Kawasaki Zephyr 550

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hedcandy

MF veteraan
17 aug 2006
21.375
1
Te koop:
Donkerblauwe Kawasaki Zephyr 550 uit 1991

Zeer weinig kilometers op de teller (22.000)
4 in 1 uitlaat
En in prima staat.
full


Duidelijkere foto's kunnen evt worden verstuurd via de mail!

Vraagprijs 1500,-
 
Laatst bewerkt:
Ik ga jullie zo mailen... ik was van plan om van het weekend nog wat betere foto's te maken, die kan ik evt er achteraan sturen...
Prijs? Doe maar een leuk bod!!


Edit: de mail is gestuurd vanaf mijn nieuwe nick, dus die moet je even in de gaten houden...
 
Laatst bewerkt:
Wel tof dat je iedereen mailt, maar niemand ook maar enige reactie geeft.... wat happend boys? :?
 
ja, maar ik geloof dat je ze nooit kan kopieren vanaf daar.. en ik vroeg het me gewoon af hoor, verder niet! er staan nu trouwens andere :)
Met dank aan Mark!!
 
Laatst bewerkt:
Hmmm......... erg mooi motortje.

Zonde dat je hem wegdoet... en jammer dat ie géén cardan heeft, want anders hadden wij erop geboden. :Y

Suk6 mét de verkoop. :W
 
Hmmm......... erg mooi motortje.

Zonde dat je hem wegdoet... en jammer dat ie géén cardan heeft, want anders hadden wij erop geboden. :Y

Suk6 mét de verkoop. :W
Waarom wil je per see een cardan kato?
Enne, je kan hem binnenkort bewonderen... als je naar de MM gaat (en als ik hem dan nog heb off course...) ik rijd met de KBH-ers mee!
 
Enne, je kan hem binnenkort bewonderen... als je naar de MM gaat (en als ik hem dan nog heb off course...) ik rijd met de KBH-ers mee!

MM :N ...... dan zitten wij in CostaRica. *O*

Enne wie weet word je verstandig :+ en hou je hem gewoon nog een een jaartje (of 2) en dan zien we hem zeker nog wel een keerjte. :P
 
MM :N ...... dan zitten wij in CostaRica. *O*

Enne wie weet word je verstandig :+ en hou je hem gewoon nog een een jaartje (of 2) en dan zien we hem zeker nog wel een keerjte. :P
Wrom nog 2 jaar houden? Hij is gewoon ook te klein/laag voor mijn lange benen... ik vind hem echt wel heel erg mooi hoor, maar mijn knieen niet ;(

Enne, over 2 jaar heb ik echt niet opeens wel geld om iets anders te kopen ;) :/
 
Laatst bewerkt:
Wrom nog 2 jaar houden? Hij is gewoon ook te klein/laag voor mijn lange benen... ik vind hem echt wel heel erg mooi hoor, maar mijn knieen niet ;(

Enne, over 2 jaar heb ik echt niet opeens wel geld om iets anders te kopen ;) :/

Dat van de fysieke ongemakken begrijp ik.... en daarbij het is ook helemaal aan jou.
Maar ik vind hem gewoon méér een eigen karakter hebben dan welke CBR dan ook. :Y

Da's gewoon mijn mening... suk6 met de verkoop.
Ik zal duimen voor 'n goed bod. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan