F2ride2001
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #76
Het verhaal begon bij het volgende plaatje :
Na controle in de tank met inspectie camera bleek het toch wat erger te zijn dan gedacht.
Dus uiteindelijk tank gecoat (KREEM)
Na coaten is dit de uiteindelijke lak schade :
Door het ets proces zijn er blaasje bij gekomen, wat ook logisch is.
De meeste vlekken welke ontstaan zijn door het aceton heb ik verder eruit kunnen poetsen.
Daarna de tanksender (gerepareerd) terug gemonteerd:
de vorige eigenaar heeft een boutje door gedraaid. (tenminste daar lijkt het op, kan het niet meer terug herleiden)
Verschil tussen de oude pakking en de nieuwe
In overleg met mijn zoon, laten we het zo even. Teveel werk om heel de tank opnieuw te doen.
Na controle in de tank met inspectie camera bleek het toch wat erger te zijn dan gedacht.
Dus uiteindelijk tank gecoat (KREEM)
Na coaten is dit de uiteindelijke lak schade :
Door het ets proces zijn er blaasje bij gekomen, wat ook logisch is.
De meeste vlekken welke ontstaan zijn door het aceton heb ik verder eruit kunnen poetsen.
Daarna de tanksender (gerepareerd) terug gemonteerd:
de vorige eigenaar heeft een boutje door gedraaid. (tenminste daar lijkt het op, kan het niet meer terug herleiden)
Verschil tussen de oude pakking en de nieuwe
In overleg met mijn zoon, laten we het zo even. Teveel werk om heel de tank opnieuw te doen.