes...wist ik zelf niet eens!)

niet te lang naar kijken..straks krijg ik spijt... enige wat ie nu kost is paar eur. verzekering en ruimte.
En dat laatste gaat het me om '(
 
ook... maar ik heb nu zoveel meuk staan waar ik eigenlijk niets mee doe. Ben een verzamelpersoon die liever zo min mogelijk wegdoet, maar soms moet je gewoon de knoop doorhakken en afscheid nemen.

Met mijn brommert en auto heb ik er nooit spijt van gehad dus het zal allemaal wel meevallen.

Ben van plan binnen niet al te lange tijd op kamers te gaan en dan moet ik sowieso ruimen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan