Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja die vering is niet geweldig. heb op de mijne een op maat gemaakte Wilbers zitten (achter) en de voorvering wil ik ook gaan vervangen met nieuwe cardridges. (bij remmen duikt ie te veel, drempels zijn juist te stug) heb al begrepen van internationale fora dat daar nog veel “te halen is”.Wauw... Die kleur is inderdaad heeeeel lekker
Niet zeker of ik fan ben van de gouden voorvork (to much for me).
Over de vering gesproken... ik vind het niet slecht, maar wil volgend jaar wel even langs HK om 'm af te laten stellen.
Ik heb op slecht wegdek en bijv. drempels het idee dat voor en achter niet in balans is.
Voor is naar mijn idee redelijk stevig/stug en achter juist erg soft.
Op slecht wegdek vind ik 'm ook tamelijk nerveus worden.
Is het lekker strak asfalt... dan is alles prima.
Ben er heel tevreden mee. In het begin eventjes wennen tov een gewone GPS maar dat went heel snel.@ChristofR
Ik was me aan het verdiepen in de Beeline navigatie. Dit ding zou precies voldoen aan mijn wensen/verwachtingen (wil geen telefoon of stand alone unit aan mijn stuur).
Nu las ik toevallig dat jij er ook een had. Hoe bevalt ie en hoe heb jij 'm op de RS gemonteerd?
Yep, de 2 grote elastieken gekruist monteren, past perfect over de zwarte stuurklem.Top! Blij met je positieve antwoord... had 'm namelijk net besteld
Dus met de groote stieken lukt het gewoon op het zwarte stuurklem gedeelte? Dat is helemaal mooi (zo zou ik 'm het liefst willen hebben... lekker clean).
Zo vester, je vrouw kan gaan shoppen.dat ze maar eens met een Z650RS op de proppen komen, dan kan m’n vrouw ook geld uitgeven (de 900 is echt te groot voor haar)
Zo vester, je vrouw kan gaan shoppen.
Qua uiterlijk vind ik hem erg geslaagd, maar technisch gezien heeft Kawasaki het er zich wel erg makkelijk vanaf gemaakt. Zelfde frame, zelfde uberlelijke uitlaatsysteem, boemerang swingarm en geluid zal ook wel niets bijzonders zijn. En dit had natuurlijk een 4-cilinder moeten zijn. Dan had ik er serieus eentje overwogen...
Z650RS | 2022 | Kawasaki België
The new Kawasaki Z650RS combines Retro style with modern Sports technology. Distinctive styling notes like a classic round LED headlight, needle instrumentation, 70’s influenced bodywork and colours, plus a twin-cylinder engine, create a stunning neo-retro segment reference point. The Kawasaki...www.kawasaki.be
ja we hadden m al gezien. in de donkere kleur (nog) mooier wel een andere pijp eronder. niet voor de herrie, wel voor de looks.Zo vester, je vrouw kan gaan shoppen.
Qua uiterlijk vind ik hem erg geslaagd, maar technisch gezien heeft Kawasaki het er zich wel erg makkelijk vanaf gemaakt. Zelfde frame, zelfde uberlelijke uitlaatsysteem, boemerang swingarm en geluid zal ook wel niets bijzonders zijn. En dit had natuurlijk een 4-cilinder moeten zijn. Dan had ik er serieus eentje overwogen...
Z650RS | 2022 | Kawasaki België
The new Kawasaki Z650RS combines Retro style with modern Sports technology. Distinctive styling notes like a classic round LED headlight, needle instrumentation, 70’s influenced bodywork and colours, plus a twin-cylinder engine, create a stunning neo-retro segment reference point. The Kawasaki...www.kawasaki.be
Koesteren zo'n vrouw!!! Heb je de 900 al? Ben wel benieuwd naar real-life fotoo'tjes, heb deze kleurstelling nooit in het echt gezien...Samen besloten om een nieuwe z900rs 2021 te kopen, en daarna op dit forum onderwerp uitgekomen.