Kawasaki Z900 Performance

Mp33

Rookie
13 jul 2020
11
0
Ik heb een vraag met betrekking tot een Z900.

Ik heb een Z900 uit modeljaar 2019 en hier zit nog de oude voorkant op. Nu vraag ik me af of ik de nieuwe voorkant ergens kan aanschaffen en over kan zetten, is dat ooit al een keer gedaan?

Als dat niet kan, wil ik mijn halogeen verlichting veranderen naar LED. Op youtube kom ik dit filmpje tegen waar het dus makkelijk gaat, alleen kan ik deze onderdelen niet in ons landje vinden. Iemand die weet waar ik hiervoor moet zijn?

Het gaat dan om het grootlicht, dimlicht en dagrijverlichting (kleine lampje)

Alvast bedankt!
 
Wil je dan inclusief het nieuwe display doen? Of gaat het je alleen om het kuipwerk en de verlichting?
Ik verwacht overigens dat dit niet zomaar zal gaan, al heb ik er geen ervaring mee.
Wat betreft het display is dit sowieso een no-go. Dan heb je een hoop meer te veranderen zoals de ECU etc. En dat loopt qua kosten hoog op.
 
In je filmpje draait hij er een led koplamp in de bestaande behuizing, de nieuwe z900 heeft een totaal andere lichtunit. Ik denk dat het goedkoopste is om je z900 in te ruilen voor het nieuwe type.
 
Wil je dan inclusief het nieuwe display doen? Of gaat het je alleen om het kuipwerk en de verlichting?
Ik verwacht overigens dat dit niet zomaar zal gaan, al heb ik er geen ervaring mee.
Wat betreft het display is dit sowieso een no-go. Dan heb je een hoop meer te veranderen zoals de ECU etc. En dat loopt qua kosten hoog op.
Je kunt het TFT scherm niet zomaar omwisselen. Omdat de oude geen Traction control heeft en ook geen standen zoals rain en race bijvoorbeeld.
 
Het gaat inderdaad alleen om de koplamp unit. En dus niet om het TFT display.

Ik zou het liefst xenon of led koplampen hebben, het liefst de hele koplampunit van het nieuwe model. Maar als dat dus niet kan wil ik een LED lamp in de huidige koplampunit hebben (incl dimlicht). Alleen weet ik niet welke LED lamp ik hiervoor moet pakken, alleen dat het een LED lamp moet zijn incl driver etc. zoals op het filmpje wordt aangegeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan