Goedenavond.
Naast rijden sleutel ik graag, en knap zo weleens een opknapper op.. Zo kwam ik een maand of wat geleden in het bezit van maar liefst 3 stuks zephyr 550 en enorme bak onderdelen. Kant en klaar sleutelpakket, 2 vd 3 liepen ook nog eens goed. Ik heb 1 exemplaar kunnen updaten en die zag er retestrak uit. Daar ga ik deze zomer lekker op rijden, begin met de volgende. Dat was het plan althans.
Ik reed inmiddels dagelijks op zijn broer naar het werk, en zo ook die dag. Bekende weg, bochtje door, komt er een opel combo op zijn gemakkie een woonerf af, combo was net zo lang als de weg breed, mijn eerste stoppie ooit gemaakt, helaas kwam ik een stukkie te kort en klap met mijn schouder vol op de raamstijl. Schouderkop door mijn schouderblad heen, kop nd klote, blad diverse breuken, bovenarm gebroken, en er zat een stuk bovenarm in de kop geforceerd, die achter mijn blad zat en dus daar ook bleef, zelfs na poging onder narcose de kop terug te duwen om de pijn te verminderen. Want dat had ik..
Uiteindelijk 10 dagen moeten wachten omdat er 5 specialisten bij aanwezig moesten zijn, en er telkens 1 een spoedgeval had. #fuckmylife
Afijn. Voorlopig zit rijden en sleutelen er niet in, eerst jaartje herstellen. Omdat ik niet de ruimte heb om ook nog 2 zephyrs te stallen en ze niet laat wegrotten gaan ze in de verkoop. Degene waar ik op reed had erg weinig schade, spiegeltje, tellertje, stuur krom. Dat is al gefixt.
Echter nu de derde. Die heeft tijdens zijn aanwezigheid bij mij nog niet gelopen, gewoonweg ook nog niet geprobeerd. Zou het gewoon moeten doen, en nu ze in de verkoop gaan is het prettig als ze iig lopen. Ik mag inmiddels mijn rechterhand weer wat gebruiken, dus met goeie wil komt men een eind. Goeie accu erin, lithium die wat er ook gebeurd 13,4v blijft geven, daar ligt het niet aan. Hele instrumentarium overgezet, en de lampjes en toeters doen het alvast..
Echter starten wil niet lukken. Het enige wat er gebeurd is een gezoem uit mijn junction box/zekeringenkast. Accu blijft op spanning. Ik heb een ander box geprobeerd, hetzelfde. Ander startrelais, hetzelfde.
Aangezien ik elektronisch nogal beperkt ben, en momenteel twee linkerhanden heb, hoop ik dat iemand de tip heeft natuurlijk.
Ik hoor het graag.
Naast rijden sleutel ik graag, en knap zo weleens een opknapper op.. Zo kwam ik een maand of wat geleden in het bezit van maar liefst 3 stuks zephyr 550 en enorme bak onderdelen. Kant en klaar sleutelpakket, 2 vd 3 liepen ook nog eens goed. Ik heb 1 exemplaar kunnen updaten en die zag er retestrak uit. Daar ga ik deze zomer lekker op rijden, begin met de volgende. Dat was het plan althans.
Ik reed inmiddels dagelijks op zijn broer naar het werk, en zo ook die dag. Bekende weg, bochtje door, komt er een opel combo op zijn gemakkie een woonerf af, combo was net zo lang als de weg breed, mijn eerste stoppie ooit gemaakt, helaas kwam ik een stukkie te kort en klap met mijn schouder vol op de raamstijl. Schouderkop door mijn schouderblad heen, kop nd klote, blad diverse breuken, bovenarm gebroken, en er zat een stuk bovenarm in de kop geforceerd, die achter mijn blad zat en dus daar ook bleef, zelfs na poging onder narcose de kop terug te duwen om de pijn te verminderen. Want dat had ik..
Uiteindelijk 10 dagen moeten wachten omdat er 5 specialisten bij aanwezig moesten zijn, en er telkens 1 een spoedgeval had. #fuckmylife
Afijn. Voorlopig zit rijden en sleutelen er niet in, eerst jaartje herstellen. Omdat ik niet de ruimte heb om ook nog 2 zephyrs te stallen en ze niet laat wegrotten gaan ze in de verkoop. Degene waar ik op reed had erg weinig schade, spiegeltje, tellertje, stuur krom. Dat is al gefixt.
Echter nu de derde. Die heeft tijdens zijn aanwezigheid bij mij nog niet gelopen, gewoonweg ook nog niet geprobeerd. Zou het gewoon moeten doen, en nu ze in de verkoop gaan is het prettig als ze iig lopen. Ik mag inmiddels mijn rechterhand weer wat gebruiken, dus met goeie wil komt men een eind. Goeie accu erin, lithium die wat er ook gebeurd 13,4v blijft geven, daar ligt het niet aan. Hele instrumentarium overgezet, en de lampjes en toeters doen het alvast..
Echter starten wil niet lukken. Het enige wat er gebeurd is een gezoem uit mijn junction box/zekeringenkast. Accu blijft op spanning. Ik heb een ander box geprobeerd, hetzelfde. Ander startrelais, hetzelfde.
Aangezien ik elektronisch nogal beperkt ben, en momenteel twee linkerhanden heb, hoop ik dat iemand de tip heeft natuurlijk.
Ik hoor het graag.