Kawasaki ZR7S

mafketeltje

MF'er
23 aug 2005
224
0
Landgraaf
Je mág reageren op de ad, maar hou het wel uitsluitend bij de motor, en hou het dit keer fatsoenlijk.

Kawasaki ZR7S: 750 cc, 76pk
Helaas wil mijn vader de motor de deur uit doen. Het is een uiterst fijne en betrouwbare motor om te rijden.
De foto's kun je opvragen per mail!
Wat korte informatie:....
- Kawasaki ZR7S
- 750 cc
- 76 PK
- 0-100 in 3.8 seconden
- top 215 km/h
- 39.268 km
- bouwjaar 2002 (eerste afgifte 17 mei 2002)
- wintergestald, altijd gepoetst en altijd binnen gestaan
- geen schade, verkeerd dus zowel optisch als motorisch in zeer goede staat!
- banden zijn nog goed
- Rode kapje zat er al op, deze motor is géén schade/sloop motor
- VRAAGPRIJS NU NOG MAAR € 4.000,-

Ik heb een filmpje van de motor, ik heb een word document van 12 mb met heel veel foto's en informatie én ik heb ook nog een .wav bestandje voor het geluid van de motor. Als je even mailt stuur ik ze je graag per e-mail op!

full


Heb je nog vragen, mail of bel me dan.
stuurwold1954@planet.nl
045-5319856
Langskomen voor een gesprek onder het genot van een bakje koffie mag natuurlijk ook, een proefrit maken is toegestaan, maar vraag wel even naar de voorwaarden! (dit helaas met veelvoorkomend motordiefstal)

De prijs is slechts een vraagprijs en valt dus over te praten!

*O* :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] *O*
 
Laatst bewerkt:
Zoals jullie zien heb ik een nieuwe ad gemaakt. Dit omdat mijn vorige ad echt helemaal verkloot was, en daar laat ik het bij. Willen jullie dit keer alleen reageren met fatsoenlijke vragen.
Nieuw aan deze ad is dat ik de dowload-links heb weggelaten, deze links veranderden namelijk om de dag en was te veel werk om bij te houden.
Ook heb ik de poll weggelaten.
Het belangrijkste is waarschijnlijk dat de vraagprijs veranderd is naar
€ 4.000,-

Voor het word document (12 mb aan info en foto's), geluidsbestandje of filmpje kun je me een mailtje sturen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan