Kawasaki Z550

NicoHa,
ja het is ook een lastige keuze, maar heb nu 2 motoren in een klein schuurtje en wil graag nog een VN15 er bij zoeken. En ga dan of de LTD of de Z verkopen. Dus ben even aan het polsen wat een redelijke prijs is........maar twijfel erg of ik de Z wel moet verkopen of dat ik beter de LTD kan verkopen en de Z houden. Beide fietsen rijden erg lekker........

nou ja straks maar weer op de Z naar het werk (vorige week was een LTD week)

gr Vincent


edit: keuze is makkelijker geworden. De Z blijft en de LTD gaat eruit en ik ga op zoek naar een zwaardere chopper. Dus iemand intresse in een LTD 440? inruil zwaardere Kawa chopper mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
edit: keuze is makkelijker geworden. De Z blijft en de LTD gaat eruit en ik ga op zoek naar een zwaardere chopper. Dus iemand intresse in een LTD 440? inruil zwaardere Kawa chopper mogelijk.~[/quote]


Verstandige keus :}


gr. Michel.
 
Hoi Michel.

Heb je het stekkertje al los ;)
Hier nog een foto, hoe de stekker er uit ziet in (uitgetrilde) :? gedemonteerde uitvoering.
full
 
Hoi Nico

Bedankt voor je reaktie.
Zit er aan het stekkertje geen "nippeltje" of iets dergelijks ?
Op de foto lijk het stekkertje rondom glad.


gr. Michel.
 
Het stekkertje is eruit hoor , alleen niet helemaal heel :( (kan evt. nog wel gebruikt worden)
Zat goed vast , plastic was hard (en dus kwetsbaar)en vuil ertussen van 26 jaar.
Maar ik heb er op de Z500 nog 1 zitten en ik weet nu in ieder geval hoe het stekkertje vast zit
Dus ik kan in ieder geval weer verder.

Nico bedankt voor de moeite :}


gr. Michel.
 
Ik ben weer een stappie verder :)

Vandaag het blok eruit gehaald ................. waarom moet zo,n kreng zo zwaar zijn :( ,
of is dat de degelijkheid van "vroeger" :}

Eigelijk heeft er niks tegen gezeten , alle bouten & moeren gingen gewoon los (wat ik niet verwacht had).

Alleen de bout waar de zijstandaard mee vast zit krijg ik er niet uit , de moer is eraf , de bout draait maar komt er niet uit , slaan vanaf de achterkant heeft ook geen effect.
Iemand een tip ?


gr. Michel



full



full
 
Hey, Michel.

Je heb de gang er goed in zitten.
Dat is een echte "Naked Bikke" :Y :Y
Ben je nog rare dingen tegen gekomen?
Bijvoorbeeld een muizennest in het luchtfilter :?
 
Hoi Nico

Ja , ik had 2 dagen vrij dus kon lekker wat doen.
Wou dit weekend klaar zijn met "slopen" , dat gaat wel lukken dus
Dan kan ik eindelijk "echt" gaan beginnen :)

Ik ben (gelukkig) geen rare dingen tegen gekomen :) ,
(alleen die lelijke vent die die erop zit ;) )


gr. Michel.
 
Ik vind het achterlicht bij de Z550 wel ver uit het kontje steken.
Kon natuurlijk een "after market" achterlicht kopen , maar ik vind het achterlicht van de Z550 wel mooi bij het kontje passen.
Dus vandaag de slijptol maar eens gepakt en wat "zooi" weggeslepen.
Ik denk dat het achterlicht nu ongeveer 4 a 5 cm. meer naar binnen staat :)

(om het verschil te zien , zie 1e pagina / 3e foto)

full



full



full



full



full



full
 
Heren Z550 liefhebbers, ik heb een setje originele pakkingen voor de Z550.
koppakking/voetpakking/klepdeksel pakking rubbers etc etc complete set (op de uitlaat ringen na want die zijn al gebruikt)
wie heeft er intresse? stuur dan ff PB met een bod.
Foto heb ik ervan en kan ik toe sturen.

gr Vincent
 
Gelijk maar de overige nutteloze zooi weggeslepen :)

Voor vandaag weer genoeg gedaan , vanavond een familie etentje :) en vannacht werken :(

Iedereen nog een goed weekend :W


Gr. Michel




full



full



full




full
 
Heey Nico

Ja inderdaad , ik denk elk weekend weer ................ ik ga weer verder.
Elke keer komt er weer iets tussen :( .................... werk / studie / andere motorfiets.
Maar ik heb geen haast , als er niks tussen komt heb over 2 weken vrij dus dan hoop ik er weer lekker tegenaan te kunnen gaan :)


Gr. Michel
 
Terug
Bovenaan Onderaan