Graadje
MF veteraan
- 25 aug 2003
- 2.327
- 90
Dat is de onderstaande:ook geslaagde kentekenplaathouder
https://www.mpartz.nl/kentekenplaathouder-kawasaki-z900rs-2017-2019-p-38302
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is de onderstaande:ook geslaagde kentekenplaathouder
Ben ook benieuwd of er al ervaringen zijn met aangepaste ECU’s. Dat afsluiten van de benzinetoevoer bij het afremmen op de motor (en de daarop volgende reactie als het gas weer geopend wordt) is hinderlijk.
Andere uitlaat (einddemper) hoeft voor mij niet, de originele is mooi. Zou wel bochten met linkpijp willen monteren maar ben bang dat dit te veel geluid gaat geven. Het standaard eindstuk geeft immers nauwelijks geluidsdemping, die komt uit de “broodtrommel” met katalysator onder het blok. Is er iemand die met deze setup rijdt? Zou het wel eens live willen horen.
Ben ook benieuwd of er al ervaringen zijn met aangepaste ECU’s. Dat afsluiten van de benzinetoevoer bij het afremmen op de motor (en de daarop volgende reactie als het gas weer geopend wordt) is hinderlijk.
Andere uitlaat (einddemper) hoeft voor mij niet, de originele is mooi. Zou wel bochten met linkpijp willen monteren maar ben bang dat dit te veel geluid gaat geven. Het standaard eindstuk geeft immers nauwelijks geluidsdemping, die komt uit de “broodtrommel” met katalysator onder het blok. Is er iemand die met deze setup rijdt? Zou het wel eens live willen horen.
Ik heb 2 keer proefgereden met de z900 rs (2e keer dag gehuurd) en 2 keer was de gasreactie echt slecht. Daarom contact opgenomen met Ruud Frederiks in Goes of zij dat konden verhelpen. Dat konden ze.
Daarna heb ik eind 2018 de Z900RS gekocht. Maar tot mijn verbazing was de gasreactie van mijn motor hartstikke goed. Volgens mij hebben ze na de eerste kritieken toch iets bij Kawasaki aangepast. Dus misschien is het ook wel mogelijk gewoon bij de dealer er iets aan te laten doen.
Zaterdag gaat m’n motor naar de dealer en gaat de Ecu eruit en laat ik hem flashen, aangezien ik nu rijdt met een Akrapovic spruitstuk en sportdemper laat ik er gelijk een K&N filter inzetten in combinatie met de aangepaste ECU zou dat het probleem op moeten lossen.Ik heb vanaf het begin een Powercommander en ik kan niet anders zeggen dat de gasresponse heel soepel is. Geen uit/uit idee, maar erg soepel motorkarakterstiek (gebruik de standaard mapping van Dynojet).
Vragen staat vrij ;-). Deze heb ik, maar ruil ik niet. Ze zijn wel te koop voor € 600,00 voor beide velgen (0km mee gereden)Ha Mr. Martek
Heb jij toevallig je originele zwarte velgen nog? En zo ja zou je deze willen ruilen tegen de mijne, ik heb de velgen met de gepolijste randen etc. Maar wil er het liefst hele zwarte onder hebben. Ik dacht laat ik het eens vragen aan Mr Martek je weet maar nooit.
Gr
Vragen staat vrij ;-). Deze heb ik, maar ruil ik niet. Ze zijn wel te koop voor € 600,00 voor beide velgen (0km mee gereden)
Poedercoaten ben je rond de € 50,00 kwijt voor 2 velgen, dus dat scheelt een bak.Hoi Martek, ik snap je heel goed. Maar in dat geval laat ik de mijne poedercoaten dan dat is voordeliger. Het ging mij erom dat het minder werk zou zijn op die manier. Bedankt voor je reactie!
Gr
Nee hij word niet geflashed bij de dealer, maar door een goede bekende van me!Hallo Wijuko,
Wanneer krijg je de brommer terug? Wie gaat de ECU flashen? Toch niet de dealer?
Zaterdag gaat m’n motor naar de dealer en gaat de Ecu eruit en laat ik hem flashen, ..............de aangepaste ECU zou dat het probleem op moeten lossen.
Heuj hij is geflashed bij Carmo in HelmondHallo Wijuko,
Wanneer krijg je de brommer terug? Wie gaat de ECU flashen? Toch niet de dealer?
Zaterdag gaat m’n motor naar de dealer en gaat de Ecu eruit en laat ik hem flashen, ..............de aangepaste ECU zou dat het probleem op moeten lossen.