Kawasaki z750 rijden met A2!

Alex, dan zou ik 'm gewoon bij die dealer kopen. Zou hem zelfs laten zoeken naar een 35kW Z750 voor jou, dan hoef je niet zelf te zoeken en met framenummers te komen.
 
Ok, duidelijk, vind het allemaal heel vaag opgezet door de overheid.. ik weet nu echt genoeg haha! :)
 
Ik zou het die dealer laten regelen, serieus. Als hij zegt dat het kan, dan kan het. Ik ben ook maar een hobbyist, zij doen het professioneel.
 
Ik ben al een aantal mailtjes verder, heb begin van de middag een mail opgesteld met de richtlijnen van het nieuwe rijbewijs en gevraagd of hun mij kunnen uitleggen wat er zou gebeuren als ik een ongeval krijg, nog geen mail terug, denk gewoon dat je gelijk hebt hoor Monomuis, hun regelen wel 35kw op kenteken bij de RDW, ik kan hem ook gewoon verzekeren zonder problemen, politie zal ook 99% zeker niet moeilijk gaan doen, MAAR, als er wat gebeurt, dan ben ik de klos.
 
Ik ben al een aantal mailtjes verder, heb begin van de middag een mail opgesteld met de richtlijnen van het nieuwe rijbewijs en gevraagd of hun mij kunnen uitleggen wat er zou gebeuren als ik een ongeval krijg, nog geen mail terug, denk gewoon dat je gelijk hebt hoor Monomuis, hun regelen wel 35kw op kenteken bij de RDW, ik kan hem ook gewoon verzekeren zonder problemen, politie zal ook 99% zeker niet moeilijk gaan doen, MAAR, als er wat gebeurt, dan ben ik de klos.

Politie zal echt niet moeilijk gaan doen, die zijn 35kW en prima die snappen er zelf toch niet alles van (de meeste dan). De verzekering zal inderdaad moeilijk kunnen gaan doen. Dat is een risico wat je kan namen. Mijn advies; koop een ER6N haha :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan