Jonas_Z800e

Rookie
23 okt 2023
12
0
Ik heb recentelijk mijn eerste motor aangeschaft van een Marktplaats verkoper, de Kawasaki z800e. Nou heeft motor een hele gave uitlaat die een mooi geluid produceert, alleen is de tag/ sticker van het merk er afgevallen dus ik weet nu niet wat voor een uitlaat het is, ook staat de producent naam verder nergens op de demper.

Dus mijn vraag is, wat voor uitlaat demper heb ik er op?
 

Bijlagen

  • IMG20231022144146.jpg
    IMG20231022144146.jpg
    420,3 KB · Weergaven: 1
  • IMG20231007174434.jpg
    IMG20231007174434.jpg
    305,1 KB · Weergaven: 1
Ho ho rustig aan man, zat al op de motor zelfs de gene waar dat ik hem van heb gekocht heeft deze uitlaat niet aangeschaft. Maar ik ben nu aan het kijken voor een andere, allen nog niet zeker wat in ga doen. Maar sc project staat mij wel aan opzich.
 
Ho ho rustig aan man, zat al op de motor zelfs de gene waar dat ik hem van heb gekocht heeft deze uitlaat niet aangeschaft. Maar ik ben nu aan het kijken voor een andere, allen nog niet zeker wat in ga doen. Maar sc project staat mij wel aan opzich.
Koop in ieder geval iets met e-keur. Er rijden al veel te veel aso's rond met open uitlaten die het voor iedereen verpesten.
 
Koop in ieder geval iets met e-keur. Er rijden al veel te veel aso's rond met open uitlaten die het voor iedereen verpesten.
Vandaag niet, want het regent pijpenstelen. :+

Maar ik ben ook voor minder geluid. :Y
Desnoods een tussendempertje er voor.
Bij Pajic Racing in Gendringen was ik €300,00 kwijt voor een nieuwe linkpijp met Laser tussendemper.
Compleet gelast en klaar terwijl 'u' wacht. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan