Kawasaki Z900RS

De Kineo velgjes zitten onder de Z900RS. Nu met 6 inch achter en 200 achterband. Nog wat kleine aanpassingen en het mooie weer mag wat mij betreft komen ;-).

20190108_204621.jpg
 
Super leuke fiets maar die tankbeschermers zijn volgens niet echt nodig....
Dat is standaard bij deze kleur :Z. Dat is waarschijnlijk om te voorkomen dat daar de matte lak mogelijk gaat "glimmen" als je er veel met je motorbroek tegenaan gaat zitten.
 
Mooie fiets hoor. Je hebt er aardig wat aan versleuteld. Ik ken dat. Als je er een maal aan begint....
 
Mooie fiets hoor. Je hebt er aardig wat aan versleuteld. Ik ken dat. Als je er een maal aan begint....
Klopt, geen enkele "fiets" blijft origineel. Deze heeft nog geen 500km op de klok en bijna elke schroef is los geweest ;-). Het houdt me van de straat in de winter...
 
Ik vind het zeer geslaagd zo! Wat je zegt over standaard motoren is waar, mijn ZRX heeft ook al de nodige aanpassingen ondergaan..*O*:t
 
even dit topic een gigantische rotschop geven!

ben sinds deze week ook eigenaar van een Z900RS (in de oranje/bruine kleur) en lijkt me leuk om hier wat meer leven in de brouwerij te krijgen.

wellicht een Z900rs/cafe owners topic starten?

fototje van de mijne:

1294284.jpg


wishlist:

handvat verwarming
kentekenplaat houder inkorten
ECU flashen (met name om de gasreactie te verbeteren, vermogenswinst interesseert me niet zo)
vering upgraden
 
Welkom,
wat actie kan dit topic wel gebruiken.:)
Dit topic kan toch al het owners topic gebruikt worden ?

Ik heb de standaard vering laten instellen door Hyperpro en daarmee ben ik best tevreden. Standaard staat die niet best inderdaad. Vooral dat de veervoorspanning standaard op zijn laagst staat is niet handig. Maar die voorspanning is weer niet makkelijk te verstellen met die ringen.
 
volgens mij is topic starter niet meer actief, anders konden we een mooi overzicht in de 1e post bijhouden van de eigenaren :)

vering ben ik al ff mee bezig geweest en maandag kan ik op een wat langere rit uit gaan testen. preload van de achterveer is wel een kloteklus maar heb nog ergens zo’n C-sleutel liggen waarmee het moet kunnen.
 
Hallo allemaal, vraagje: de ECU flashen weet iemand van jullie waar ik dat kan laten doen, ik vind de gasreactie iets te veel van het goede zullen we maar zeggen en zou dat graag wat soepeler zien.

Mijn z900rs trouwens, inmiddels wel met Arrowpovic uitlaat zie laatste foto'sO-):

C002893E-3055-4F96-ABD2-30D67229BADE.jpg
q0cNogxwSqON1V%J3MfkUw.jpg
FvgnuWUjQrer97prYokq%w.jpg
 
Laatst bewerkt:
nice, kuipje al een paar keer op FB voorbij zien komen, ziet er gaaf uit! ECU flashen kan in Duitsland RSI of in de USA (opsturen en terug sturen). bij bijvoorbeeld 2 Wheel DynoWorks die staan erg goed aangeschreven.

zelf de eerste 3000km ermee gemaakt afgelopen weken, wat een fijne machine. komende winter wil ik (ook) de ECU laten flashen, Vering aanpassen/upgraden en misschien mijn zadel nog wat laten aanpassen.

maar eerst komende zomer een rondreis schotland :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan