Kawasaki Z900RS

tonnetje

Die hard MF'er
5 dec 2007
570
59
drenthe
waarom zou je platvoets willen staan ?? Ik ben zelf 1,65 en heb nog nooit een fiets (hoeven) verlagen. Beetje opletten waar je 'm zet met parkeren.
vind het wel makkelijk en zelfverzekerder want heb ooit in de 80er jaren met mn voorwiel op de stoep gestaan en achterwiel nog op de straat en boem daar lag bassie:(

Kees62

MF'er
31 jul 2017
48
7
57
vind het wel makkelijk en zelfverzekerder want heb ooit in de 80er jaren met mn voorwiel op de stoep gestaan en achterwiel nog op de straat en boem daar lag bassie:(
haha maar dan moet je wel een heeeeel lage fiets hebben als je dat moet kunnen 8-) 8-)

tonnetje

Die hard MF'er
5 dec 2007
570
59
drenthe
inmiddels paar recalls gevonden ,iemand hier al bericht van gehad door kawasaki nederland?
hier nummer 2

tonnetje

Die hard MF'er
5 dec 2007
570
59
drenthe
De 2e recall kan je zelf ook wel controleren sensor en draad/kabel
De 1e recall is beroerder maar heb het idee dat de europa productie modellen daar niet onder vallen bij zo een belangrijk iets hoor je het wel zsm lijkt me!

tonnetje

Die hard MF'er
5 dec 2007
570
59
drenthe
Hoorde van kawasaki nederland dat mijnes geproduceerd is in januari 2018 dus niet aan de orde bij mij ,winkeldochter geweest gok ik _O-

tonnetje

Die hard MF'er
5 dec 2007
570
59
drenthe
zo mijn laatste berichtje hier
mijn optelsom/indruk na 1maand en 1200km te hebben gereden
de looks een 10
verbruik een 8
met inrijden meegerekent 1op 19.8 tot 150km/h en max 6500rpm,s
90 procent recreatief gebruik
de zit een 7
wel met verlaagd zadel max rijtijd onafgebroken 2uur daarna word de pijn te erg
mechanisch geluid motor een 6
zeer veel herrie uit de cilkop en het koppelingshuis
maar daar stonden de oer kawasaki,s ook al om bekend mechanische herrie uit blok
we zullen het maar karakter noemen :+
algehele rijplezier een dikke 9
zeer smeuig karakter in alle versnellingen opschakelen boterzacht ,terugschakelen met iets meer kracht en bijgeluiden
maar deze motor geeft je weer het echte relaxe motorijden terug
dit is 1 van de weinige motoren in mijn motor carriere wat me elke rit een bigsmile oplevert
en ik heb er een dikke 40plus gehad in mijn leven (zij de ouwe gek)
de reden dat ik niet meer op het naked bike z900rs gedeelte kom is omdat er te weinig zijn en nog minder wat schrijven ,dus ben voortaan alleen op de buitenlandse z900rs fora te vinden
is meer ervaring en snellere respons met allerlei tecnische zaken vragen en antwoorden
dus wens het z900rs peleton op het mf veel plezier met de RS en mischien kom ik jullie tegen op buitenlandse fora greetz.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: WIJUKO84

WIJUKO84

Die hard MF'er
12 mrt 2013
376
23
34
Regio Amersfoort
zo mijn laatste berichtje hier
mijn optelsom/indruk na 1maand en 1200km te hebben gereden
de looks een 10
verbruik een 8
met inrijden meegerekent 1op 19.8 tot 150km/h en max 6500rpm,s
90 procent recreatief gebruik
de zit een 7
wel met verlaagd zadel max rijtijd onafgebroken 2uur daarna word de pijn te erg
mechanisch geluid motor een 6
zeer veel herrie uit de cilkop en het koppelingshuis
maar daar stonden de oer kawasaki,s ook al om bekend mechanische herrie uit blok
we zullen het maar karakter noemen :+
algehele rijplezier een dikke 9
zeer smeuig karakter in alle versnellingen opschakelen boterzacht ,terugschakelen met iets meer kracht en bijgeluiden
maar deze motor geeft je weer het echte relaxe motorijden terug
dit is 1 van de weinige motoren in mijn motor carriere wat me elke rit een bigsmile oplevert
en ik heb er een dikke 40plus gehad in mijn leven (zij de ouwe gek)
de reden dat ik niet meer op het naked bike z900rs gedeelte kom is omdat er te weinig zijn en nog minder wat schrijven ,dus ben voortaan alleen op de buitenlandse z900rs fora te vinden
is meer ervaring en snellere respons met allerlei tecnische zaken vragen en antwoorden
dus wens het z900rs peleton op het mf veel plezier met de RS en mischien kom ik jullie tegen op buitenlandse fora greetz.
Hey tonnetje, zelfde ervaringen hiero, ik vind zelf het aanzuiggeluid geweldig, en als je echt een mooi uitlaatgeluid wilt moet je even investeren in een volledig uitlaatsysteem. Welk forum ga heen de UK?